Hakutulokset

  1. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Tervehdys teille pitkästä aikaa. Oon ihan täysin laiskistunu kaksplussan palstailija, :ashamed: Kukaan ei ole ainakaan vielä jakaantunu, jännittävät ajat ovat nyt käsillä. Aika monta marraskuistakin laskettua aikaa kuitenki mukaamme mahtuu :) Omaan napaan ei ihmeempiä...
  2. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Heips! Pikana kävin juttujanne lukaisemassa, kaikki vielä yhtenä ja hyvä niin. Jessie: täällä kan yks nopean sf mitan kasvun omaava, viikolla 22 mitta oli 28cm ja viimeksi 26viikolla oltiin jo melkein yläkäyrällä (nyt siis mennään yli sen ja paljon ) mitalla 30cm. Saa nähdä mitä lääkäri...
  3. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Tervehdys! Tosi paljon vaihtelee nuo käytännöt. (onneksi) täällä laitetaan aika herkästi polille jos on jotain huolta ja itse oon saanu avun yksityisen lääkärin kautta myöskin jos neuvolan tädin sanat ei oo tahtonu riittää. Nykyinen neukkatätini on sellainen jolla hyvät yhteydet sairaalaan...
  4. Mauahtavaa

    Yksihuoltajien kasvattamia tasapainoisia miehiä?

    Huh jos näin olis että esikoiseni tulevaisuus olis sillä pilattu että olin yh, toki siitä asti kun poika oli 1,5v on mieheni ollut mukana kuvioissa ja vuosi siitä eteenpäin hankimme yhteisen asunnon. Pojan biologinen isä vastuuntunnoton, ongelmatapaus. Isäpuoli ollut kuin oikea isä, vie...
  5. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Heippa! Myräkälle :hug: Tuo myrkytys on sellanen mitä pelkään.. Olis ihan kamalan vaikeaa ja inhottavaa joutua osastolle sen takia ja sama homma tietenki sittekki jos joutuis kotona olemaan levossa ja pienessä paniikissa. Ja kun ei yksinkertaisesti ole sellaista ihmistä joka lapsia hoitais...
  6. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** lokakuussa

    Moi! Kiitos taas uudesta pinosta!! :wave: Neuvolassa tuli päivitettyä oma napa, hb 112, sf 30cm ja painoa tullut nyt täys kymppi. Huh ku hirvittää tuo painon kertyminen ja toisaalta taas ei haittaa yhtää, tulee mitä tulee ja ku ei verensokerin kanssa ole ongelmia niin en ala tinkimään...
  7. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Heippa! Myräkkä: Oon nyt koittanu joka päivä yhden tabletin juoda noin 5viikon ajan ja huomenna selviää onko noussu vai pitääkö ottaa toinenki per päivä.. Maltoferia joisin muuten mutta on niiiiin kallista etten malta ostaa. Supistusten ja liian vauhdikkaasti etenevän raskauden kanssa...
  8. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa taas.. :wave: Oon niin laiskistunu kirjoittelemaan ja tuntuu että sellainen aika on tosi vähissä että vois ihan rauhassa lukea ja keskittyä palstailuun. Mutta koitin vähän päällisin puolin selailla juttujanne. Myräkkä: Ensinnäkin :hug: Tekstistäsi sai sellaisen...
  9. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Hei! emmak: :hug: :'( Menin ihan nyt sanattomaksi. Voimia teille ja peukut pystyssä ettei olisi perinnöllistä!! Palaan myöhemmin paikalle..
  10. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Pika tervehdys tänne! Nopsasti tulin kurkkimaan ettei kukaan oo ottanu varaslähtöä ja että kaikki jota kuinki on ok. :) Omaan napaankaa ei uutta, mitä ny ekat veemäiset kivut yllätti eilen. Ei mitää mahan kovettumis suppareita vaan ihan niitä jotka on omalla kohdalla tarkoittanu jo...
  11. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Heippa! TAKHISIS: Tuttu kuvio että mies ihan innoissaan ekan odotuksen aikaan, meillä ukko jutteli ja jopa lauloi masulle, koitteli ja oli tosissaan mukana. Toinen yhteinen odotus oliki jo ihan jotain muuta ja nyt ku kolmatta yhteistä ootellaan niin tuntuu välillä ettei tuo prkl ees muista...
  12. Mauahtavaa

    Sf mitta galluppi

    Iso hajonta näissä ja siksikin tosi mielenkiintoisia. Omia lukemia: 1. rv22+3 sf 24cm, rv30+1 sf 28cm, rv39+0 sf 36cm (vauva 3370/50,5) 2. rv30+0 sf 28cm, rv39+6 sf 33cm, rv 41+2 sf 36cm (vauva 3390/51,5) 3. rv 19+3 sf 19cm, rv 30+5 sf 32cm, rv 39+4 sf 35cm (vauva 4140/54) 4. rv 19+6...
  13. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Pikaheippa taas. Kukas sitä rautaa kyseli? Itellä Fexin merkkinen. Poretabletti jossa myös c vitamiinia ja on sopinu mulle tosi hyvin. Mulle ku ei passaa obsidanit tms ollenkaa.. On aika halpaa ja paljon paremman makuista kuin ne vitamiini+rautamehut joiden nimeä en osaa sanoa saati...
  14. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Huomenta! Meemeelle :hug: Voimia!! Esikoinen melkein saman ikäinen ja huolesta sekaisin olisin jos jotain vastaavaa olis, kun sitä on liian huolissaan pienemmistäkin asioista. Kiitos massukehuista :ashamed: Mammavaatteista juttelitte, ite sain juuri ystävältä super halvalla...
  15. Mauahtavaa

    Sf mitta galluppi

    Pistäkääs ny vähä listalle sf mittojanne :) :wave:
  16. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Huomenta! Pikasesti poikkeen ennen ku lähden kahden pienimmän kanssa avoimeen kerhoon.. Kiitti Leppis :) Minkälaisen imetystyynyn ostit? Haluaisin kans ostaa sellasen ku nuorimmaisen aikaan jäi haaveiluasteelle sen hankinta. Jos vähän ees vähentäis niskakipuja ja helpottais imetyspuuhia...
  17. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Heippa taas! Tuli niin kiva väli tässä ku mies lähti kahden pienimmän kanssa ulkoileen ja kotihommien sijasta jämähdin koneelle.. :ashamed: Tervetuloa firesun munki puolesta!! :wave: Ja onnittelut ihanasta yllätyksestä :) Killin juttuun pakko kommata, tuo jenkkisten katoaminen on...
  18. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Hei! Ihania massuja oli kuvissa, oma mahan kuvaus edelleen ottamatta, pakko ottaa se tänään. Jaksamista kaikille kivuista kärsiville :hug: Itellä ihmeen hyvä olo ollut, ei juurikaa supista. Napa repee tunne lähinnä vaivannu ja onhan tuo revennykki, tyrän poikanen tunkee tietään ulos...
  19. Mauahtavaa

    Tulkatkaa!! Plussaa vai ei???

    Jännittävä tilanne! Oma kokemus on clearbluesta se että antaa aina haamun, olenpa saanut kyseiseen testiin kunnon plussanki testiajalla joka osoittautui verinäytteen jälkeen todellakin feikiksi. Pregentstickkeihin olen saanut oviksen aikoihin selvän plussan ja siis testiajalla. Mutta raskaudesta...
  20. Mauahtavaa

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Hei! Kiitos taas uudesta pinosta, pakkohan se on heti korkata vaikkei nyt niin asiaakaa oo :) Sheivailu oli ainaki puheenaiheena elokuun pinossa ja täytyy myöntää että oon niiiiin laiskistunu tuossa lajissa, pitäis kyl antaa pehkolle lähtöpassit ku vielä voi ees jotenki sen homman...

Yhteistyössä