Moikka! Kirjauduinpas nyt tänne sivuille, kun vaikutti nämä keskustelut niin mielenkiintoisilta..
Jätin pillerit pois kuukausi sitten ja tässä odotellaan tuloksia. Minipillerit vei kuukautiset kokonaan pois niin ei ole hajuakaan mistään kierroista tällä hetkellä, eikä kuukautiset edelleenkään ole alkaneet. Keskustelin asiasta lääkärin kanssa niin sanoi, että odotetaan muutama viikko ja tutkitaan tarkemmin jos raskaustesti näyttää negaa ja menkat ei ole vieläkään tulleet.
Ylipainoa on reilusti.. olen lapsuudesta asti kamppaillut painon kanssa vaihtelevin tuloksin. Tällä hetkellä oon saanut pidettyä kevyemmän linjan ruoan suhteen, yritän vaan potkia itseäni vielä ylös, ulos ja lenkille. Olen miettinyt paljon minkälaista kohtelua tulen saamaan neuvoloissa yms. jos tärppää tämän yrityksen suhteen (olen myös varautunut ettei hevillä tärppää juuri ylipainon takia). Olinkin erittäin positiivisesti yllättynyt, kun omalääkärini jolle soitin oli vain iloisen kuuloinen ja toivotteli kovasti onnea yritykseen!
Kävin myös viime viikolla päivystyksessä angiinan takia ja koska jouduin kysymään antibiootteja joita voisi raskaanakin syödä (koska mahd. raskaudesta ei tällä hetkellä ole tietoa) ajattelin että nyt viimeistään saan tulikivenkatkuisen saarnan kaikista niistä miljoonista riskeistä joita raskauteen ja ylipainoon liittyy niin ei.. taas toivoteltiin vaan onnea!
Miettinyt olen paljon uskallanko lähteä raskautta yrittämään tällä painolla, lopulta päädyin siihen että uskallan. Olen aina ollut kuitenkin perusterve ihminen. Ei ole ollut koskaan ongelmia minkään kolesterolin tai sokereiden, verenpaineen yms. kanssa. Ymmärrän täysin ettei tätä painoa saa enää ainakaan lisää tulla ja raskausaikanakin vain vauvasta.
Kauhea romaani tuli tästä.. Toivottavasti joku jaksaa lukea
Ikää minulla joka tapauksessa on 25v. Kihlattu löytyy, yhteiseloa täynnä 5v.