Heippa kaikille :wave:
Ihanan reippaasti te kaikki kyllä kirjoittelette
On aina niin mukava tulla koneelle, kun tietää, että siellä on taas kuulumisia luettavana :flower: Jatketaan samaan malliin
Kojolle mahtavat tsemppi :hug: :hug: jos lähtö on piankin lähellä
Commander ihana yllätys talotoimittajalta! Hienoa, että on tuollaisia yrityksiä, jotka "hoksaavat" mistä asiakkailta saa pinnat kotiin
Tirlittan, kiitos halista
Kutinat on edelleen aika kovia, mutta eilen iltapäivällä otin Ataraxin ja yöunille vielä toisen. Katsottiin miehen kanssa FCVenus videolta ja mentiin nukkumaan vasta puolen yön aikaan
Ajattelin, että makoilen sohvalla miehen seurana ja nukahdan siihen, mutta se elokuvahan olikin ihan hyvä, niin en nukahtanutkaan
Mies osti sen sieltä Tuurista, maksoi ihan 1e
Sitten kun mentiin nukkumaan niin heräsin pissalle ja siihen, että kuopus kömpi kainaloon ja klo näytti 4:22 =) Kyllä oli mahtava olo! Sen jälkeenkin vielä nukahdin ja heräsin kutinaan vasta klo 6 aikoihin.
Voisi siis sanoa, että viime yö meni hyvin
Mies oli vielä aamupäivän kotona ja teki tuonne takapihalle sellaista kiinteää pöytä-tuoli systeemiä. Kuopus meni hoitoon ja poika autteli isäänsä ulkona. Minä vähän siistin paikkoja ja sitten alkoi niin nukuttamaan :ashamed: Menin pötköttämään sänkyyn ja nukuin ihanassa horroksessa 2 tuntia
Enkä ole tänään ottanut yhtään Ataraxia! Nyt on siis ihan ok olo, kutittaa kylläkin ja kämmenten iho tuntuu sellaiselta polttelevalta, samoin jalkapöytä ja -pohjat
Olen raapinut itseäni niin kovasti, että muualtakin iho tuntuu tosi "ohuelta". Rasvailen kyllä itseäni parikin kertaa päivässä, mutta siitä ei oikein ole apua, kun kutina ei johdu ihon kuivuudesta :/
No, täytyy toivoa, että maanantain äitipolikäynnillä lääkäri armahtaisi ja saisimme jäädä samantein käynnistykseen. Eilen sanoin miehellekin, että tue minua sitten siinä lääkärin kanssa jutellessa, jos lääkäri vielä haluaisi odottaa sinne torstaihin. Mutta en usko, että siinä käynnistyksessä on mitään ongelmaa. Hepatoosi tapauksissa ei kuitenkaan kannata "ootella ja kattella" kun pahin skenaario voi olla minuuttien kysymys :ashamed: Tuo eilinen nuori lääkäri sanoi, että jos paikat olisi vielä enemmän auenneet sitten maanantaille, niin olisi parempi käynnistellä. Ajattelinkin sunnuntaina hoitaa vähän enemmän askareita, imuroida ja käydä vaikka kunnon kävelyllä
Ihan vielä en uskalla, jos synnytys lähtisi käyntiin vaikka jo huomenna
:ashamed: Mies on vähän liian kaukana nyt :heart: Hän olikin ihana, kun tuossa hänen töihin lähtiessä halittiin, niin sanoi, että sitten maanantaina mennään synnyttämään, jes!
Olisihan se ihana juttu, jos kaikki menisi hyvin sinne maanantaihin asti! Täytyy toivoa niin...
Meillä lähtee esikoinen tänään mummolaan ja tulee vasta sunnuntaina. Hänellä on tuossa lähikaupungissa, missä mummo ja pappa asuvat, taas uintikisat, niin pappa lupasi hoitaa hänen viemisen sinne. Poika ja kuopus menevät myös mummolaan, miehen vanhempien luokse. Kaikki ovat huolissaan jaksamisestani, mikä on tietysti kiva asia, mutta enhän minä nyt ihan tööt-invalidi ole :ashamed:
Toki osaan tässä vaiheessa nauttia avusta ja kiitollisena otan sen vastaan! Jos(/kun, toiveajattelua...) pääsen sitten maanantaina synnyttämään, niin onhan se parempi, että olen saanut viikonlopun kunnolla levättyä
Saadaan sitten vähän kolminkeskistä aikaa kaksostenkin kanssa!
Sitä piti muuten kysyä, että aikooko muut laittaa vauvalle
Ruskovillan silkkimyssyä?
Jurristi taisi puhua sen hankkimisesta ainakin. Kun ajattelin tuota kotiintuloa vauvan kanssa, että jos laittaa sen silkkimyssyn, niin pitäisiköhän siihen päälle vielä laittaa joku lakki :ashamed: ? Kysyy siis kohta kuuden lapsen äiti
Kun se silkkimyssyhän on kuitenkin aika ohut. Laitoin reppuun sen sillkimyssyn ja sellaisen henkkamaukan puuvillamyssyn myös. Haalarina meillä on vauvalle sellainen "karhuhaalari", jossa on myös huppu. Puvussa on vuori, joten lämmin sekin on. Ja autollahan me liikumme ovelta ovelle tyyliin. Taidankin muuten laittaa sen sillkimyssyn tuonne sairaalakassiin, kun sen lakinhan voi laittaa sitten heti vauvalle
Tänään käymme esikoisen kanssa ostamassa siihen vielä silkkinauhan, jotain vihreänsävyistä varmaankin
Kun tämä lime-kausi on nyt valloillaan minulla
Ostin muuten nettikirpparilta Hug-a-bub kantoliinan. Minulla oli sellainen kiva oranssi-beige sävyinen kuopuksella ja kyllä sitä kaytettiinkin jonkin verran. Nyt löysin sen ihanan oliivi-hassel värin
Ja vihreät vain lisääntyy
Kesää vasten voisi liinailla enemmänkin!
Mutta nyt lähden pakkaamaan lasten mummolatavaroita!
Voikaa hyvin ja tsemppiä loppusuoralle :hug:
parasta aikaa ja masukki 37+1 :heart: