Uimahallissa pissaaminen - teetkö sinä sitä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissaliisa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiihottaa kun päästän pissan tulee bikineiden läpi en tiedä mikä siinä on..
Joskus meen uimahllissa vessaankin mutta en vedä alaosia alas vaan pissaan vaan biksujen läpi pönttöön tai lattialle.
 
vierailija
[QUOTE="vieras";27186355]Siis etteks tiedä että altaissa on sitä ainetta joka värjää virtsan punaiseksi? :O Eihän niitä muuten voida pitää puhtaina
Höpön höpön. Elokuvajuttuja tollaset. Ei oikeasti ole mitään väriaineita, ja joka kolmas tutkitusti kusee altaaseen joko tahallaan tai tahattomasti.
[/QUOTE]
Nyt on se uusi aine, värjää pissan ja näin altaaseen laskijat saadaan kiini!
 
vierailija
Noooh suihkussa tulee ihan vahingossa automaattisesti pissa mutta käännyn aina selin muihin niin ne ei huomaa. Tuskin kukaan just mun pildeä tuijottaa.
Altaassa en kyllä pissaa ellei ole joku hätätapaus. Kerran mua nauratti niin että tuli vahinkopissat altaassa ja kerran saunassa. Saunassa oli noloa. Kaadoin sitten koko saavin vettä siihen penkille ja juoksin pois.
Altaassa kukaan ei huomannut.
Kerran mä kyllä säikähdin sellasessa putkiliukumäessä niin että pissasin vahingossa. Ei sitä siinä menossa huomannut kukaan kun oli muutenkin märkä uikkari.
Kerran uimahallin vessaan oli jonoa kun olin just menossa saunaan mutta halusin käydä eka vessassa ja siinä vessajonossa tuli niin kylmä märässä uikkarissa että iski hirveä kusihätä. Mulle tulee aina kauhea kusihätä jos on kylmä. Yritin siinä sitten pidätellä mutta kohta lämmin pissa alkoi valua vähän reittä pitkin ja lähdin äkkiä pois siitä ettei kukaan huomaa. Menin suihkuun ja siellä oli pakko antaa pissan tulla.

Joskus ihan sattuu jos on pissahätä niim että alkaa itkettää nii joskus on hätätila ja pissat tulee vähän huonossa paikassa. Ja se on paha kun tulee kylmä niin on ihan yhtäkkiä kauhea pissahätä. Siinä on ihan parissa sekunnissa pakko päästä vessaan tai tulee housuun.

Tänään esimerkiksi kun olin tulossa töistä ja menin autolle ja siinä parkkipaikalla tuli niin kylmät väreet ja kylmä ja rakkoon sattui yhtäkkiä ja hirveä paine. Olis tullut housuun mutta ehdin onneksi autoon, etupenkkiä väänsin taaksepäin ja menin kyykkyyn siihen jalkatilaan ja samalla housut alas ja potta alle ja jo suihkusi hirveellä paineella. Mulla on potta tollasta varten autossa. Tyhjennän sen sitten johonkin viemäriin ja vettä pullosta niin huuhtelen potan.
Olis paras jos olisi jotkut housuvaipat mitkä pitää hätäpissat mutta en halua pitää sellasia aina jalassa kun ne hiostaa ja on isot.
Mun lempihousut on sellaset halaran legginssit mistä näkee kyllä millaset alkkarit on.

Eilen kaupassa oli kauhea tilanne kun olin töiden jälkeen kaupassa ja oli nälkä ja oli pakko ostaa ruokaa mutta kassalla tuli hirveä pissahätä kun edellisellä kesti niin kauan ostosten kanssa ja yritin siinä pidätellä mutta hetken päästä pillu petti mutta sain kusen loppumaan kesken onneksi painamalla niin ei tullut kuin sen verran että haaroväli oli märkä mutta ei valunut alas jalkaa pitkin. Nopeesti sitten maksun jälkeen lähimpään vessaan...
 
vierailija
En mä altaaseen kehtais pissata mutta suihkussa tulee ihan vahingossa. Ihan sama kenen suihku se on, pimppa kuulee veden äänen ja tyhjenee heti. Sori anoppi, kaveri, sisko ja muut! Mä huuhtelen suihkun kyllä aina sen liruttelun jälkeen ettei haise.
 
vierailija
välillä mutta vain aikuisten altaaseen, tykkään pissata vedessä, se on vähän kiihottavaa. suihkussa pissaan myös mutta vain jos suihkussa ei ole muita. en halua jäädä kiinni.
haluaisin pissata rannallakin hiekalla maaten mutta pelkään että joku näkee. se ajatus olisi niin kiihottava.sori jos joku pyörtyy mutta mä en voi mitään sille mikä mua kiihottaa. joko ajattelen niitä kiihottavia juttuja ja olen ihan onnessani tai en ajattele ja minulla ei ole hyvä seksielämä.
 

Yhteistyössä