Uimahallissa pissaaminen - teetkö sinä sitä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissaliisa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pissasin kerran uimahallin saunassa ja hitto kun se oli noloa! Istuttiin siellä tuttavien kanssa ja yksi sanoi niin hauskan jutun että multa pääsi iso pissa. Ja kaikista nolointa oli kun istuin vielä silleen aika kyykyssä ja sitten lensi kuset eteenpäin lattialle kauhealla läiskeellä. Kyllä kaikki nauroi ja pari piteli omia pildejäänkin, en tiedä lirahtiko heilläkin.
Onneksi ei kiukaalle, haju nimittäin on sen jälkeen jotain aivan uskomatonta!
 
vierailija
vierailija
Kieltämättä kävit mielessäni, kun tämän luin:

Mä aion läksiäislahjaksi kakata kerrostalomme julkisiin yleisiin tiloihin, kun muutetaan pois. Ihan vain kiitokseksi kaikesta.
 
vierailija
Minä hinkkasin valkovuotoa pitkin vuokrakämppää kun muutettiin pois sieltä. Oli tosi ilkeät ja kauheat vuokraisännät. Oli tosi paha hiivatulehdus ja sitä kammottavaa kökköä riitti joten jaoin heidänkin iloksi.
 
Vesijuoksija
Ihan liian vaivalloista nousta altaasta ja kävellä pitkiä käytäviä pitkin saniteettitiloihin. Ennemmin pissaan altaaseen. Eihän se ketään haittaa, kun sitä vettä vaihdetaan koko ajan ja putsataan kloorilla.
 
vierailija
Ihan liian vaivalloista nousta altaasta ja kävellä pitkiä käytäviä pitkin saniteettitiloihin. Ennemmin pissaan altaaseen. Eihän se ketään haittaa, kun sitä vettä vaihdetaan koko ajan ja putsataan kloorilla.
Nii. Just näiden omilla eritteillä leikkivien ajatuksenjuoksua mietin. Sama nää pas kat postiluukusta tyypit... ”Sainpa hel ve tin hyvän idean!” Hyi... Yksinkertasta menoo.
 
vierailija
Kaikkihan sinne todellisuudessa pissaa. Ne jotka toista väittää, ne valehtelee. Ja jos sinä ihan oikeasti olet henkilö joka et niin tee, onnittele itseäsi. Sinä se vain uit toisten kusessa onnellisena, vaikka he eivät ui sinun kusessasi.
Just tää. Kyllä mäki ku muutkin. Nii kerta. Omilla aivoilla ei voi ajatella... Ja lapset perii tyhmyyden.
 

Yhteistyössä