Vielä niistä kuoriaisista...

Siis turkiskuoriaisista. Mitäs mä teen, kun meillä on ollut papereita säilytyksessä tuolla vaatehuoneessa? Lähteekö ne tihulaiset jos saunotan ne paperit?
Pysyiskö ne kuoriaiset poissa, jos laitan vaatteet muovilaatikoihin? Tarteeko niihin olla kannet?

meillä kun oli niitä aikanaan niin saatiin ne pysymään poissa(en tiedä oliko niitä vain meillä vai koko talossa) sillä että aika ajoin itse super- raidilla(jota saa marketeista, sinistä) myrkytin kaikki listat, vaatekomerosta myös, kaikki vaatekomerossa roikkuvat vaatteet suihkutin myrkyllä myös ja nostin sitte ulos tuulettumaan. ja komerossa säilytyksessä olleet matot ja verhot suihkutin(ja sitte pesin kaiken mitä pysty mahdollisimman kuumassa, paljolla pesuaineella), siis oikeestaan kaiken mitä ne vois järsiä...

suihkutin myrkyllä kaappien sokkelit jos alalevyn sai pois ja hellan ja jääkaapin taustat. meille niitä' tuli keittiöönkin, esim. roskiskaappiin, sen myrkytin myös aika ajoin.

pehmolelut ja vaatteet laitoin säilytykseen kannellisiin muvoilaatikoihin, samoin kengät sun muut. petivaatteita en säilyttäny vaatekomerossa vaan mahdollisessa irrallisessa vaatekaapissa.

ja tän tein noin 2-3kk välein ja sillä niitä ei ainakaan ilmaantunu enää. tosin nyt ollaan jo muutettu kaks kertaa tuon jälkeen ja tästä nykyisestäkin asunnosta oon pari löytänyt(1,5v aikana) mutta kun olen tehny ton myrkytysrituaalin taas kerran niin ei ole löytyny aikoihin..... ja seetripuun paloja olen heitelly melkein joka kaapin nurkkaan. öljykin tekee tehtävänsä, se vaan jättää läntit esim laatikon nurkkiin.....

ne on vissiin aika ikuinen riesa, ja musta vaikutti ettei edellisessä asunnossa ole ulkovarastossakaan kuolleet pakkasiin
:/

Yhteistyössä