Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ole valinnut tätä viestintäkanavaa, joten kaikki sotku, joka tämän takia syntyy, ei ole minun vikani.
En oikein ymmärrä tälläistä ulostuloa. Jos koet että kanava on huono tai epäselvä niin minä ihmettelen suvästi puolestasi sivusta mikset sinä sotkujen estojen vuoksi tee asialle jotain.

Vastuu lähes kaikenlaisessa viestinnässä kuuluu yleensä molemmille osapuolille. Vaikka kanavan valinnassa saattaa olla ulkopuolinen tekijä, niin se ei tarkoita, sitä etteikö jokaisella osallistujalla olisi velvollisuus pyrkiä omalta osaltaan selkeyteen ja ymmärrykseen.

On siis tärkeää huomioida ja ymmärtää, että viestintä on vuorovaikutteinen prosessi, jossa kaikki osapuolet vaikuttavat lopputulokseen. Lauseessa esittämäsi ajatus voi olla totta tietyissä konteksteissa, mutta se ei kuitenkaan vapauta ketään kokonaan vastuusta viestinnän onnistumisesta.
 
vierailija
Mulle on ainakin ihan sama jos täällä joku trolli jonkun kaipausviestin kirjoittaa. Siis ihan sama onko se trollilta vai joltain tuntemattomalta mirkulta tuntemattomalle erkille. Mu499tta sinä joka jankaat jatkuvasti trolleista alat häiritä lukukokemusta jo aika pahasti.
Juu. Rakku ulos, tupakille ja ukko nukkumaan, Hyvät yöt kaikille, sekä rollille että aidoille.✋Se on moro.
 
vierailija
Annoin vielä hämähäkille iltapalaa. On kiva seurata miten se hyökkää pesästään saaliin kimppuun. Äsken sain sille kiinni ison kärpäsen ja niin se vaan sen nappasi seitistä. Miettiiköhän nuo hämähäkit mitään. Suuttuu mulle vielä, jos en joku päivä tuo sille jotain herkkua. Mitähän mieltä mun kaivattu on siitä, että pidän mielelläni hämähäkit ja niiden pesäseitit kotona, koska ne syö tuhohyönteisiä. Tuokin mitä olen nyt syötellyt on aikasta iso hämis. Sattuiskohan, jos se puris. Ristikin ja rantahämähäkin puremat on ainakin sattuneet ja jos kerran oli rantahämähäkki purrut niin mun jalka turpos tosi paljon sen puremasta. Hyvää yötä rakas. Olisitpa vieressäni (jos et pelkää hämiksiä). ❤
 
vierailija
Annoin vielä hämähäkille iltapalaa. On kiva seurata miten se hyökkää pesästään saaliin kimppuun. Äsken sain sille kiinni ison kärpäsen ja niin se vaan sen nappasi seitistä. Miettiiköhän nuo hämähäkit mitään. Suuttuu mulle vielä, jos en joku päivä tuo sille jotain herkkua. Mitähän mieltä mun kaivattu on siitä, että pidän mielelläni hämähäkit ja niiden pesäseitit kotona, koska ne syö tuhohyönteisiä. Tuokin mitä olen nyt syötellyt on aikasta iso hämis. Sattuiskohan, jos se puris. Ristikin ja rantahämähäkin puremat on ainakin sattuneet ja jos kerran oli rantahämähäkki purrut niin mun jalka turpos tosi paljon sen puremasta. Hyvää yötä rakas. Olisitpa vieressäni (jos et pelkää hämiksiä).
♥ Onko se nurkassa kylpyhuoneessa tai patterin takana? Oletko havainnoinut tuhatjalkaisia? Oikein päteviä hyönteisten ja ylimääräisten häkkien syöjiä👍🏻
 
vierailija
Joo,vois lopettaa jo ton jankutuksen. Who cares,vaikka täällä joku trollaiski.-sivu
Eri kuin tupakkimies, mutta pisti minunkin silmään.
Tuossa kenties hyvä esimerkki, miten tämä feikkikirjoittaja vastaa jatkuvasti itselleen. Manipuloi lukijaa uskomaan muuttamalla hienoisesti kirjoitusasua mm. jättämällä pois tekstin välilyönnit. Kovin tyhmänä pidetään.👍 Menenpä tästä nukkumaan minäkin, kaivatulleni meni viesti toiselta sivulta.
 
vierailija
Onko se nurkassa kylpyhuoneessa tai patterin takana? Oletko havainnoinut tuhatjalkaisia? Oikein päteviä hyönteisten ja ylimääräisten häkkien syöjiä
Vessassa. Ei ole tuhatjalkaisia. Toinen pienempi hämis on toisessa kulmassa, mutta sillä erilainen seitti. Tämä oikein iso ilmeisesti joku varastohämähäkki. Oli kiikuttanut saaliin pesäänsä ja kai se sitä siellä söi. Sellainen pyöreä seittipesä seinän kulmalla. Siellä se pääasiassa vaanii.
 

Yhteistyössä