Vk 24 KiLoPiNo :o)!!

Moikkelis..taas on uusi viikko ja uudet kujeet =) !

Mulla nyt sitten takana eka viikko uutta kevyempää elämää ja vaaka näytti aamulla 84,2kg eli 1,6kg vähempi kuin viikko sitten,jee :D !

Viikko sujuikin ihmeen hyvin..perjantaina pidin viikon karkkipäiväni ja lauantainakin tein pizzaa yms. eli ei sekään ihan nappiin mennyt, mutta tulos on kyllä silti todella tyydyttävä..ei muuta kun jatketaan =) !

Mitenkäs teillä muilla on mennyt???

Tietääkö joku muuten paljonko menee pisteitä siitä classicin kevyt toffepuikosta(vai mikäköhän se on virallisesti), sillä semmoisen herkuttelin eilen ja mulla kun on tää cd-romppu niin ei oo näin uusien juttujen pisteitä siinä!?

kaikille oikein paljon tsemppiä!!
 
Kata04
Muistaakseni siitä menee 4,5 pistettä eli "laatuunsa nähden melko kallista" =)
Mieluummin minä ainakin otan vaikka ihan perus pingviinituutin.
Tuntuu että on enemmän syömistä ja menee piste vähemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 17:43 Kata04 kirjoitti:
Muistaakseni siitä menee 4,5 pistettä eli "laatuunsa nähden melko kallista" =)
Mieluummin minä ainakin otan vaikka ihan perus pingviinituutin.
Tuntuu että on enemmän syömistä ja menee piste vähemmän.
ELÄMÄ ON! :D
eli kultahippunen,aattele,sillä pistemäärällä saisit syyä 4 amppari mehujäätä!! :p :p
mulla ei muuten taaskaan onnistunu laihis.. :ashamed:
..sulla taas näytti menneen hyvin viikko!! :) mun pitää itelle hommata se pisteopas jos sitä sit sais ittesä kuriin ku ois tarkat säännöt mitä syyä..
 
Täällä mennään lähes samoissa lukemissa kuin viime viikolla, miinusta ehkä 100-200g. Eli käytännössä sama lukema kuin viikko aikaisemmin. Olen kuitenkin aika tyytyväinen kun takana on kuitenkin monet juhlat ja herkut siellä.

Jatketaan...
 
muffini84
mulla 7päivän dietillä putos 6kILOA
nyt pomppaan tähän pinon(ma pino(ko)?) kun syön pv pisteillä
katsotaa viikon päästä paljon tippunut... toivottavasti paljon!hihi :LOL: =)
 
Annulia
Heissan! Mullakin on nyt menkkaturvotukset ja ois ollut plussaa, joten en mennyt ryhmään. Ois ollut todella jämpti viikko, hitsi vieköön näitä naisten kirouksia... No ensi viikolla sitten hyvä tulos =)

Kevyttä viikkoa kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä