jurristi harmaana
Pikaisesti tulin minäkin onnittelemaan parasta aikaa perheineen. Tää alkaa mennä jo jännäksi!
t. jurristi + potkunyrkkeilijä 35+4
t. jurristi + potkunyrkkeilijä 35+4
Mä en jaksa aina ihan kaikkia lukea taaksepäin. Minkä kokoinen pikkunen nyt on? Koska kotiin? :wave: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 09:55 rasse04 harmaana kirjoitti:aurinkoista huomenta!
hurjan paljon onnea parasta aikaa ja koko perhe rinsessasta :flower:
meillä oli iloinen ylläri kun eilen mentiin myytä katsomaan, hänet oli siirretty lämpökaapista vesipatjalle normaaliin sairaalan vauva sänkyyn ekaa kertaa sain pestä pepun hanan alla =) pienet ne on ilot . maitoa menee nyt 40ml ja eilen oli pullosta koko satsin juonut
kumpaahan sukupuolta on commanderille ja sille kaksosia odottavalle ( :ashamed: en muista nimimerkkiä) syntynyt eilen
innolla odotan kuulumisiä
rasse ja pikku myy :heart:
Mullakin oli edelliskerralla yhtäkkinen hyppäys, peräti 2.5 kg/ viikko tullut viikon aikana! Olin ihan järkyttynyt ja viikon ruokailut meni kyllä täysin uusiksi. Nyt tällä viikolla paino oli tippunut 1.5 kg/ vko, joten neuvolassa puhuimme, että se on varmaan ollut vaan jotain turvotusta, jota kieltämättä onkin melkoisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 11:31 Vilmis82 kirjoitti:HURJASTI ONNEA PARASTA AIKAA JA KOKO PERHE! :flower:
Tänne ei kuulu ihmeempiä. Neuvolalääkärillä kävin eilen ja kaikki ok. Paikat on vielä kiinni, mutta vauva on laskeutunut jo tosi alas (ilmankos se närästyskin on vaihtunut jatkuvaan pissalla juoksemiseen). Verenpaine sen kun laskee, nyt oli alapaine enää 68. Eli lepo on auttanut Ainoa ikävä huomio oli paino, jota oli tullut huimat 1800g viikossa :ashamed: Ohhoh.. olin ihan nolona, mutta neuvolantäti lohdutti, että ensi kerralla sitten varmasti vähemmän.. Mulla on kyllä tosi kiva neuvolantäti, osanotto GABRIAlle todella ikävistä kommenteista. On se kumma, kun näitä hommia tekee tuommoiset ikävät ihmiset. Älä välitä :hug:
Eipä muuta tänään, päivänjatkoja kaikille
Vilmis 34+4
Kurjaa että olet kipeä, toisaalta hienoa että vauvat tulevat jo pian!! PALJON ONNEA MATKAAN ja lepää nyt sitten kunnolla. Onnenhalauksia :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 14:41 Tirlittan81 kirjoitti:Pikaiseen...
Polikäýnnillä tuli siis sellainen tuomio, että nyt tässä keräilen kamoja ja pitää klo 17:sta mennessä olla osastolla. Raskausmyrkytys. Oli ihana lääkäri, ja vauvat maailmassa vielä tälle viikkoa!!!!! Hui kamala. Olen kuin puulla päähän lyöty nyt!
En ehtinyt lukea ketjua, mutta muita vauvauutisia ei kait ollut vielä tullut kuin parasta aikaa, jota jo ehdin eilen onnitella.
Ihan sekaisin oleva Tirlittan