Mitä olisit mieltä jos kaverisi pyytäisi miestäsi

  • Viestiketjun aloittaja mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti
mitä mieltä?
kaverikseen naamakirjassa? Tilanne oli se, että kaverisi olisi ensisijaisesti tekemisissä sinun kanssasi, mutta tuntisi myös miehesi jotenkuten. Olisiko sinusta outoa?
 
vieras
No en tiedä, musta on outoa että aikuinen menee tuollaiseen naamakirjaan. joten olen kai jäävi sanomaan.
mikä ihme tuo naamakirja on? siellä aikuiset listaa frendejään?
ei mun äiti olisi tuollaista touhunnut eikä aikaakaan tuollaiseen. tosi outoa. Missä aikuisuus?
 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
No sikäli olisi outoa, että mun ukkoa ei saa facebookkaamaan itseään kilon palasinakaan, kuulemma. :whistle: :D
Sama sama. Mutta kyllä mulla on sellasia serkkujen puolisoehdokkaita tyyliin siellä kavereina, enkä ole poistanu edes suhteen loputtua. Siellä ovat listassa, poistukoot ite jos kokevat tarpeelliseksi.
 
mitä mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Joo ois outoa, ei mun kaverit saa olla mieheni kavereita. T: Jenna-Petteri 7v.
Oletko sä saanut sukupuolettoman kasvatuksen kuten meidän perhe-lehden Ruu? Kun sun nimi on tuollainen. Aika ahdasmielinen olet kuitenkin, jos heti epäilet miestäsi, etkä luota siihen, et hänellä voi olla naispuolisia vain kavereina :D
 
tiukkis?
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Ei ole musta mitenkään outoa. Eihän siellä nyt monellakaan pelkästään ne parhaat kaverit ole kaverina, vaan pikemminkin kaikki, ketkä jotenkin tuntee/tavannut edes.
Tämä onkin sellanen asia, jota minä en ymmärrä. Hetken aikaa itekkin siellä olin, mutta minä en hyvällä tahdollakaan voi väittää miehen ex-tyttökaveria ystäväkseni... siispä poistuin takavasemmalle, enkä usko että jään mistään paitsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
No sikäli olisi outoa, että mun ukkoa ei saa facebookkaamaan itseään kilon palasinakaan, kuulemma. :whistle: :D

Juu näin meilläkin.

Ja ei olis outoa, JOS siellä nyt sattuisi mun mies pyörimään. Kyllä mun kaverit voi olla miehenkin kaverilistalla ja vastaavasti mulla on kaverina semmoisia miehiä, jotka ensisijaisesti on mun miehen kavereita.
 

Yhteistyössä