Pienen hissin vaunut????? Apua!


Esikois-vauvamme on tulossa maaliskuussa ja pieni paniikki alkaa hiipiä vaunujen suhteen...
Taloyhtiössämme on todella pieni hissi eikä vaunuja saa säilyttää missään käytävällä. Ja asumme viidennessä kerroksessa!

Onko kenelläkään tietoa vaunuista jotka mahtuisivat hissiimme?
Hissi on 95 x 77 cm, ja hissin oviaukko on 63 cm leveä.

Onko niin pieniä vaunuja olemassakaan? Vai pitäisikö satsata sellaisiin vaunuihin jotka saa tosi kätevästi aina hissiin mentäessä kasattua, ja kopan saisi sitten ottaa sylissä?
Onko kenellään merkki/malli-ehdotuksia?

Olisin TODELLA kiitollinen avusta!!!

 
Meillä sama homma hissin koon kanssa. Itse pähkäilin seuraavien rattaiden välillä -muitakin kapeita taisi löytyä, kun halusin kuitenkin norm. yhdistelmärattaat: Teutonia Fun (tosi kapeat yhdistelmävaunuina myös toimivat, muistaakseni leveys 54cm, kääntyvät etupyörät), Emmaljunga Nitro City (leveys 57cm, kääntyvät etupyörät) ja Emmaljunga Classic Sport (leveys 58cm, kunnon tavaratila, norm. pyörät). Jos kääntyvät etupyörät sopii sulle, niin myös leveydessä säästyy tilaa (, kun se kääntyvien pyörien pää on kapeampi). Kyllähän isommatkin rattaat sopivat hissiin, mutta kun niiden kanssa täytyy itsekin mahtua. Kannattaa todella miettiä ratasvalintaa tarkkaan ja pyytää kokeiltavaksi rattaat (itsellä ainakin onnistui).

Itse en jaksaisi (kuin ihan viimeisenä keinona) joka päivä pahimmillaan useita kertoja koota ja kasata rattaita.
 
Bugaboot mahtuu kun nostaa aisan hissimatkan ajaksi ylös. Ovat vielä sen verran kapeat, että mahtuu seisomaan jopa itse viereenkin... ;) Olisinpa ollut fiksu itsekin jo esikoisen aikaan, ja löytänyt nämä kärryt, sillä meillä oli silloin ihan sama ongelma. Tosin asuimme "vain" 2. kerroksessa, mutta kierreportaita pitkin vaunujen raahaaminen oli aika tuskaisaa joka tapauksessa.
 
onko teillä alhaalla mitään varastoa johon vois vaikka vaunujen rungon laittaa? ja sitten ostais sellaset vaunut joista saa näppärästi sen kopan irti ja siinä kuomussa tavallaan on se kantokahva eli helppo kantaa =) en nyt muista merkkiä mutta sellaset tuli heti mieleen :D
 

Yhteistyössä