Muita ylipainoisia kuumeilijoita???


LAUANTAI 17.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp27/28-35...............yk9
annnas......................kp27/30-35...............yk3
ellu-g........................kp28/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp28/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp17/28-35................yk11
mantana...................kp28/24-33................yk8
morsian....................kp36/28-40................yk4


PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO


MUKANA OVAT MYÖS

MammaWannabe................ensimmäinen tilauksessa, yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka.............................
Äitipeikko...........................toista toivotaan
Kuplis................................
Päivi68...............................toista toivotaan, yritystä 2v 4kk.
Mai82.................................toista toivotaan

[/quote]


Täällä ei oikein mitään tuntemuksia :/ Välissä pistelee mahasta, mut voi olla kumpaa vaa. Ootellaa ensi viikon perjantaihin ainakin.
 
Heippa kaikille!!!!
Ilmottautusin mukaan tähän ketjuun. Ylipainoa ihan riittävästi :) Pudottaminen on tosi työn takana tai välillä melkein mahdotonta kun kilpirauhanen temppuilee... Vauvaa olen halunnut koko ikäni, mutta miehen kanssa yritetty nyt ehkä vuosi (tai oltu ilman ehkäsyä) oikeeta yritystä takana vähän yli puolisen vuotta. Tosin välissä oli muutama kierto kun ei yritetty, suhteessa käytiin pieni kriisi.... Mutta yli päästiin ja kaikki on kymmenen kertaa paremmin kuin ennen :) Siis esikoista kuumeillaan.

Kierto on todella epätasainen tai siis voi sanoa että sitä ei ole ollenkaan, kun menkat on tullut viimeksi tammikuussa ja sittä ennen syyskuussa tai jotain...

Olen käynyt lääkärillä alavatsakipujen ja noiden oikuttelevien menkkojen takia ja viime ultrassa lääkäri sanoi näkevänsä toisessa munasarjassa kystan tai keltarauhasen... (mulla on todettu monirak.munasarjat) ei uskonut että olisi keltarauhanen, mutta ei halunnut ottaa mitään riskejä, joten varjoaineultra torvien aukiolosta saa odottaa menkkoja tai positiivista raskaustestiä... pari viikkoo tässä nyt jännäillään ja sitten käynnistetään menkat ellei tule positiivista testiä...

Arvatkaapa vain pystynkö ajattelemaan mitään muuta kuin, että pienellä tsäännssillä mä voin olla raskaana... perl. pitkät kaksi viikkoa !!!!

No onneksi meillä on kihlajaiset maanantaina niin saa vähän ajatuksia muualle....

Mutta juu kiva kuulla että on muitakin "raskaansarjan" vauvakuumeilijoita!!!<br><br>
 
heidi74
joo,elikkä mä testasin torstaina apteekin omalla negan,menkat ei oo vielä alkanu,ja testaan nyt sunnuntaina uudestaan jollei ne ala.kierto epäsäännöllinen,mutta siks tää sunnuntai koska nyt on kp 35,joka oli myös viime kierron pituus..mulla on viikon ollu rinnat kipeet,koskaan ennen menkkoja ei oo ollu kipeet,ni pakko testata vielä uudemman kerran.tuun sit kertoo kun oon testannu.. =)
 
Tänään on ilmennyt painontunnetta ja välissä kovaakin juilintaa alamahassa. Nyt tehdään ruokaa ja tuntuu jopa että rupeaa oksettaa. Pissattaa jatkuvasti. Eilen ja tänään aamulla piti käydä kesken unien vessassa, kun rakko oli jo niin täynnä että sattui, tälläistä ei ole tullut pitkiin aikoihin.
 
heidi74
tein tänään negan apteekin omalla :( rinnat on kipeenä ollu nyt viikon,en ymmärrä mistä se sit johtuu.mutta jos ei menkat ala puoleen viikkoon mennessä,testaan taas uudestaan =)
 
Heippa vaan kaikille :wave:
On ollut vähän outo olo mutta johtuu varmaan siitä että kohta alkaa
kuukautiset tai sitten ei toivotaan ettei!!
Katselen tossa ensi viikolla vasta jos ei ole alkanut niin sitten käyn ostaa sen testin aikaisemmin en viitsi niin monta kertaa olen saanut pettyä enään en jaksa :'(
Tsemppiä vaan kaikille :hug:
 
iltoja!
tänään sitten hain sen testin ja uskomatonta - plussaa se näytti! kaksi viivaa pärähti ruutuun. varmuudeksi tein vielä toisenkin testin... ei mitään oireita oikeastaan ollut, ihan tavalliset menkka oireet, mutta eivätpähän tulleetkaan. olo on uskomaton, ei oikein tiedä mitä ajatelisi. jotenkin pelottaa kamalasti! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 19:48 ellu-g kirjoitti:
iltoja!
tänään sitten hain sen testin ja uskomatonta - plussaa se näytti! kaksi viivaa pärähti ruutuun. varmuudeksi tein vielä toisenkin testin... ei mitään oireita oikeastaan ollut, ihan tavalliset menkka oireet, mutta eivätpähän tulleetkaan. olo on uskomaton, ei oikein tiedä mitä ajatelisi. jotenkin pelottaa kamalasti! :wave:
Heippa!

En ole kirjoitellut tänne teidän pinoon, ohimennen vain lukaisin tätä ja täällähän on aivan ihquja uutisia!!!

Oikein paljon onnea ellu-g! :flower: :hug: Äläkä nyt turhaan pelkää mitään, kaikki menee varmasti hyvin ja jos tää on sun eka lapsi niin kyllä se vauva sua tulevaisuudessa opettaa hänen tavoilleen :)

ONNEA! (hiukan kateellisenakin täällä)
 
Kiitos tuhannesti tuesta ja kannustuksesta! =)
ongelmana on vain se, että tiedän vanhempieni katkaisevan välini minuun, kun kerron tämän uutisen - se ovat odottaneet ja toivoneet ettei tällaista tappahtuisi minulle koskaan, sillä he vihaavat tulevan lapseni isää! ymmärtäisin tämän jos avomieheni olisi alkoholisti, väkivaltainen ta jotain muuta vastaavaa, mutta kun ei ole!
jotenkin on siis senkin vuoksi haikeat ja pelokkaat tunnelmat... tiedän, että olen aikuinen ihminen ja voin tehdä mitä huvittaa, mutta se ei kuitenkaan ole niin helppoa tosi elämässä...
anteeksi tämä purkaus, mutta oli vain jotenkin pakko jollekkin saada kirjoittaa...
:'( tiedä sitten miten tässä käy ja miten kertoa ilouutista...
 
Ellu-G:lle huisisti onnea plussasta =) Toivon, että vanhempasi ottavat asian kuitenkin ilolla vastaan ja jos eivät, niin rutkasti sinulle voimia, en voi edes ymmärtää kuinka pahalta tuollainen mahtaa tuntua... Onko vanhempasi kertoneet syyn, mikseivät kelpuuta miestäsi?

Uutisesi saivat taas muuten minutkin uskomaan enemmän raskaaksitulon mahdollisuuteen, olen nimittäin muistaakseni samaa "kokoa" kuin sinäkin.

Mitenkäs muilla menee?
 
hei vaan kaikille!
Pitkästä aikaa taas piipahdan täälläkin! Tuossa olin reilu viikon reissussa ja nollaamassa päätä! Nyt taas tuntuu ihan ok:lta!
Onnea ellu-g!!!! :heart: :heart: :heart:
Ja onnen potkuja muillekkin!!!!!
 
Heippa täältäkin piiitkästä aikaa!! :wave:

Ja onnea ellu-g sekä voimia tulevaan :hug: :hug: .

Täällä kuulostaa monella olevan jännät ajat meneillään. Toivoa ei minun mielestä kannata koskaan menettää kokonaan, tässä on teille yksi hyvä esimerkki, minä. Mun mitat on hiumat 159 ja 89 (tai no nyt varmaankn jo enempi) ja meille pikkukakkonen tärppäsi 16. yykoolla ja olin siihen mennessä kokeillut jo kaikkea greippimehuista viiniin ja tässä nyt ollaan melkein oireettomasti raskaana.

Mut sepä siitä tulin vaan moikkaamaan ja toivottamaan onnea

Inkku ja Tiitiäinen 7+3
 
pieni vinkki
Tänä päivänä näitä ylipainoäitejä on yllin kyllin.

Suoraan sanottuna näin miehenä en rupeaisi tekemään lasta naisen kanssa joka on huomattavan ylipainoinen tai muuten huonossa fyysisessä kunnossa.

Kroppa kuntoon ensin ja sitten lapsi.

Tollaset ahmimiset voi korvata liikunnalla ja puolet ruuasta vaihdetaan mysliin ja vihanneklsiin niin joppa kilot karisee.


:snotty:
 
höh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:29 pieni vinkki kirjoitti:
Tänä päivänä näitä ylipainoäitejä on yllin kyllin.

Suoraan sanottuna näin miehenä en rupeaisi tekemään lasta naisen kanssa joka on huomattavan ylipainoinen tai muuten huonossa fyysisessä kunnossa.

Kroppa kuntoon ensin ja sitten lapsi.

Tollaset ahmimiset voi korvata liikunnalla ja puolet ruuasta vaihdetaan mysliin ja vihanneklsiin niin joppa kilot karisee.


:snotty:
Ja tämä ketjuhan oli ylipainoisille vauvakuumeisille naisille, joten voit siirtyä ketjuun, jossa kommenttejasi kaivataan! Onneksi et ole kenenkään meidän ylipainoisen kuumeilijan mies :whistle:

"Ahmimiset voi korvata liikunnalla ja puolet ruoasta vaihdetaan vihanneksiin"!! Ymmärrät varmaa, ettei kukaan meistä halua olla ylipainoinen mutta liikasyöminen on samanlainen "sairaus"/riippuvuus kuin mikä muukin, eikä tapojen parantaminen ja laihtuminen käy tuosta vaan. Eipä sitä tupakanpolttajillekaan sanota, että korvaat vaan tupakan lakupötköllä niin jopa tupakanhimo häviää!!!!
 
Hei kaikille!

Liittyisin mielelläni joukkoonne jos sen vain sallitte.

Olen kohta 28v. nainen jolla pukkaa kovasti vauvakuumetta ja mieheni (33v.) kanssa olemme suunnittelemassa esikoisen yrittämisen aloittamista toukokuusta alkaen.

Liikakiloja löytyy varmaankin 15-20kg (en ole useaan kuukauteen käynyt vaa'alla joten arvio silmämääräisesti). Tökerösti tuo mies tuossa tokaisi ettei ylipainoisia äitejä enää kaivata, eikä itse tahtoisi lasta sellaisen kanssa. Hieman se mielen pahoitti, mutta onneksi mieheni edelleen tahtoo minua kiloistani huolimatta :) Mieheni sanoja lainatakseen "Mä tykkään kun sulla on on rehevä pylly ja isot tissit" =)

Tarkoituksena olisi edelleen laihduttaa ainakin 10kg, mutta se tuntuu olevan työn ja tuskan takana. Onnistuin laihduttamaan muutama kesä sitten itseni aivan uskomattomaan kuntoon (ihan missiainesta joka kuvan perusteella), mutta kierukan vaihdon jälkeen n. 1v. sitten alkoi lihominen jota ei tunnu lopettavan mikään.

Kierukan poisto on edessä huhtikuussa ja siis seuraavassa kuussa alkaa meidän tjottailu (ainakin aluksi mennään fiiliksen eikä ovistikkujen tai kalenterien mukaan). Toivottavasti myös kierukan poistettua kilot karisivat.

Oikein mukavaa pakkaspäivän jatkoa kaikille!
 
Itselläni oli ylipainoa n.15kg. (78kg)Viime marraskuussa päätin aloittaa painonvartijoiden pistelaskennat. En siis käynyt missään kokoontumisissa vaan ihan yksin vihkosta lueskelin ja pisteitä laskin. Pisteiden lasku loppui tammikuussa, mutta painonputoaminen on jatkunut, sillä ruokien kalorimäärät iskeytyi takaraivoon. Tällä hetkellä viipotetaan yhdeksän kiloa keveämpänä (69kg) ja tarkoitus olisi vielä viitisen kiloa pudottaa. Pistelaskun ohessa käytin jonkin verran nutrilettin juomia, mutta ne oli vain hätävara ruokia, ettei nälkä päässyt liian isoksi, jolloin olisin sortunut ahmimaan.
Ainainen heikkouteni suklaa hellitti otteensa jo ensimmäisen viikon jälkeen ja himoa ei ole sen jälkeen tullut.

Kaikille joilla on ylipainoa enemmän niin en suosittele pelkästään mitään nutrilett kuuria. Paino ehkä tippuu, mutta tulee varmasti heti takaisin kun palaatte takaisin normaaliin ruokaan. Laittakaa elämäntavat remonttiin. Haastakaa itsenne aluksi vaikka kk terveelliselle ruokavaliolle, sen jälkeen ette enää vaaleita leipiä, voita, suklaata ja kermaa enää kaipaa, vaan terveellinenkin ruoka maistuu ihanalle..


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:29 pieni vinkki kirjoitti:
Tänä päivänä näitä ylipainoäitejä on yllin kyllin.

Suoraan sanottuna näin miehenä en rupeaisi tekemään lasta naisen kanssa joka on huomattavan ylipainoinen tai muuten huonossa fyysisessä kunnossa.

Kroppa kuntoon ensin ja sitten lapsi.

Tollaset ahmimiset voi korvata liikunnalla ja puolet ruuasta vaihdetaan mysliin ja vihanneklsiin niin joppa kilot karisee.


:snotty:
Oletko itse ylipainoinen kuumeileva nainen/äiti/avo-tai aviopuoliso vaiko tyttöystävä??? :LOL:
Asialliset kannanotot ovat ihan ok, mutta tätä joukkoa ei tuollaiset kannanotot jysäytä! :LOL:
Mene johonkin laihojen ja niin pois päin immeisten joukkoon, jos koet olevasi sinne kuuluva... :LOL:

<br><br>
 
Moikka! Kirjauduinpas nyt tänne sivuille, kun vaikutti nämä keskustelut niin mielenkiintoisilta.. :) Jätin pillerit pois kuukausi sitten ja tässä odotellaan tuloksia. Minipillerit vei kuukautiset kokonaan pois niin ei ole hajuakaan mistään kierroista tällä hetkellä, eikä kuukautiset edelleenkään ole alkaneet. Keskustelin asiasta lääkärin kanssa niin sanoi, että odotetaan muutama viikko ja tutkitaan tarkemmin jos raskaustesti näyttää negaa ja menkat ei ole vieläkään tulleet.
Ylipainoa on reilusti.. olen lapsuudesta asti kamppaillut painon kanssa vaihtelevin tuloksin. Tällä hetkellä oon saanut pidettyä kevyemmän linjan ruoan suhteen, yritän vaan potkia itseäni vielä ylös, ulos ja lenkille. Olen miettinyt paljon minkälaista kohtelua tulen saamaan neuvoloissa yms. jos tärppää tämän yrityksen suhteen (olen myös varautunut ettei hevillä tärppää juuri ylipainon takia). Olinkin erittäin positiivisesti yllättynyt, kun omalääkärini jolle soitin oli vain iloisen kuuloinen ja toivotteli kovasti onnea yritykseen!
Kävin myös viime viikolla päivystyksessä angiinan takia ja koska jouduin kysymään antibiootteja joita voisi raskaanakin syödä (koska mahd. raskaudesta ei tällä hetkellä ole tietoa) ajattelin että nyt viimeistään saan tulikivenkatkuisen saarnan kaikista niistä miljoonista riskeistä joita raskauteen ja ylipainoon liittyy niin ei.. taas toivoteltiin vaan onnea!
Miettinyt olen paljon uskallanko lähteä raskautta yrittämään tällä painolla, lopulta päädyin siihen että uskallan. Olen aina ollut kuitenkin perusterve ihminen. Ei ole ollut koskaan ongelmia minkään kolesterolin tai sokereiden, verenpaineen yms. kanssa. Ymmärrän täysin ettei tätä painoa saa enää ainakaan lisää tulla ja raskausaikanakin vain vauvasta.
Kauhea romaani tuli tästä.. Toivottavasti joku jaksaa lukea :D Ikää minulla joka tapauksessa on 25v. Kihlattu löytyy, yhteiseloa täynnä 5v.
 
Tervetuloa mukaan joukkoon uudet kuumeilijat! :wave:

Neuvolassa sain ainakin minä aivan ihanaa kohtelua, kun tytärtämme odotimme ja vain lisäkannustuksia pikkukakkosen yritykseen! =)

Silti ennen raskaaksi tuloa on hyvä yrittää pientä painon pudotusta ja lisätä liikuntaa. Siitä on apua lopulta sitten, kun vauva syntyy. Synnytys helpottuu jne. Itsellä jäi 17kg laitokselle ja sinnikästä yritystä vielä alaspäin!

Aurinkoisia päiviä ja kevättä rintaan plussatuulien myötä kaikille puhaltelen.... :whistle: ;)
 

Yhteistyössä