Uimahallissa pissaaminen - teetkö sinä sitä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissaliisa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="NoWay";27186454]Ette oo tosissanne. Ei kai oikeesti kukaan täysjärkinen kuse yleiseen uima-altaaseen. Lapset asia erikseen, mutta niillekin on järkevintä alkaa heti opettamaan että vessanpönttö on kusta ja p*skaa varten. Olisipa oikeesti sellaista ainetta, että se kusi värjäytyis altaassa niin että kaikki saisivat nauraa jollekin aikuiselle ämmälle joka kehtaa kuseskella minne sattuu :D Ihan hemmetin noloa, miettikää nyt, itsekin uitte omassa kusessanne! Tehkää se kotonanne juntit![/QUOTE]

Nii, ja aattele, sun sisällä on nytkin omaa kakkaas =O
 
"vieras"
[QUOTE="Hihih";27186487]Virtsa on steriiliä rakossa, ei virtsaputken jälkeen.

Ja höpöhöpö, mies on huoltomiehenä uimahallissa ja hänkin sanoi ettei uimahallin vedessä ole mitään ainetta, joka värjäisi virtsan :D[/QUOTE]

Niin nojoo, mutta irtoilee niitä persusbakteereita veteen, vaikka kuinka olis käynyt suihkussa eika pissailis veteen.
 
"NoWay"
[QUOTE="vieras";27186494]Nii, ja aattele, sun sisällä on nytkin omaa kakkaas =O[/QUOTE]

Niin, mä osaan pitää sen vessaan saakka sisälläni, niin kuin normaalit terveet ihmiset.
 
voi yrjööööö
Ja btw olen sekä julkisesti häpäissyt parikin naispuolista kusijaa... eipä ole hallilla näkynyt sen jälkeen kun äänekkäästi kommentoin keltaista vanaa. Ja olen myös aiheuttanut yhden keskustelun parin valvojan ja erään äitykän välille, kun äitykkä antoi mukulansa pissata lastenaltaaseen. Ei ollu iloisen näkönen äitykkä.

Olen muuten myös se sama joka vahtii ilman aikuista uimassa olevien kakaroiden reunoilta hyppimistä, ratojen poikki uimista ym. törttöilyä. Ja uimahallin kantsikka, kyllä.
Good for You! Hyvä, että joku viitsii narauttaa näitä ääliöitä.
 
Pakko tunnustaa, että kyllä pissaan, enpä voi kotiin astikaan pidätellä, eikä tarvitsekaan.

Onneksi siellä on vessat ja niissä wc-istuimet, niin ei tarvitse lattioille ja altaalle kuseksia. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KiiajaVille
"Nöppäri"
Jotenkin tuntuu, että nämä jotka sinne altaaseen pissaa eivät kuitenkaan ole vartavasten hätäänsä pidätellyt, ja siksi se pissa onkin ihan väritöntä, ei sitä kukaan sieltä huomaa.

Toisekseen kyllä voi olla aika hankala uida samaan aikaan ja pissata, tai täytyykin nyt aamulla hallissa tirkistellä niitä uimareita joiden tekniikka muuttuu hetkellisesti. Tosin nöin aamu aikaan siellä on valtaosa eläkeläisiä ja saahan niiltä nyt pikkasen lirahtaa, saahan :)
 
"Nöppäri"
Ja ikävä kyllä eniten sitä vettä likaa arvon aikuiset jotka eivät peseydy ennen altaaseen menoa, eivätkä kastele hiuksiaan saatika pistä pitkiä hiuksia kiinni tai uimalakkia päähän.
Siellä sitä lillutaan kampauspäässä ja pakkelit kasvoilla.

Ällöttävin mitä itse näin, kun tuli nuori parikymppinen tyttö miesystävänsä kanssa uimaan, hänellä oli värivoiteet ja puuteritkin kasvoillaa, uiskenteli (tokikaan ei kastellut kasvojaan) kävi suihkussa, höyrysaunassa, kuivasi ja lähti, eikä siis kertaakaan pessyt kasvojaan, voin sanoa, että hetken tuli mietittyä, että ällöttävää.
Juu, en kytännyt, mutta kun työkseni tuolla pyörin, niin kaikkea näkee ja kuulee :(
 
Meidän altaissa ei ainakaan väriainetta ole, kun vauvauinnissa on tapahtunut muutama vahinko, niin naureskeltiin ohjaajan kanssa että ei mee niin kuin elokuvissa ja koko allas muutu punaiseksi..

Mä en ainakaan pissaa altaaseen, koska en haluaisi uida toisenkaan pissassa. Vähän ajattelevaisuutta, oli siinä sitä klooria tai ei.
 
Me käytiin pohjois-Espanjassa kahdessa eri vesipuistossa. Jälkimmäisessä seurailtiin kun isot ja pienet ihmiset laski sellaista leveää mäkeä joissa oli useampi ramppi ja alastuloallas suht matala ja vähävetinen. Mua alkoi kuvottaa kun huomioni kiinnittyi siihen että se vesihän on ihan sameaa... Pikkuiset jäi siihen "jalkaveteen" sukeltelemaan ja vähän isommat huuhtaisi kasvojaan lopuksi... Yyyh... Toinen pää oli luiskainen ja siellä missä vesi loppui oli kamalasti likaa ja roskaa ja joku mies istui siellä sen lian seassa ahterillaan. En halua edes ajatella mitä kaikkea siinä vedessä oli.
 
Eurokolikko
Ala-asteikäisenä pissin altaaseen, kun ei jaksanut altaasta aina poistua. Myöhemmällä iällä kävin kyllä hädän yllättäessä ihan vessassa. Uimahallissa en ole uimassa käynyt ehkä 15 vuoteen.
 
vierailija
[QUOTE="Hihih";27186487]Virtsa on steriiliä rakossa, ei virtsaputken jälkeen.

Ja höpöhöpö, mies on huoltomiehenä uimahallissa ja hänkin sanoi ettei uimahallin vedessä ole mitään ainetta, joka värjäisi virtsan :D
Niin nojoo, mutta irtoilee niitä persusbakteereita veteen, vaikka kuinka olis käynyt suihkussa eika pissailis veteen.[/QUOTE]
Niin.
Ja sitten jos niitä menee suuhun ja tulee tartunta , voi olla että alkaa muuttumaan persuksi.

Ensioireet ovat yleensä melko lieviä, tulee pieniä aivopieruja, kuten ”en ole rasisti, mutta...”

Vähitellen aivot mätänevät laajemmin ja jälki on hyvin surullista katseltavaa.

Pestään siis perseet ja tuherot hyvin ennen altaaseen menoa ja hoidetaan ne kusi+paskahommat ihan vaan vessassa.
Kaikille parempi niin.
 
vierailija
Tämä hygieniapuoli on syy miksen käy uimahalleissa. Kyllä toki kloori tappaa bakteerit ja virtsahan on itse asiassa steriiliä muutenkin, mutta ajatus että uit toisten kusessa on ällö. Veden määrä on kuitenkin aika pieni verrattuna mereen tai järveen. Sitten kun osa jengistä ei peseydy ennen altaaseen menoa.

Juu kiitos jätän väliin.
 
vierailija
Kaikkihan sinne todellisuudessa pissaa. Ne jotka toista väittää, ne valehtelee. Ja jos sinä ihan oikeasti olet henkilö joka et niin tee, onnittele itseäsi. Sinä se vain uit toisten kusessa onnellisena, vaikka he eivät ui sinun kusessasi.
 

Yhteistyössä