Uimahallissa pissaaminen - teetkö sinä sitä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissaliisa
  • Ensimmäinen viesti
Pissaliisa
Minulla on pieni rakko ja pissahätä on melkein aina! Uimahallissa pissailen kyllä suihkussa ja altaassakin :D

Jännittää välillä suihkussa huomaako joku keltaista vanaa jalkojhen juuressa ;)

Altaassa sitä pissaa ei onneksi näy hyvin
 
haidd
Been there, done that! :) siinä vedessä on nii paljon sitä chlooria että ei se virtsa siellä mitään tee ja altaassahan on vetät satoja litroja nii ei kyllä paljoa ole joku kahvikupillinen virtsaa siellä.
 
huooh
Joo. Te kaikki jotka kusette altaaseen, varokaa sitte mua. Mä olen se uimalasipäinen kroolaaja, joka ui kylkeen kiinni, ottaa niskasta kuseksijaa ja kuljettaa sen uimavalvojan luo kiljuen että tää muija kusee altaaseen.

Valvojasta riippuen tulee joko porttari tai ei tule. Mutta häpeä on ainakin vuorenvarma.
 
asdasas
Joo. Te kaikki jotka kusette altaaseen, varokaa sitte mua. Mä olen se uimalasipäinen kroolaaja, joka ui kylkeen kiinni, ottaa niskasta kuseksijaa ja kuljettaa sen uimavalvojan luo kiljuen että tää muija kusee altaaseen.

Valvojasta riippuen tulee joko porttari tai ei tule. Mutta häpeä on ainakin vuorenvarma.
Kyllä tollasessa tilanteessa soittaisin poliisin paikalle, jos joku alkaa pahoinpitelemään!

Juuri tuollaisten hullujen takia maailma on nykyisin niin sekaisin :O
 
Soijoijoi
[QUOTE="vieras";27186355]Siis etteks tiedä että altaissa on sitä ainetta joka värjää virtsan punaiseksi? :O Eihän niitä muuten voida pitää puhtaina :)[/QUOTE]

Höpön höpön. Elokuvajuttuja tollaset. Ei oikeasti ole mitään väriaineita, ja joka kolmas tutkitusti kusee altaaseen joko tahallaan tai tahattomasti.
 
"NoWay"
Ette oo tosissanne. Ei kai oikeesti kukaan täysjärkinen kuse yleiseen uima-altaaseen. Lapset asia erikseen, mutta niillekin on järkevintä alkaa heti opettamaan että vessanpönttö on kusta ja p*skaa varten. Olisipa oikeesti sellaista ainetta, että se kusi värjäytyis altaassa niin että kaikki saisivat nauraa jollekin aikuiselle ämmälle joka kehtaa kuseskella minne sattuu :D Ihan hemmetin noloa, miettikää nyt, itsekin uitte omassa kusessanne! Tehkää se kotonanne juntit!
 
"Realisti"
[QUOTE="NoWay";27186454]Ette oo tosissanne. Ei kai oikeesti kukaan täysjärkinen kuse yleiseen uima-altaaseen. Lapset asia erikseen, mutta niillekin on järkevintä alkaa heti opettamaan että vessanpönttö on kusta ja p*skaa varten. Olisipa oikeesti sellaista ainetta, että se kusi värjäytyis altaassa niin että kaikki saisivat nauraa jollekin aikuiselle ämmälle joka kehtaa kuseskella minne sattuu :D Ihan hemmetin noloa, miettikää nyt, itsekin uitte omassa kusessanne! Tehkää se kotonanne juntit![/QUOTE]

Olympiakultaa voittanut jenkkiuimari tunnusti maailmanlaajuisessa telkkarilähetyksessä, että kuseskelee useinkin altaaseen kun ei jaksa nousta altaasta vessaan.
 
voi yrjööööö
hävetkää, te kusevat idiootit! eikö äiti opettanut, miten vessaa käytetään??
meillä ei koskaan kukaan lapsistakaan kusis altaaseen, vaan aina juostaan vessaan, joskus melko kiireelläkin.
 
huooh
Ja btw olen sekä julkisesti häpäissyt parikin naispuolista kusijaa... eipä ole hallilla näkynyt sen jälkeen kun äänekkäästi kommentoin keltaista vanaa. Ja olen myös aiheuttanut yhden keskustelun parin valvojan ja erään äitykän välille, kun äitykkä antoi mukulansa pissata lastenaltaaseen. Ei ollu iloisen näkönen äitykkä.

Olen muuten myös se sama joka vahtii ilman aikuista uimassa olevien kakaroiden reunoilta hyppimistä, ratojen poikki uimista ym. törttöilyä. Ja uimahallin kantsikka, kyllä.
 
"Hihih"
[QUOTE="vieras";27186443]Rentoutukaa, pissa on steriiliä, ellei ole bakteeriperäistä virtsatulehdusta[/QUOTE]

Virtsa on steriiliä rakossa, ei virtsaputken jälkeen.

Ja höpöhöpö, mies on huoltomiehenä uimahallissa ja hänkin sanoi ettei uimahallin vedessä ole mitään ainetta, joka värjäisi virtsan :D
 
"Realisti"
Nyt tämäkin asia on tutkittu. Haluatko tietää?
Pissatilanteen paljasti brittiläinen matkailusivusto Travelmatch. Se perustuu laskelmaan, että vuodessa matkapäiviä kertyy maailmanlaajuisesti 8,93 miljardia.

Koska yksi viidestä aikuisesta amerikkalaisesta on myöntänyt, että tyhjentää rakkonsa altaaseen, Travelmatch käyttää samaa mittayksikköä.

Jos joka viides matkailija jättää saman pissavanan kuin jenkit, se tarkoittaa yhdeksäätoista urealla täytettyä 50 metrin allasta.

Rauhoittavana tietona voi mainita, että virtsa vedessä on steriiliä, jos altaassa on klooria.

Tietysti on myös poikkeuksia. Norjalainen Verdens Gang testasi neljä vuotta sitten 50 allasta Gran Canarialla.

Ilmeni, että virtsatiebakteereita oli neljässä uima-altaassa.


:D

Moni pissii uima-altaaseen! - Ilta-Sanomat

Missä te elätte? Josakin tynnyrissä?
 

Yhteistyössä