"Hämeen Sanomat kirjoittaa Yleisradiosta: ”Valtionmediaa tarvitaan – muttei tällaista jättipullukkaa”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Jos minä saisin päättää, Ylen noin 600 miljoonan euron ökyrahoitus pudotettaisiin puoleen muutaman vuoden siirtymäajalla. Ai miksi? Koska verorahoitteisen valtionmedian ylenmääräisessä paisuttamisessa ei ole mitään järkeä.”

(y) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Ei moni muukaan osta eikä tilaa ja sen takia esim HS ei enää kerro mikä sen levikki on.
Arvaa mikä on suurin syy miksi en ota edes Hesarin ilmaisnäytteitä? Tadaa.
Kuolinilmoitukset. Vaikka päätän ohittaa ne sivut, vilkaisen ne kuitenkin.
Samoin muistokirjoitukset. Viime kirjastoreissulla lukemani muistokirjoitus pyörii vieläkin mielessäni. Sitten mietin ilkikurisesti millaisen muistokirjoituksen joku kirjoittaisi minusta. Versioita olisi paljon, ja kaikki toisistaan täysin poikkeavia.
Perheterapeutti sanoi minua hyväksi tyypiksi Savonlinnan opistolla Ulos ympyröistä seminaarissa ysärillä. Voi kun olisin pysynyt siinä ruodussa.
Nykyään olen vain tyyppi ilman mairitteluja.
Jos Hesari uudistaisi sivujaan, ehkä sallisin aikuisten lasteni tilata minulle lahjaksi Hesarin muutaman kuukauden jakson. Sanomalehden luku vie rutosti aikaa. Se on toinen painava syy. Kolmas syy on luonnonrakkaus ja jätepaperin välttäminen.
 

Yhteistyössä