Hakutulokset

  1. kultahippuset

    onko kilopino hävinnyt kokonaan??

    Mä oon pitänyt nyt kuukauden tauon laihdutuksessa ja nyt tulin etsimään kilopinoa, mutten löytänyt eli onko kilopino loppunut kokonaan :/ ??
  2. kultahippuset

    vk 27:n kilopino :o)

    Tervehdys..missäs kaikki luurailee, kun vielä on pino aloittamatta?? Tosin taitaa kesä viedä mukanaan eikä tule palstailtua niin kovin..näin ainakin mulla =) ! Mulla takana hyvä viikko ja puntari näyttikin aamulla 83,9kg eli 1,4kg vähempi kuin viime maanantaina, jee =) ! Harmittaa vaan niin...
  3. kultahippuset

    Vk 24 KiLoPiNo :o)!!

    Moikkelis..taas on uusi viikko ja uudet kujeet =) ! Mulla nyt sitten takana eka viikko uutta kevyempää elämää ja vaaka näytti aamulla 84,2kg eli 1,6kg vähempi kuin viikko sitten,jee :D ! Viikko sujuikin ihmeen hyvin..perjantaina pidin viikon karkkipäiväni ja lauantainakin tein pizzaa yms. eli...
  4. kultahippuset

    vk23 kilopino

    Heipsistä..mikäs systeemi tällä kilopinolla nykyisellään on eli laitetaanko edelleen joka maanantai uusi pino vai onko systeemit poissa ollessani muuttuneet? Minä nyt kumminkin uuden aloituksen tein, joten kerronpa painot yms. nyt ainakin tähän ja korjailen sitten, jos ei näin enää toimita ;) ...
  5. kultahippuset

    Tyksissä synnyttäneet raskausdiabeetikot,ois kysymys!

    Heippa! Rupesin semmoista kysymään teiltä äideiltä, jotka olette olleet raskausdiabeetikkoja ja olette synnyttäneet Tyksissä niin kuinka kauan vauva on sokeriseurannassa yms.? Meillä kuopus syntyi SatKs:ssa ja siellä muistaakseni seurattiin vauvan sokereita 3 päivää ja nyt rupesin jo kauhulla...
  6. kultahippuset

    Mokkapalojen/suklaaneliöiden ohjetta pikaisesti kaipaan!

    Eli olen leipomassa ja nyt en löydä mistään ohjetta suklaaneliöille/mokkapaloille..ihan miten kukakin on tottunut niitä kutsumaan ;) , joten jos joltain löytyis ohje paistoasteineen päivineen niin olisin tosi kiitollinen =) !!
  7. kultahippuset

    KILOPINOLAISILLE TÄRKEÄÄ ASIAA!!

    Elikäs nyt sen kumminkin kaikille teille kerron, vaikka en vielä meinannut, mutta sanottava se on, että haikeana, mutta onnellisena jätän kilopinon, sillä tein jo lauantaina raskaustestin ja se näytti plussaa, joten minun laihduttelu loppuu nyt tältä erää tähän :) ! on se hassua, että kilopinon...
  8. kultahippuset

    vk32 kilopino..=)

    moikkelis!! mites viikko on sujunut? mulla ihan hyvin, en oo oikeestaan repsahdellut ja oon ollut 2x rasvanpolttojumpassa ja lenkilläkin, mutta silti paino vaan ei oo tippunut ;) ! toivottavasti muilla paremmin :D ! tsemppiä hurjasti kaikille!
  9. kultahippuset

    vk31 ja mars kilopinoon..=)!!

    moikkelis kamut!! mites viikko sujui?? mulla sujui itseasiassa tosi hyvin ja siksipä mua harmittaakin kun naisten vaivat iskee päälle ja sen myötä taas ne iänikuiset turvotukset ja näin ollen vaaka näytti aamulla 82,7kg eli +200g!! :/ mutta toisaalta..oon ihan varma,että muuten ois tullut...
  10. kultahippuset

    Vk30 ja kilopinon paikka..=)

    moikkelis taas kaverit :) ! mites on teidän viikko sujunut? mulla meni koko viikko pikkasen pyllylleen kun tuntui, että motivaatio tähän hommaan on taas ihan hukassa :( !! ja lisäksi meillä oli eilen miehen siskon rippijuhlat,jossa piti sitten tietty syödä ruokaa,jälkiruokaa ja täytekakkua...
  11. kultahippuset

    Kaikki vk29 kilopinoon nyt..=)!

    moikkelis laihdutuskaverit :) ! mitäs teille kuuluu?? mulle kuuluu oikeestaan ihan hyvää,sillä yllätyin iloisesti tänään mennessäni puntarille ja se näytti 82,5kg eli pudotusta oli tullut ainoastaan 0,2kg,mutta kun on nyt jumitellut ja näyttänyt vaaka jatkuvasti ihan surkeita lukemia vaikka...
  12. kultahippuset

    Vk28 ja eikun kaikki kilopinoon..=D!

    Moikkelis kaikki kilopinolaiset :) !! Mitenkäs on viikko sujunut? Mulla sujui yllättävän hyvin ja lauantainakaan en pitänyt lainkaan pisteetöntä päivää,kun vielä loppuviikolla näytti vaaka toivottomia lukemia :/ ! Nyt aamulla olikin iloinen yllätys,kun vaaka näytti 82,7kg eli 1kg vähempi kuin...
  13. kultahippuset

    vk27:n kilopinoon kaikki halukkaat,mars..=)!!

    moikkelis kaikki!! mitenkäs juhannus sujui..noin niinkoin laihtarin kannalta ja tietysti muutenkin :) ? minä kotiuduin tänä aamuna laivalta nälkäisenä,kun ei käyty aamiaisella lainkaan ja kotona tietty heti rupesin aamupalalle ja sit vasta muistin,että on punnituspäivä :/ ! en sitten enää...
  14. kultahippuset

    vk26 kilopino..=)

    moikkelis kaikki!! muistatteko mitä mä viime viikolla lupailin :whistle: ?! no juuh..että plussaa tulee niin,että pätkähtää,koska viime viikolla en laskenut lainkaan pisteitä ja herkuttelinkin ja viikonloppuna oli ne tuparit,missä söin ja join yli omien tarpeiden ;) . nyt siis vaaka näytti...
  15. kultahippuset

    kaikki vk25:n kilopinoon,mars..=D!

    moikkelis kamut! ette arvaa miten mua taas ärsyttää nää maanantain punnitukset, sillä vaaka ei oo maanantaisin mun kaveri ;) ! perjantaina vaaka näytti 81,4kg eli "huimaa" pudotusta niin kuin se näytti muuten koko viime viikonkin(paitsi maanantaina) jo alle 82kg,mutta tänään kun pitää paino...
  16. kultahippuset

    vk24:n kilopinoon kaikki..=)

    moikkelis..meitä olikin viime viikolla mukavan monta laihduttajaa kilopinossa :) .toivotaan,että tälläkin viikolla on osanottajia yhtä paljon! mulla näytti vaaka aamulla 82,1kg eli 0,6kg vähempi kuin viime viikolla.Nyt siis yhteispudotus 12,9kg ;) . hiukan kyllä ihmetyttää,kun mulla on siis...
  17. kultahippuset

    vk23:n kilopino..=)

    moikkelis kaikki laihdutuskaverit.. :) ! mitenkäs teidän viikkonne on sujunut? mulla meni viime viikko niin,että en vissiin merkannut pisteitä kun parina päivänä,vaikka en kyllä herkutellutkaan,mutta yli pisteet kyllä saattoi mennä hiukan! ja muutenkin on taas se aika kuukaudesta,että plussaa...
  18. kultahippuset

    vk22:n kilopino..mukaan kaikki vanhat sekä uudet..=)

    moikkelis.. mitenkäs muilla on sujunut viikko?? mulla sujui viikko ihan hyvin,mutta lauantaina eksyin sit illalla viihteelle ja tuli sit syötyä herkkuja ja juotuakin runsaasti kaikkee hyvää(ja kyseessä ei siis tietty olleet kevytversiot :D ). pudotusta kuitenkin 0,2kg,joten ihan hyvä,vaikka se...
  19. kultahippuset

    vk21:n kilopino..kaikki mukaan!!!

    moikkelis!!mitenkäs on "laihdutuskavereilla" viikko sujunut? mulla ihan mukavasti,sillä vaaka näytti -0,5kg vähempi kuin viime viikolla eli painoa nyt 82,8kg :) . kokonaispudotus vuoden alusta siis 12,2kg =) . liikunta on jäänyt taas niin vähäselle,että oikein harmittaa,mutta kun mulla on...

Yhteistyössä