Kertokaa mulle, mitä hyvää on miehissä?

4mama
mun mies on mun tuki ja turva, voin aina luottaa häneen. hän rauhoittaa mua, jos joskus panikoin. hän puhuttelee ja kohtelee mua aina nätisti ja nytku oon raskaana, hän palvoo mua: hieroo ja hoitaa. minä taas en keksi hänestä mitään pahaa sanottavaa. mutta, miehiä on joka junaan, osalle se oma vaimo ei vain ole #1 vaan esim paiskovat töitä tai tykkäävät enemmän kavereistaan. sääli.
 
juu
Samaa ihmettelen. Me saatiin pari kuukautta sitten pieni perintö. Ehdin jo hetken huokaista helpotuksesta että phiu, voi lakata pelkäämästä että tulee ylimääräisiä isompia menoja. Nyt parin kuukauden päästä ollaan kohta taas samassa tilanteessa että pesukoneen hajoaminen laittaisi talouden sekaisin. Oikeasti tekisi mieli itkeä. Ei ne rahat ole turhuuksiin menneet, esim. lainanlyhennyksiin meni iso osa. Mutta suostuin tähän viimeisimpään hankintaan sillä ehdolla että otetaan halvempi vaihtoehto. Ja niin otettiin. Mutta nyt sitten pitääkin muka vaihtaa toisenlaiseen, hintaan tulee tonni lisää ja siinä menee meidän viimeinenkin turvarahasto. Että näin täällä. Oli kyllä ihan kivaa että oli hetken tuhansia euroja tilillä.
 
No niin..
Jaahas kaikki palstaa lukevat miehet. Nyt saatiin kuulla se totuus! Hanttihommia tekeviä peniksiä ollaan. Taitaa olla parempi perustaa spermapankki ja kehittää siementävä dildo. Olis hieman markkinarakoa tarjolla.
 
Naisten maailma
Alkuperäinen kirjoittaja No niin..:
Jaahas kaikki palstaa lukevat miehet. Nyt saatiin kuulla se totuus! Hanttihommia tekeviä peniksiä ollaan. Taitaa olla parempi perustaa spermapankki ja kehittää siementävä dildo. Olis hieman markkinarakoa tarjolla.
Naiset ovat nykyään itsekeskeisiä perfektionistejä, ettei heille kelpaa mikään. He ovat liikaa lukeneet harlekiinikirjoja ja elävät jossain ihme prinsessamaailmassa. Tosielämän mies onkin heille jotain kauheaa ja kummallista.

Itse olen jo vanhempaa kaliberia ja osaan arvostaa miehiä juuri sellaisena kuin he ovat.
 
4mama
Alkuperäinen kirjoittaja kambalaila:
Suurimmalla osalla on kyllä aivan mahtavan hyviä miehiä.. Ei täällä vaan ole. Ei siis esim. anneta mitään jalkahierontoja ikinä, tai mitään tuollaista hellyyttelyjä. Seksiä kyllä osataan vinkua, hmmm :ashamed: Pitäis vissiin alkaa ehdottelemaan sillein hienovaraisesti jotain kivaa. Pitääkää niistä hyvistä miehistä kiinni!! Tuntuu vain, että sellaset on harvassa :/
juu, ne on harvassa ja monilta miehiltä puuttuu herkkyys. itellä on niin uskomattoman upea mies...juuri tänä aamuna katoin ku se oli lähdössä töihin ja näytti NIIN syötävältä, komea ku mikäki...huoh...tulis jo kotio...
 

Yhteistyössä