Toukomasujen -07 huhtikuu

Onnea Parasta aikaa ja perhe! :flower:

Ja Tirlittanille toivon myös onnea mukaan vauvanhakureissulle! :heart:

Elli Etikka: Rentouttavaa parturireissua! Mulla kans alkaa juurikasvu olemaan aivan järkyttävä mut aattelin vielä muutaman viikon sinnitellä ja varata sitte parturin ja ripsien ja kulmien värjäyksen ni näyttäis sitte ihmiseltä synnytyksen jälkeen. :D

Hippimamma: olipa mukava kuulla sun kuulumisia pitkästä aikaa.
Ja onneksi olkoon liikkumisluvan johdosta!

Gabria: olipa ajattelematon sijainen.. :hug: ja tosiaan sitä on itse niin kiltti ettei pysty takaisin sanomaan vaikka mieli tekis ja aihettakin ois, mutta joskus ois kyllä paikallaan antaa paukkua takasinkipäin :kieh:

Moonlight: Mä oon kans huomannu et nykyään liikkeet on enemmän sellasta hiljaista möngerrystä et välillä pitää maata hiljaa paikallaan ja kuulostella et liikkuuko vauva. Kovia potkuja ja muljahteluita ei enää kovin paljoo tuu.
Mokkaruutuja.. :p Ite leivoin niitä pakkaseen ja kovasti houkuttelis syödä pois, mut yritän taistella näitä mielihaluja vastaan.. :D

Omaa ( . ): Flunssa alkaa pikkuhiljaa helpottaa, mut olo on edelleen tosi väsyny ja harmittaa ku mitään ei voi tehdä ettei sitte paukahda flunssa päälle uudestaan. Tänki päivän oon ottanu ihan rauhallisesti mut kovasti tekis mieli jo jotain touhuta. Huomenna meen kyllä kaupungille ku pitää kelassa käydä ja kova hinku ois päästä muutenki ulos ja lenkille. Aattelin huomenna ostaa sauvasekottimen jos edullinen löytyy, ku lueskelin eilen vauvalehtiä ja sieltä löyty muutama hyvä smoothie ja hedelmämehu ohje..ja tarviihan sitä sauvasekotinta sittenki ku pitää vauvanruokia alkaa väsäämään. :)

Mut nyt pitää alkaa ruuanlaittoon ja mieskin kohta jo kotiutuu reissultaan.

Flunssainen ja turhautunut HeLiNä 35+6
 
Hanna77 mistä oot tilaillut niitä Kinderit-vaatteita, ne on kyllä tosi hyvälaatuisia ja nättejä?

Maissikas no onpa ajattelematonta tuoda vesirokkoinen lapsi synttäreille. Vielä kun olet raskaanakin. Muutenkin just eilen oli Akuutissa puhetta siitä, ettei se ole niin järkevää käydä "hakemassa" vesirokkoa vaikka sitä jossain olisi tarjolla, että rokotus on paljon parempi vaihtoehto saada immuniteetti. Taidanpa itse harkita sitä vaihtoehtoa, samoin mitä luultavimmin rotarokotus otetaan pikkuiselle. Toivotaan nyt parasta ettei tule rokkoa tässä vaiheessa teidän perheeseen.

Elli Etikka vähän samat suunnitelmat, pitää laittaa kuontalo kuntoon, että on sitten helpolla siistit vaikka tulisi lähtö sairaalaan. Ja tuli tuossa vielä yksi edustustilaisuus töiden puolesta maanantaille, enkä haluaisi ihan räjähtäneeltä näyttää. Sain töissä lopettaessani työkavereilta lahjakortin kampaamoon, joten sen voisi nyt käyttää. Tulikos hyvä sinun tukastasi?

Ja Tirlittan on seuraava lähtijä! Voi että, ei oo tietty raskausmyrkytys kiva juttu, mutta sulla on kohta ihania tuoksuvia nyyttejä molempiin kainaloihin! Tiedättekö te muuten onko tulossa tyttöjä vai poikia vai molempia (en muista ootko kertonut..)

Tiitteräinen samat fiilikset, ei malttaisi odottaa ja myöskin ihmettelen, miten lapset jaksavat odottaa kun varsinkin tyttö on niin pitkään jo päivittäin kysellyt vauvan syntymästä ja jutellut masulle ihan aamusta iltaan. Se on niin kultainen, kun se selittää, miten hänenkin tulee ikävä äidin ihanan pehmeää melonimasua.

Itsellä on ollut tänään tosi kovia viiltelyjä ihan kohdunsuulla, että soittelin sairaalaan. No siellä oli kyllä jotenkin vastaus siihen tyyliin että mitäs tänne soittelet jollei supista säännöllisesti tai tule lapsivedet. Kuulemma johtuu vaan jostain venyvistä kiinnikkeistä tai kohdunsuun kypsymisestä.

Vanilja
 
Meea
Onnea parasta aikaa koko porukalle!

Huh, täällä hoidettu viimeiset työvelvollisuudet ja jo voin lakata lukemasta työsähköpostiakin - tai täytyisi siihen vissiin tehdä sellainen automaattinen vastaus vielä, että ei sitten ainakaan jää mitään ihmeitä sinne lojumaan.

Lääkärineuvolakin oli ja kuten esikoisestakin niin kohdunkaula lyhentynyt, pehmennyt ja sentin verran jo auki. Että sitten vain odotellaan... Viime yönä olikin tosi kovia ja etenkin kipeitä supisteluja ja kova paineen tunne. Mutta loppui sitten onneksi ja sain lopulta nukuttua. Nyt on ollut sitten mukavan rauhallista. Saisi tässä vielä muutama viikko mennä... Olisi vielä viimeinen ylimääräinen ultrakin (sokereiden vuoksi) + lapsen koon arviointi edessä.

Kotona olemisesta. Mä palailen myös töihin syksyllä 2008 - ei juuri vaihtoehtoja ole. Vaihtoehtona olisi se, että mies olisi sitten koko ajan töissä ja sekään ei musta ihan oikein ole. Tiukkaa tekee ensi kevään hoitovapaalla oleminenkin - yritettävä nyt säästää sitä varten. Uusperhe kuviossa kun ei edes voi ihan kaikkeen rahanmenoon omalla toiminnallaan vaikuttaa. Sillä järjestelyllä, että palaan töihin, pystymme sitten kuitenkin lasten kanssa olemaan molemmat. Esikoisen kanssa selvittiin kymmenellä hoitopäivällä kuukaudessa ja jos työkuviot ovat vielä tuolloin samat, niin varmaan samalla systeemillä pystytään menemään. Meille vuorotyöläisille ei ole muuta hoitopaikan vaihtoehtoa, kuin päiväkoti - mutta ei kyllä esikoisen kohdalla ole mitään valittamista ollut. Hyvin on hoidettu ja hyvin on mennyt muutenkin.

Isyyslomasta - isä pitää heti lasketusta ajasta eteenpäin 2vkoa ja viikko säästellään sitten myöhempään. Joku kirjoitteli, että ei voisi/olisi siis sallittua pitää 3 vkoa yhtäkyytiä. Kyllä mun mielestä sen saa pitää ihan kerrallakin ja enintään neljässä eri pätkässä. Tosta isyysloman aloittamisesta johtuen toivoisin kyllä, että vauva ei kovin etuajassa syntyisi.

Johonkin muuhun piti vielä kommentoida. EN kyllä muista.

Voikaahan kaikki hyvin ja muistakaa lepäillä!
 
Parasta aikaa +koko perhe Suuret onnittelut!!!!!! :flower: :D

Tirlittanille lähtö tullut....onnea kovasti tulevaan!!!!! raskausmyrkytys harmi juttu,mutta vauvat pian sylissä ihana juttu :heart: oih kateellisena täälä kuulen vauvauutisia....itellä vielä hetki ennenku oman nyytin saa syliin!!
On meitä onneks täälä vielä isomasuisia...tässä vaan tulee itellekkin niin kärsimätön olo ku kuulee vauvauutisia :D

lasten ikäerojutusta vielä pikkasen...kiva kuulla hyviä kokemuksia teiltä joilla pieni ikäero ;) on siinä varmasti hyvät ja huonot puolensa,mutta itse olen ollut sitä mieltä vahvasti et kyllä se vaan on hyvä että lapsilla seuraa toisistaan.on se kiva et on pieni ikäero niin leikkivät(ja tappelevat ;) ) sitte kuitenkin paljon yhdessä =)

kotona olemisesta/töihinpaluusta mä oon ajatellut alustavasti mennä takasi töihin elokuussa 2008 mut saa nähä. ärsyttää ku äippäloma loppuu jo helmikuussa....pitäs puol vuotta taas kituutella kotihoidontuella. mut en haluais alle vuoden ikästä hoitoon viedä....siks oon ajatellut et oon kotona ainaki siihen asti et tää uus tulokas täyttää vuoden. mut meeppä siinä sit kesäkuus töihin ku hheinakuu kuitenkin lomakuukaus niin joutusin olemaan palkattomalla. sillä oon tota elokuuta miettinyt....mut en tiedä. välillä tuntuu etten mee takasi ollenkaan :whistle: rahallisesti vaan pakko mennä ellei täs yhtä äkkiä rikastu :D

Voi te parturista puhujat....mun tekis kans niin mieli mennä parturiin!alkaa tää hevi kasvaa niin pitkäks et olis kiva vähän lyhentää ja värjätä!mulla on kulahtaneet raidat päässä...syksyllä laitetut et olis tosiaanki korkea aika päästä parturiin :whistle: jotenki en oo vaan saanut aikaseks varata aikaa.....

Mitähän vielä....muuta ei muistu mieleen. tänne ei erikoista kuulu...normaali olotila;väsyttää,paikat kipeänä ja huonosti nukuttuja öitä. en tiedä miten taas on tällänen kausi et öisin ei tuu paljon nukuttua ja joka paikkaa kolottaa.... :ashamed: loppuraskauden ihanuutta kai.

mmamaa+poikameuhkaaja 34+4
 
Meille syntyi eilen klo 11.42 suloinen tyttövauva. Painoa oli 4100 g (edellisen päivän painoarvio oli3,5 kiloa) ja pituutta 51 cm. Viikkoja siis 38+5. Tyttö syntyi hätäsektiolla minulle suunnitellun sektion puudutuksesta aiheutuneiden komplikaatioiden takia, mutta tyttö voi mainiosti ja sai täydet pisteet. Äidin toipuminen kestänee tällä kertaa hieman pidempään, mutta tyttö on kyllä vaivojen arvoinen ihana tuhisija :) Ehkä pääsemme jo loppuviikosta kotiin...

Kirjoittelen lisää kuulumisia kotoa!

Onnea parasta aikaa ja koko perhe!

Commander vauvoineen :flower:
 
Onnea commander! Upea palkinto odotti synnytyksen jälkeen! Kerrohan synnytyksestä kunhan tokenet. Oletk ennen ollut allerginen noille puudutusaineille? Hurja juttu että vasta synnytyksessä selvisi! Pääasia että kaikki on kunnossa ja vauva maailmassa :)

Parturista on moni puhunut, pitäs varmaan itsekin saada mentyä.. Voisin lauantaina koittaa, kun su on miehen kummitytön kastejuhla. Ekalla mammalomaviikolla vois käydä sit vaikka kasvohoidossa.

Moonlight: On kyllä ilkeetä tuo käsien puutuminen, mulla se tuntuu vaan äityneen aika pahaksi. Huomenna on onneks lääkäri niin saan ainakin paineet ja virtsan selvitettyä, ettei vaan raskausmyrkytystä olis.. vaikka ei mulla mitään oireita o muutaku järkyttävä turvotus! Eli vähän samaa vissiin ku monella muullakin tässä loppusuoralla :) MM... mokkapaloja.. alkoki tekeen mieli! Mut en taida jaksaa leipoa... tänään ajattelin huilia, kun on ollu niin kurja päivä. Jaksaa sit huomenna taas touhuta. Ihanasti muuten puhuit siitä teidän koirasta, että se on kuin lapsi, meillä on ihan sama juttu! Mun tulee myös meidän hevosta ja lampaita ikävä sairaalassa ollessa! Ja täällä joutuu ensisynnytäjät oleen 5 pvää.. :(

Tosi ihanaa kuulla että noin moni voi olla ensivuoteen saakka kotona vauvan kanssa! Itse joudun lokakuun lopussa palaamaan töihin ellen halua menettää työpaikkaani.. täällä tuo puolivuottakin on jo tosi pitkä aika! Onneksi vauva pääsee mummulle hoitoon, ja koulukin alkaa jo sitten 2½ vuotiaana.

Hanna teidän ilmat kuulostaa tosi ihanilta! Olis niin upee päästä hiihtämään sinne pohjoiseen.. mutta toistaiseksi saan tyytyä uimiseen. Ellei sitäkin kielletä huomenna...

Tirlittan koitahan jaksaa vielä viimeiset päivät ennen synnytystä! Raskausmyrkytys on tosi kurja juttu, mutta onneksi se huomattiin ajoissa! Paljon voimia koitokseen! :hug:

t. balou & dude
 
PALJON ONNEA PARASTA AIKAA JA COMMANDER! :flower:

Ihanaa, kun alkaa vauvoja syntyä.. Täällä ei varmaan ole toivoa vielä pitkiin aikoihin.. Oli tänään lääkärineuvola, ja kohdunkaula 3 cm ja kiinteä. Mutta tärkeintä oli, että sai ajan kokoarviointiin ja synnytystapa-arviointiin. Varsinki tuo kokoarviointi oli hyvä homma, kun isukki on tosiaan painanu syntyessä sen melki 5,5kg. Ja lääkäri kyllä meinas "käsikopelolla", että ei mikään pieni vauva olisi tulossa.. Että aikaa odotellessa arviointeihin.. Onko muilla tietoa, kuinka kauan joutuu odottelemaan aikaa? Täällä kun ne ottaa yhteyttä sairaalasta päin..

Neuvolassa oli uuten kaikki hyvin. HBkin oli noussut 135:een, viimeksi 117. Että rautaa saa vähentää taas vain joka toiselle päivälle. Turvotus on lisääntynyt, mutta onneksi pissa oli puhdas, eli ei mitään valkuaisia tms. Painoa olikin sitte tullu 2ssa viikossa 1,5kg. :whistle: Nyt siis yht. jo 15kg.. :p No, toivotaan, että lähtee sitte imetyksen myötä ja vaunuillessa..

Viime yönä sai vihdoin nukuttua kunnon yöunet. Eilinen hieroja tais auttaa käsien puutumiseen, ja nukuinkin sitte 10h.. Heräsin vasta vähän yli puoli 11. En ollu uskoa kelloa. Onneksi ei ollu neuvola-aika aikasemmin kuin puoli 1, muuten olisin nukkunu pian onneni ohi.. =)

Mutta jos menis kattomaan eilisiä nauhotuksia boxixta..

Hyviä vointeja kaikille toivotteleepi

Toukomamma07 ja potkunyrkkeilijä 36 + 1
 
ONNEA COMMANDER JA PERHE!!! :flower:

Pikkasen hirvitti ku luin et Commanderilla oli painoarvio heittäny puolkiloo vaikka oli edellisenä päivänä tehty arvio... :/ Lääkäri veikkas meille eilen 3,5 kilosta vauvelia ja yhtään suurempi sen ei tarvis olla jos kerta alakautta pitää pykätä. Nyt alko pelottaa... :eek:

Moonlight: Kyselit joskus aiemmin siitä et mihin koiralliset meinaa koiransa laittaa synnärillä olon ajaks. Mun anoppi ehdotti itse et se vois ottaa meijän koiran hoitoon ja onhan mun mieskin sitte ainakin iltasin koiran kanssa. Mun anopilla on oma parturiliike, joten se sano ottavansa meidän koiran sit töihinki mukaan. Meidän koira viihtyy tosi hyvin "mummolassa" ja anoppi on hyvä hoitaja joten mun ei tarvi onneksi huolehtia koiran pärjäämisestä. Hyvissä käsissä on. :) Meille meidän koira on karvainen esikoinen ja hirmu rakas ja se kulkee meijän mukana melkein jokapaikassa, eli ymmärrän hyvin et sulla on suuri huoli et miten teijän koira pärjää hoidossa. :heart:

Kotona olemisesta on ollu puhetta. Mä aion olla kotona ainakin siihen asti et vauva on 1v ja toivottavasti ois mahdollista olla pitempäänkin (edes siihen et vauva 1,5v). Miehen työtilanne on vaan tällähetkellä sen verran auki etten yhtään tiedä onko mahdollista jäädä kotiin ja kuinka pitkäksi aikaa. Miehen kanssa en oo asiasta keskustellu eli en sitten tiiä mikä sen mielipide asiasta on. Pitääkin kysellä..

Mennis: Nyt kysyit vaikeita! :D Mä voisin vielä pari viikkoo ootella ja antaa vauvan kasvaa, mut sitte voisin vaikka mäkin lähtee vauvanhakureissulle. Kukahan se seuraava sitte ois..toukokuun alussa on niin monella la et en taida veikata ku pieleen menee kumminki. :)

Mutta nyt toivottelen hyvin nukuttua yötä kaikille! Piti vaan tulla onnittelemaan Commanderia mutta kuinkas sitten kävikään... :whistle:
 
Commaderille perheineen sydämelliset onnittelut :flower: :heart: Sielläkin sitten nyytti tuhisee kainalossa. Ja toivottavasti toivut pian :hug:

Isyyslomasta meillä mies pitää viikon lomaa kun kotiudutaan ja loput joskus myöhemmin (kai).

Töihinpaluusta en ole jaksanut ajatella vielä niin pitkälle, katsoo nyt miten menee ja millainen vauva tulee. Suunnittelen sitten lähemmin sitä asiaa.

Olikohan mul jotain muuta, en nyt muista ainakaan, jotenka siis, nukkuja nakkeleen :wave: :wave:

Tiitteräinen 37+1
 
huomenta!!!

täällä ollaan taas ja ihan yhtenä kappaleena :kieh: oli kyllä eilen niin tukalat oltavat että olisin voinut jo synnyttämään lähteä.siis vauva oli vaan niin inhottavassa asennossa..

myöhemmin sitten lisää nyt täytyy pojan kanssa nousta..

gismo ja kyllikki 38+4
 
Huomenta!

Joku puhui, että ei enää liikkeet tunnu niin vahvasti, että on enempi semmosta möyrintää. No niin mullakin eiliseen saakka. En tiedä hermostuko tää kaveri terkkarin kopeloinnista, mutta eilisiltana ja viime yönä (ja tuntuu sama jatkuvan nyt aamullakin) on Keke pitänyt jotain ihme sambakarnevaaleja masussa. :LOL: Tuntuu potkut, lyönnit, möyrinnät ja ihan kaikki. Eipä tartte liikelaskentaa tehdä. Onneksi ei tunnu kivuliaalta, lähinnä vain hassulta. =) Supistuksia ei kuitenkaan ole tämä jumppakausi aiheuttanut.

Koulu alkaa vasta vähän ennen yhtä, mut ei uni maittanut. Pitää tästä aamusta hoidella puhelimitse vähän asioita ja jos tenttiin lukis. Minä kun aattelin ainakin ensi viikon tentin vielä tehdä. ;) Katotaan mitä mieltä Keke on asiasta.

-mennis ja keke 37+4-
 
:flower: onnea commanderille ja perheelle tyttövauvasta ja commanderille vielä paranemis :hug:

Mä kävin äsken laittamassa saunan päälle... viime yö meni taas yskiessä ja nyt olen niin tukkonen että tuntuu et pää hajoo... ajattelin jos lämpösessä istuskelu auttais, ja sit laitan mentholia löylyveteen... mä olen NIIN kyllästynyt jo tähän flunssaan!!!!
Kävin eilen lääkärissäkin kun tätä päätä jomottelee niin paljon, ajattelin että jos on poskionteloissa räkää tai jotain. Ei ollu, ja katto vielä tulehdusarvotkin sellasella pikatestillä, joten ei mitään tulehdusta pitäis olla missään. On vaan tosi raju flunssa.

nyt ei ajatus kulje... mitäs muuta piti sanoa... räkää on pää täys ja tuntuu että aivotkin olen jo niistänyt pihalle.

Ehkä menen taas niistämään. palailen sitten myöhemmin taas.

Gabria + masukki 37+2
 
(peppi28 siis ihan kirjautuneena vaihteeksi, kun tuli 29 jo helmikuussakin täyteen :)

Onnea commanderille ja koko perheelle tyttövauvan johdosta :flower:

Saa nähdä olenko minä täällä viimesenä vaikka la onkin jo alkukuusta (9.5 listassa on 5.5. muuttivat parilla pvällä ultrattuaan), kun kaksi edellistäkin synnytystä on täysin epäkypsästä tilanteesta käynnistetty lähempänä vkoa 42... huoh!

Isyyslomasta ollut puhetta, ja meillä isukki pitää ehkä lomaa, jos vain työ antaa joustoa. Mies rakennusalalla ja yllättäen lähenevä kesä ruuhkauttaa miehen sinne työpaikalleen. Mun mies on ollu jo 5 vuotta töissä 230km päässä meistä, eli minä olen nämä meidän lapset aina viikot yksin hoitanut.

Töihin paluusta myös juteltu. Minä olin esikoisesta hänen 1.v synttäreille kotona ja kerkesin 7kk olla töissä ennen kuin jäin toisesta sairasloman kautta kotio. Ja nyt olen jo ollut kotona 3 vuotta. Ja jos ei nyt mitään maatakaatavaa tule niin en aio mennä töihin ennenkuin tämäkin vauveli on sen 3vuotta, ja sittenkään jos joku keino on ettei tartteis =)

Hoitolaukkua jos joku vielä etsii minä löysin maanantaina meidän tenavatarvikkeesta (ketjun kauppa, joka myy emmaljungat yms..) EMMAN valmistaman mustan hoitolaukun, joka oli tosi näppärä ja maksoikin vain 29e =)

Ikäerosta Meillä on kahdella ensimmäisellä 1v11kk ja nyt tulee 2v9kk. Minusta pieni ikäero on hyvä, on seuraa ja kaikki lapset ovat suunnilleen yhtaikaa isoja =)

BALOU Sinulla on heppa. Onko se ratsu vai...? Jos on oletko miten raskausaikana ratsastellut? Minkälainen heppa? Minullakin tallilla oma kohta 6v lämppäritamma =) Minä ratsastin ensimmäisen kk enkä ole sen jälkeen selkään uskaltautunut, kun ostin sellaisen kouluttamattoman, josta oli tarkoitus koulutella minulle kouluheppa, mutta tämä vauva ilmoitti yllättäen tulostaan niin tässä jo palavasti odottelen kesää, kärpäsiä ja ratsatusta =)

Monella ollut supisteluja et saas nähdä kuka on seuraava, sairaalassa olijoiden jälkeen.

Minulla huomenna neuvola,vaan täällä ei tätillä ole ultraa eikä sisätutkimusta tehdä ikinä kuin lääkärissä, joita on 3 koko raskausaikana. Mutta saas nähdä josko ois laskeutunut =) Muutapa järin mullistavaa sieltä neuvolareissulta ei ole odotettavissa!

Eipä täältä muuta nyt kuin voikaa hyvin =)

Peppi ja masuasukki 37+1<br><br>
 
Commanderille :flower: typykän johdosta, ja pikaisia toipumisia!!

Gabrialle myös lähettelen parantumistoivotuksia, että saisit itsesi hyvään kuntoon vielä ennen synnytystä!

Aamu vasta varhainen, mutta oon jo ihan uuvuksissa kun olen taistellut 2-luokkalaisen kanssa siitä, meneekö hän iltapäiväkerhoon vai ei. Me on maksettu sitä koko kevät ja se on tosi mukava liikuntapainoitteinen iltis, ja ollaan pojan kanssa sovittu, että yhtenä päivänä viikosta menisi sinne. Mutta niin siitäkin vaan kauhea itku ja parku tuli kun taas tämä päivä koitti. Musta olisi niin hyvä, että kerran viikossa edes kävisi siellä, olisi vähän kavereiden kanssa ja liikkuisi eikä vaan oleilisi täällä kotona. Varsinkin kun hänelläkin on sellainen diagnoosi, joka vaikuttaa motoriseen kehitykseen eli olisi tärkeää, että saisi monipuolista liikunnallista harjoitusta.

Terveisin Vanilja
 
Onnea Commanderille ja Parasta aikaa.

Täällä ollaan kyllä mutta en oo jaksanu kirjotella ku tekstiä tulee muutenki niin kauheesti :)
Olo hyvä mutta ei malttais odottaa. Täytyy vaan koittaa nyt kestää jotenki.
Mitään oireita ei oo ollu vielä et syntymään olis lähtemässä mutta eipä niitä aina tulekaan ennen ku vasta ihan h-hetkenä.
Jäädään odotteleen muita vauva uutisia ja hyviä vointeja kaikille.

rv 37 +1
 
Huomenta!

Oikein suuret onnittelut commanderille ja hänen perhelle :hug: :flower:
Hienoa, että pikkuinen tyttö voi hyvin ja toivottavasti itsekin toivut nopeasti.

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. Kovasti odottelen huomista neuvolalääkäriä. Sitten ollaan taas vähän viisaampia :D

Ainu pupusta on pitänyt sanoa, että meillä on kuopuksella sellainen ja ilman sitä ei uni tule millään. Siinä alkaa jo olemaan sen näköinen kuosikin, että kohta se varmaan hajoo...mitäs sitten tehdään?? Täytyy varmaan ostaa toinen samanlainen ja vähän nuhjuttaa sitä ja tehdä vaihto salaa :whistle: En vaan tiedä, että onnistuuko se. Lapset on aika tarkkoja.

Ajateltiin kyllä ostaa tälle uudellekin tulokkaalle sellainen pupu. Eri värinen tietysti.
Esikoisella ei sellaista ole eikä hän ole sellaista ainakaan sanonut kaipaavansa. Sillä on varmaan kymmenen muuta pehmolelua, jotka on aina hänen sängyssään =)

Ja parturista haaveilen minäkin. Kävin kyllä leikkauttamassa tukan tuossa varmaan pari kuukautta sitten mutten viitsinyt ottaa mitään väriä, ku en tiedä miten tukka siihen reagoi. Hormoonit voi saada aikaan sen ettei se väri pysy kauan, joten taidan värjätä sit vasta synnytyksen jälkeen. Toisaalta kai ne hormoonit vaikuttaa vielä imetyksenkin aikana mut värjään silti vasta sitten.

Suklaasta on myös juteltu :p Mulla on ihan hirveä suklaan himo. Voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon mutta ikävä kyllä se närästää :(
En oikein muutenkaan uskalla kovin paljon sokeria syödä, ku vauva kerran tuntuu neuvolatädin mielestä isolta.

Hauskaa päivänjatkoa :wave:

Räppänä rv 35
 

Yhteistyössä