Hakutulokset

1. M

limatulppa

kuinka kauan meni mahdollisesta limatulpan bongauksesta synnytykseen? mä muistelisin esikoisen kanssa että viikon verran suunnilleen.....
  2. M

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

\ äkkiä harmaana kommentoin tota puutumista. mulle terkka sanoi nyt että johtuu paineesta hartioissa, ja eilen mies hieroi mun niskoja ja kuinka ollakaan nukuin yöni ilman puutumista =) mulla on kyllä ollu tässä raskaudessa pientä se, n. joka toinen yö puutuu vain oikean käden keskisormi ja...
  3. M

Toukomasujen -07 huhtikuu

sylintäydeltä onnea missH, siljuska ja kojo :flower: :heart: :flower:
  4. M

heippa taas! onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille :heart: :heart: mulla oli tänään taas neuvola, kaikki ok. edelleenkin vauvan pää liikkuu vähän mutta ehkä pikkusen oli tiukemmassa kuin aiemmin, terkka sanokin että jos oikein heiluttaa niin heiluu :D mellillävähän samoja fiiliksiä...
  5. M

moi! taas mä olen täällä valittamassa. anteeksi :ashamed: mutta kun tuntuu oikeesti että pää räjähtää tämän päivän (ihan hirveiden ;) )vastoinkäymisten kanssa. mies vei aamulla auton koska työautonsa ei lähteny käyntiin. no mä ajattelin että reippaana lähden bussilla kauppaan, kun pääsee...
  6. M

huomenta! :flower: onnea tirlittanille pojista :flower: olipas ihana lukea synnytyskertomuksia, aloin taas muistelemaan omia synnytyksiä enkä malta odottaa että pääsen itse taas toimiin :D moonlight mulla oli edellisessä raskaudessa tota puutumista ja nivelkipuja, molemmissa käsissä ja...
  7. M

neuvolaterveisiä: kaikki ihan ok(sinänsä masentavaa että mitään muutoksia ei ollu tapahtunu), vauva ei ole edelleenkään kiinnittyny, verenpaineet ok121/62 painoa oli tullu vaan 100g viikossa ja kohdunpohjankorkeus oli tipahtanu sentillä ja oli nyt 35. vauvan sydämensyke oli 145(tähän asti ollaan...
  8. M

voi, tuhannesti onnea commander!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. M

Millaista asua Vantaalla?? (Hakunila tai Tikkurila)

vantaalla on tosi huono puistotarjonta, tikkurilan kupeessa vain yksi iso hyvä puisto ja tikkurilassa avoin päiväkoti joka on kyllä loistava. ennemmin tikkurilaan kuin hakunilaan...<br><br>
  10. M

isot onnittelut parasta aikaa ja muu perhe!!!!!!!!! ikäerosta on ollu puhetta. meillä ikäerot on 1v2kk, 1v5kk ja nyt tulee 1v8kk........ja ihan hyvin on menny. vaikka mä olen sanonu kaikille että meidän lapset on vissiin toinen toistaan jääräpäisempiä. kova on välillä tahtojen taistelu, etenkin...
  11. M

huomenta! onpas hassu olo, heräsin kamalaan painajaiseen jossa esikoinen joutui jossakin ihme mellakassa jonnekin räjähteiden keskelle enkä saanut pelastettua, mulla oli yksi lapsi sylissä ja oli todella ahdistava olo unessa kun tajusin että sekunneista kyse enkä mä osannut päättää että...
  12. M

moikka! mä olen KOKO PÄIVÄN leiponu kakkosen huomisille synttäreille ja tuntuu että valmista ei tuu....vielä ois piirakkatarpeet tossa, pitäis yks kinkku- ja yks feta-pinaattipiiras tehdä :\| oonkin muutaman molempia jo tehny. täytekakku on jo täytettynä, huomenna sitte koristellaan. saa...
  13. M

moi! mulla on ruskovillan silkkimyssy tuolla laatikossa ja meinaan laittaa sen vauvalle päähän kotiutuessa. musta se on söpönen, meidän kuopuksellakin oli se ekalla automatkallaan :heart: meidän kaikilla lapsilla on ainu ensipuput. esikoisella sininen, kakkosella tummanpunainen ja kuopuksella...
  14. M

heippa vaan! tänään oli taas neuvola ja terveiset sitä samaa vanhaa, kaikki ok. terkka kokeili päätä ja sanoi että alhaalla on ja melkein kiinnittynytkin, että ihan pikkusen saa sitä heiluttamalla liikkumaan. ja se vihlonta on ollut just tota vaan että vauva painaa, ja niistä alati vaivaavista...
  15. M

hei, se joka kyseli silkinpesuaineesta: eikö sieltä ruskovillan sivuilta saa tilattua? mulla jäi sellanen olo että siellä oli..........ihan villanpesuainetta oli ainakin.............
  16. M

heippa vaan kaikille! mä en oikein tiedä että pitäiskö mun soitella sairaalaan vai odotella vaan, kun neljättä päivää supistelee, ei kipeesti mutta tuntuvasti.........on mulla kaikkien kanssa ollu harkkareita mutta niitä on ollu parin tunnin verran vaan, mutta kun nyt on tosiaan neljän päivän...
  17. M

heippa! harvakseltaan mäkin kirjottelen, vaikka oon nyt parin viime viikon ajan käyny päivittäin lukemassa muitten kuulumisia.... mulla(kin) vauva oli onneksi käännähtäny, vaikka alhaallahan se pää koko ajan olikin mulla muttei oikeessa paikassa kuitenkaan. nyt on raivotarjonnassa, ja...

Yhteistyössä