(peppi28 siis ihan kirjautuneena vaihteeksi, kun tuli 29 jo helmikuussakin täyteen
Onnea commanderille ja koko perheelle tyttövauvan johdosta :flower:
Saa nähdä olenko minä täällä viimesenä vaikka la onkin jo alkukuusta (9.5 listassa on 5.5. muuttivat parilla pvällä ultrattuaan), kun kaksi edellistäkin synnytystä on täysin epäkypsästä tilanteesta käynnistetty lähempänä vkoa 42... huoh!
Isyyslomasta ollut puhetta, ja meillä isukki pitää ehkä lomaa, jos vain työ antaa joustoa. Mies rakennusalalla ja yllättäen lähenevä kesä ruuhkauttaa miehen sinne työpaikalleen. Mun mies on ollu jo 5 vuotta töissä 230km päässä meistä, eli minä olen nämä meidän lapset aina viikot yksin hoitanut.
Töihin paluusta myös juteltu. Minä olin esikoisesta hänen 1.v synttäreille kotona ja kerkesin 7kk olla töissä ennen kuin jäin toisesta sairasloman kautta kotio. Ja nyt olen jo ollut kotona 3 vuotta. Ja jos ei nyt mitään maatakaatavaa tule niin en aio mennä töihin ennenkuin tämäkin vauveli on sen 3vuotta, ja sittenkään jos joku keino on ettei tartteis =)
Hoitolaukkua jos joku vielä etsii minä löysin maanantaina meidän tenavatarvikkeesta (ketjun kauppa, joka myy emmaljungat yms..) EMMAN valmistaman mustan hoitolaukun, joka oli tosi näppärä ja maksoikin vain 29e =)
Ikäerosta Meillä on kahdella ensimmäisellä 1v11kk ja nyt tulee 2v9kk. Minusta pieni ikäero on hyvä, on seuraa ja kaikki lapset ovat suunnilleen yhtaikaa isoja =)
BALOU Sinulla on heppa. Onko se ratsu vai...? Jos on oletko miten raskausaikana ratsastellut? Minkälainen heppa? Minullakin tallilla oma kohta 6v lämppäritamma =) Minä ratsastin ensimmäisen kk enkä ole sen jälkeen selkään uskaltautunut, kun ostin sellaisen kouluttamattoman, josta oli tarkoitus koulutella minulle kouluheppa, mutta tämä vauva ilmoitti yllättäen tulostaan niin tässä jo palavasti odottelen kesää, kärpäsiä ja ratsatusta =)
Monella ollut supisteluja et saas nähdä kuka on seuraava, sairaalassa olijoiden jälkeen.
Minulla huomenna neuvola,vaan täällä ei tätillä ole ultraa eikä sisätutkimusta tehdä ikinä kuin lääkärissä, joita on 3 koko raskausaikana. Mutta saas nähdä josko ois laskeutunut =) Muutapa järin mullistavaa sieltä neuvolareissulta ei ole odotettavissa!
Eipä täältä muuta nyt kuin voikaa hyvin =)
Peppi ja masuasukki 37+1<br><br>