Hakutulokset

1. M

discovery channel vai national geographic?

kenellä näkyy nuo kanavat? tuleeko niitä katottua? kumpaa tulee katottua ennemmin? kummasta tulee LAADUKKAAMPAA ohjelmaa(vai onko molemmissa dokkarit niitä jenkkidokkareita joissa samaa räjähdyskuvaa näytetään kymmeniä kertoja ja yhtä ja samaa lausetta hoetaan joka väliin ;) )?
  2. M

Monen lapsen äidit tuntuvat aina olevan kerjäämässä hoitoapua ja ruikuttamassa.

mä en tiedä yhtään monen lapsen äitiä joka kerjäis ja ruikuttais lapsilleen hoitajia, mutta monta monen lapsen äiti tiedän kyllä, jotka antavat PYYDETTÄESSÄ lapsensa yökylään. mm. itseni ;)
  3. M

Kuinka monen mies saa sanoa mielipiteensä niin ettei vaimo räjähdä kynsille...

siihen nähden että olen aamusta iltaan yksin noiden neljän kanssa ja hoidan lasten lisäksi talouden, siivoan ja teen ruoat niin ei passaa työn laadusta tulla sanomaan, saatika mun ulkonäöstä ;) jos jätän jotakin joskus tekemättä niin siitä saa jo sanoa :)
  4. M

3v:n järkyttävä uhma

yks uhma ollaan meidän perheessä käyty läpi, esikoinen on poika, mutta tämä kakkonen, tyttölapsi.....mä en pysty käsittämään tota uhmaa :o tähän alkuun voisin kertoa ne kaikki mitä jokainen uhmalapsen äiti tietää: mitään ei totella, kaikki säännöt testataan ja joka asiaan sanotaan vastaan...
  5. M

Pahin juttu synnytyksen jälkeen?

pahinta ehkä väsymys, taikka sellanen nuokkuva olotila kun ei juuri mitään jaksais tehdä ihaninta mitä tiedän: tyytyväisenä huokaileva vauva, kun on juuri saanut mahansa täyteen. se kuulostaa jotenkin niiiiin ihanalta :heart:
  6. M

Vauvan päänympärys?

meidän poika oli 4520g ja 54cm ja päänympärys 38cm. kolmella aiemmalla ollut 34cm, mutta ei toi musta silti mitenkään huikeen isolta toi pää vaikuta :) lisätään vielä että ukkeli syntyi 41+6<br><br>
  7. M

emmaljungan tuplat ja seisomalauta

onko jollakin emmaljungan tuplarattaissa seisomalauta? minkä merkkinen?
  8. M

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

heippa taas! meidän pikku-ukko näki päivänvalon lauantaina 12.5 klo 15.13. :heart: painoa pojalla oli 4520g ja pituutta 54cm, päänympärys huikeat 38cm :o synnytys kesti 1h 45 min ja lähti lauantai- aamuna käyntiin kalvojen puhkaisulla, mistä syystä se oli nopea ja raju. mutta hengissä...
  9. M

heippa vaan! tänään oli vielä neuvola, tästä eteenpäin olenkin sitte synnytyssairaalan huolena, ens alkuun äitipolin............perjantaina on kontrolli-aika neuvolassa: verenpaine ok, sydänäänet ok, paino laskenut kilolla viikossa :o , sf mitta sama kuin viime viikolla, eli kaikki ihan ok ja...
  10. M

pitääkö paikkansa vanhan kansan sanonta

että hyvällä rakastajalla on kolme tyttöä peräkkäin? luin tossa tollasen väittämän ja mä olen kyllä kuullut vaan että stressaantuneilla miehillä on tyttölapsia :D
  11. M

oisko törkeetä pestä ikkunoita....

\ jotkut vaan pitää sunnuntaita pyhäpäivänä, etenkin vanhat ihmiset, jolloin ei suvaitse siivoilla... siksi kyselin vallitsevia mielipiteitä täällä :D
  12. M

oisko törkeetä pestä ikkunoita....

...näin sunnuntaina? koko viime viikon sato taikka sitte oli niin kylmä ettei tarennu. tänään saattaa hyvinkin olla viiminen päivä kun pystyn niitä pesemään :whistle:
  13. M

silmien värin periytymisestä

\ sekä mun isällä että miehen isällä on molemmilla ruskeat silmät, meillä taas miehen kanssa molemmilla siniset. meidän esikoisella on ruskeat vaikka noiden laskelmien mukaan ei meille pitäis tulla ruskeasilmäistä lasta :whistle:
  14. M

Meille syntyi poika!!

paljon onnea!! :heart: :flower: ...........omaa nyyttiä vielä odotellaan..... =)
  15. M

möllerin omega-3

onko joku keksiny konstia millä pääsis eroon niistä hirvittävistä kalanmakusista röyhtäyksistä mitä tulee pitkin päivää kun aamulla ottaa kapselit? :whistle:
  16. M

Vielä niistä kuoriaisista...

meillä kun oli niitä aikanaan niin saatiin ne pysymään poissa(en tiedä oliko niitä vain meillä vai koko talossa) sillä että aika ajoin itse super- raidilla(jota saa marketeista, sinistä) myrkytin kaikki listat, vaatekomerosta myös, kaikki vaatekomerossa roikkuvat vaatteet suihkutin myrkyllä myös...
  17. M

jatkatko koskaan pesuaineita vedellä?

itse jatkan esim cif keittiösuihketta joka on "raakana" melko tujua tavaraa :)
  18. M

tiiätkö onko mahassasi poika vai tyttö tai kummaksi luulet?

rv 40+5 ja poikaa kaikki veikkailee :D
  19. M

heippatirallaa! terveisiä neuvolasta: painoa oli tullu reilu viikossa 2kg( :x ) ja olo on sen mukainen. sormet puutuu öisin ihan kunnolla kun on niin turvoksissa ja niveliä särkee. illalla kun sukat riisun ni on kivat renkaat nilkkojen ympärillä :ashamed: paineet oli kunnossa, samoin hb oli...
  20. M

limatulppa

mä nostan tätä jos paikalla ois joku joka olis limatulpan havainnut ja muistaisi miten pitkän ajan sisällä siitä synnytti.

Yhteistyössä