Mitä olisit mieltä jos kaverisi pyytäisi miestäsi

  • Viestiketjun aloittaja mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä?:
kaverikseen naamakirjassa? Tilanne oli se, että kaverisi olisi ensisijaisesti tekemisissä sinun kanssasi, mutta tuntisi myös miehesi jotenkuten. Olisiko sinusta outoa?
Ei o outoa. On mullakin kaverilistalla parin kaverin miehet ja toista en o edes tavannu vielä. Naamakirjankin kautta voi tutustua. :)

*Muoks* Ja on sielä listalla muutamia muitakin, jotka on ensisijaisesti miehen kavereita. Oon niitten kans tekemisissä, joten enpä nää estettä kaveruudelle facebookissa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en tiedä, musta on outoa että aikuinen menee tuollaiseen naamakirjaan. joten olen kai jäävi sanomaan.
mikä ihme tuo naamakirja on? siellä aikuiset listaa frendejään?
ei mun äiti olisi tuollaista touhunnut eikä aikaakaan tuollaiseen. tosi outoa. Missä aikuisuus?
Facebook korvaa nykyään tosi monelle messengerin ja kyllä se on paljon pelkkää muutakin kuin kavereiden listausta.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä?:
kaverikseen naamakirjassa? Tilanne oli se, että kaverisi olisi ensisijaisesti tekemisissä sinun kanssasi, mutta tuntisi myös miehesi jotenkuten. Olisiko sinusta outoa?
ei kai siinä mitään pahaa,jos luottaa siihen ettei kaverilla ole pahat mielessä,ja jos miehen kans asiat ok,niin mitä syytä moisesta hätäillä..
 

Yhteistyössä