Hakutulokset

  1. E

    Sähkönkulutus vuodessa?

    Tietääkö kukaan mikä on keskimääräinen sähkönkulutus Suomalaisessa omakotitalossa? Mietin tässä sähkölaskua maksaessani, että onko tuo meidän kulutuksemme kohtuullinen (sähkö maksaa niin sairaasti!!)? Meillä on 145 neliöinen yksikerroksinen tiiliverhoiltu vuonna 1989 rakennettu omakotitalo...
  2. E

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika..

    \ Ai se onkin asenteesta kiinni?? :o Olisit kuule minulle tullut synnytyksen jälkeen puhumaan asenteesta niin.... Minä olin niin tohjona synnytyksen jälkeen, että en kivuiltani päässyt viikkokausiin yhtään mihinkään. Siinä ei paljon asenteet auttaneet.
  3. E

    Järkevä elatussopimus?

    Meilläkin hoidettiin alkuun kaikki hyvässä yhteistyössä ja omasta tahdosta suostuin pieneen elatusmaksuun lapsien osalta, kun suullisesti olitiin sovittu muista maksuista/kulujen hoidoista.. nyt voinette jo arvata miten tyhmää tuo oli.. 3 vuotta meni hyvin, kunnes ex-mieheni löysi tämän...
  4. E

    Minkä merkkinen kännykkäsi on?

    Mulla Nokian 6101.
  5. E

    Hoikat naiset kysymys teille!

    Samaa syön kuin muutkin. Kun yleensä elää terveellisesti ja liikkuu tarpeeksi, ei satunnaiset grilli- ja juhlaherkut hetkauta. Ja tietty toisilla vaan on semmoiset geenit, ettei liho. Jokaisen pitää löytää itse se oma tasapaino....
  6. E

    Haloo!!! Onko tällainen KELAnkohtelu mahdollista!!!

    Siis minä 2 pienen lapsen äiti ostin avomieheni kanssa 53 neliön kaksion täysin pankin lainarahalla ja nyt kieltäytyy korvaamasta siitä lainasta mitään!! Eihän ne voi kuvitella ett' me kahestaan maksetaan koko summa (135 000) takaisin yksin!! Kai KELAn nyt jotain tukea täytyy antaa: Auttakaa...
  7. E

    Ystäviä Riihimäen seudulta

    Heippa! Aikas vanha oli jo tämä viesti mutta toivottavasti vielä luette näitä :) Täällä olisi vm -77, kohta kolmen lapsen äiti Riihimäeltä. Uusia ystäviä kaivataan, ja mielellään sellaisia joilla olisi päivisin aikaa tapaillakin. Iltaisin tuppaa aika menemään ihan tähän perhe-elämään mutta...
  8. E

    onko noloa mennä tarhaan ostoskassin kanssa lapsia hakemaan?

    \ Ehkä he laskevat ylityötunteja noin pois? Näin oli ainakin mun aiemmassa työpaikassa. Eli siis kun kuitenkin jotkut hakevat lapsensa myöhemmin kuin sovitaan ja täytyy olla ylimääräistä, saa vastapainoksi lähteä aiemmin silloin kun kaikki lapset on jo haettu. Musta ihan inhimillinen...
  9. E

    rintakumi/kuinka kauan olet imettänyt?

    Mukava huomata, että on muitakin rintakumilla imettäviä ja että imetys niiden kanssakin on onnistunut pitkään. :) Itse yritän joka päivä imettää ilmankin, mutta vaihtelevalla menestyksellä ja välillä itkee niin äiti kuin lapsikin. :ashamed:
  10. E

    Paljon teille jää rahaa laskujen yms. menojen jälkeen kk?

    just maksoin laskut kun tuli tili.. rahaa jäi kahdeksi viikoksi noin 300e.omalle tilille+sitten mitä miehen tilillä.. joitain satasia. sit taas seuraavana tilipäivänä taas lisää laskuja ja menoja :whistle:ikuinen kierre molemmat ollaan työssä
  11. E

    PALJONKO TIENASIT HUUTIKSESTA HUHTIKUUSSA?

    Jotain 450 e ja kaks plussalla 330e
  12. E

    Iltalehdessä ihan kiva juttu

    Tätä on jo ihmetelty täällä, kiitos riittää jo.
  13. E

    Terolut ja Clomi? Kellään tietoa?

    tässä mun omia kokemuksia ovuloimattomuuden voi selvittää ultraamalla. mulla itsellä on ollut yli sadan päivän kiertoja (lopulta terojen avulla tullut vuoto) ja nyt vuoden yrittämisen jälkeen asiaa lähdetiin selvittämään. mä kävin muutaman kerran ultrassa reilun kuukauden välein ja siellä...
  14. E

    Ylläs kesällä

    Onko kokemuksia millainen paikka Ylläs on kesällä. Ei kokemuksia paikasta talvella eikä kesällä. Heinäkuussa olisimme ehkä lähdössä, kannattaako?
  15. E

    synnytyksen pahin vaihe?

    Kipein vaihe oli ehdottomasti n 1/2 tuntia ennen ponnistusta. Lääkäri tarkisti kohdunsuun tilanteen joka 5cm auki, mutta jo 10minuuttia myöhemmin auennut 10cm. Ponnistusvaihe ei tuntunut ollenkaan, sain myös IV:n asteen repeämät vauvan nopean syntymän vuoksi.
  16. E

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Moikka! Kirjauduinpas nyt tänne sivuille, kun vaikutti nämä keskustelut niin mielenkiintoisilta.. :) Jätin pillerit pois kuukausi sitten ja tässä odotellaan tuloksia. Minipillerit vei kuukautiset kokonaan pois niin ei ole hajuakaan mistään kierroista tällä hetkellä, eikä kuukautiset...
  17. E

    1-v vaatekoko

    Meidän poika käyttää kokoa 92-98,riippuu valmistajasta...
  18. E

    Mielipiteitä kiitos

    Minä ainakin jatkaisin tota niinkauan kunnes taapero jää sinne sänkyyn ilman pois nousemista. Aina vaan vie takas ilman sanoja tai muuta kanssakäymistä kuten katseita jne... Tiistaisin tulee sellanen ohjelma kuin "lapsityrannit". Siinä tuntuu olevan tää sama tekniikka käytössä..katoppa se...
  19. E

    "paniikkikohtaus lääke"-vertailu

    Itse olen kans lukenut paljon tuosta luontaistuotteesta... Joma! kuinka nopeaa sulla alkoi vaikuttaa tuo? itse olen ostamassa sitä..itselläni lievää masista kai ja paniikkioire tuntemuksia...joskus ollut pahemminki..siksi nyt siis pelkään että tulee kaikki takas ja en haluais...lääkkeitä en...
  20. E

    Oletteko tyytyväisiä vartaloonne?

    No tehän varsinaisia kukkakeppejä olette minun rinnallani...minä kun olen 165cm ja 105kg. Ja ei meinaa lähteä kun hitaasti...ja se ei meinaa minulle sopia kun pitäs saada tuloskia heti ja nopsaan. Ja ne herkut....voi ei, taidan jo tietää mikä on uudenvuoden lupauksseni :headwall:

Yhteistyössä