Hakutulokset

  1. E

    Pienen hissin vaunut????? Apua!

    http://www.teutonia.de/index.php?id=1454
  2. E

    Pienen hissin vaunut????? Apua!

    Teutonialla on mun mielestä ainaskin kapeita vaunuja.
  3. E

    miten olette helpottaneet n.5kk lapsen nuhaa?

    Ihan keittosuolalla ja nenäfridalla B)
  4. E

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    Täällä B)
  5. E

    Taas 1v maito kysymys?

    Olepa hyvä B)
  6. E

    Äiti kipeenä - lapsi hoitoon vai kotiin?

    hoitoon tietenkin, eihän lapsi ole kipeä =)
  7. E

    ei vieläkään hampaita..

    En ole kuullut että lapsilla olisi tekareita. Hyvin harvalla lapsella puuttu hampaita. 1.5 vuotiasta ruvetaan tutkimaan jos ei hampaita ole tullut.
  8. E

    Taas 1v maito kysymys?

    5-6 dl maitoa on suositus
  9. E

    Mitä olisit mieltä jos kaverisi pyytäisi miestäsi

    en kyllä ihmettelisi. Mun kaverit on kyl mun miehen kavereita kans. Eri asia jos ei olisi tavannut kuin pari kertaa elämässä.
  10. E

    Millaisia välipaloja annatte vajaa 1 vuotiaalle?

    Ingmannilta saa sitä LUONNON JUGURTTIA.. http://www.arlaingman.fi/fi/tuotteet/?pcsid=35&p=2 Itse en antaisi profeel jugurttia, siinä on lisäaineita ja muitakin aineita. Anna pois vaan bulgarian jugurttia, minäkin annoin. Mites ois viili?
  11. E

    Onko kamalaa, jos 1,5v:ltä jää yksi lämmin ruoka väliin?

    Ei sillä varmaan nälkä oo kun ei herää =) . Et oo kamala. Kamala olisit jos herättäisit pikkusen. :)
  12. E

    kumpaan testiin luottaisit? Toisessa plussa toisessa tosi hailu viiva

    Hailu viiva on plussa, :D ONNEA!
  13. E

    Millanen sänky teillä on?

    Meillä on tällänen mutta pähkinän värisenä.
  14. E

    HELP! Oletko nähnyt missään lähiaikoina vaalean turkoosia villalankaa tms.

    mun mielestä sellanen merkki kun asa gjestal..mä oon löytänyt tosi kivoja värejä.
  15. E

    Meille riittää tavalline perhearki! miten se ei niin monelle riitä?

    Meillä kans ohjelmassa on perheen kanssa oloa. :) Meillä avoin päiväkerho, muskari ja sit uinti. Ulkona käydään lenkillä. Kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa . =)
  16. E

    Miten tällaisesta voi tulla bannia?

    mikä on ap?
  17. E

    1 vuotiaan uhma ja aikuisen hermot...

    Esim tänään meidän 1 vuotias tyttö on istunut pinnasängyssä ja leikkinyt. Mä en ole jaksanut juosta perässä. Kauhea olen. =) Meilläkin tyttö menee ja tekee tuhojaan. Ei sana on käytössä vain tietyissä asioissa. Kuten tv:n luo ei ole asiaa. Olen myös miettinyt että onkohan poskihampaita...
  18. E

    1 kk jo ripulia...

    Meillä oli tohon vaiheeseen just tollasta. Ootko aloittanut viljojen annon? Meillä ei maha kestänyt tavallista puuroa, piti antaa vauvoille tarkoitettuja puuroja. Saattaa olla myös sitä että suoli tarttee kuituja.

Yhteistyössä