Hakutulokset

  1. Laa

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Poikahan meillekin tuli 8.2.2009 klo 20.48 rv 39+6! Painoa herralla oli 3920g ja pituutta 54 cm:o Tiistaina päästiin jo kotiin ja arki on lähtenyt mukavasti käyntiin :) Raskaana oleville voimia loppuodotukseen! :) Laa ja Kosti 3vrk
  2. Laa

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Moi, Tulin kans kattomaan, onko kukaan synnyttänyt...ei siis vielä :p itekin oon kasassa :) Laa ja Valentine 35+6
  3. Laa

    Netti-pelejä 3,5 vuotiaalle

    mä en ymmärrä miks niin nuorena pitää pelata netissä? :o
  4. Laa

    Miten saa sellasen saksalaisen y:n

    enterin vieressä on sellaiset kaks pistettä ja sit u =ü
  5. Laa

    Rv pinoa =)

    17+6
  6. Laa

    Oletteko kuulleet??

    menkää bb sivulle, siellä puhutaan
  7. Laa

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Huh, onpa tullut tekstiä. kaiken oon lukenut, en vain ole kovin aktiivinen kirjoittaja:) ensiksi onnea karvatonkoira hyvistä tuloksista ja pojasta, onpa jännää ku saa tietää jo näillä viikoilla sukupuolen! Täällä pahoinvointi on hävinnyt ja olo on mahtava, eilen ja tänään kävin lenkillä ja...
  8. Laa

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Me ollaan Haminasta :) sä oot vissii Kouvolasta?
  9. Laa

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    Iltaa, täällä taas :D ja uusi pino :flower: hirveesti on tullut tekstiä, ei kyl kaikkia muista kommentoida, mut kyrsä meidän likka täyttää vasta vuoden :heart: löysin tuolta netistä ihanan nallekarhukakun ja ajattelin tehä sellasen, mieskin tykkäsi siitä. Kiitos vinkkeistä :flower: kikka...
  10. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Kyrsä: Joo niin oliki pää-perämitta...tohkeissaa ku kirjoittaa ni menee sanat sekaisin:D Mä veikkaan poikaa, kun on niin erilainen raskaus kuin edellinen, mut saa nähä kumpi tulee, viimeksikin meni veikkaus pieleen :laugh: Painosta: tänne ei tullu viel yhtään, kun oon oksennellut tässä...
  11. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Nonnih, ultrassa käyty ja kaikki ok! Turvotusta 0,8mm ja vaava 5,7cm pitkä=) oli taas aika uninen, mutta heti ku vähä tökittiin ni alkoi liikkumaan. Oli kyllä paljo paremmat vehkeet kuin viime kerralla ( päästiin toiseen tutkimushuoneeseen ) näkyi kaikki virtsarakot, munuaiset, selkäranka...
  12. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Hei, mä en kyl ymmärrä tätä pahoinvointia! :kieh: luulin et se meni ohi, mut nyt se tuli yhtäkkiä takasin, eikä pysy mikään sisällä :o huimaa koko aika, ihan ku oisin merisairas...onneks miehellä on viel pari viikkoa lomaa ni saa levätä. Huomenna olis ultra meillä heti aamusta, ei nyt...
  13. Laa

    G: Millä viikolla 'joutunut' poistamaan napakorun?

    Mä laitoin korun pois ehkä neljännellä kuulla, mutta otin heti käyttöön ku synnytin ja hienosti meni läpi ;) eikä se umpeutunu koska oon aina välillä kokeillu meneekö se vielä... on se jotenki helpompaa olla ilman korua
  14. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Moikka! Meillä esikoinen synty 38+3 ja synnytys kesti 18h 50min, ponnistaminen sit 32 min. Sain epiduraalin ja se oli kyllä mahtava lääke:D nukkumaan en kyllä pystynyt ku jännitti niin paljon. Me ollaan nyt kerrottu sukulaisille tästä uudesta tulokkaasta ja innoissaan olivat. Kavereille en...
  15. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    mymmeliina: mulle ne KOKSissa teki alakautta ultrauksen ja kesti noin 10 min...siinä saa pari kuvaa mukaan ja sitten yläkertaan labraan ottamaan verikokeita.. ei siin mun mielest mitään muuta tehdä :)
  16. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Meillä kun ne luuli, että ollaan viikolla 11+4 menkkojen mukaan, nii lähettivät np-ultraan, mutta selviski, että vaava on pienempi..."joutuu" taas menemään. mikäs siin :D
  17. Laa

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Moi! Saako liittyä mukaan? :) Uskaltaudun liittyä mukaan kun oli tänään np-ultra ja sikiö vastasi viikkoja 10+1 ja kahden viikon päästä uusi ultra kun ei saatu mitattua niskaturvotusta jne...Eli kaikki oli hyvin ja pikkuinen aamu-uninen "Valentine" laiskasti potkiskeli siellä kohdussa, mutta...
  18. Laa

    Apua Vistan kanssa!

    :D
  19. Laa

    Apua Vistan kanssa!

    siin missä on osoittekin, nii siin ihan lopussa ylhäällä
  20. Laa

    Kertokaa mulle, mitä hyvää on miehissä?

    riippuu miehestä.

Yhteistyössä