KILOPINOLAISILLE TÄRKEÄÄ ASIAA!!

Elikäs nyt sen kumminkin kaikille teille kerron, vaikka en vielä meinannut, mutta sanottava se on, että haikeana, mutta onnellisena jätän kilopinon, sillä tein jo lauantaina raskaustestin ja se näytti plussaa, joten minun laihduttelu loppuu nyt tältä erää tähän :) !
on se hassua, että kilopinon jättämisestä voikin tulla näin haikea olo näin ihanan asian rinnalla, mutta niin se vaan on, sillä kilopino ja te kilopinolaiset ootte olleet mulle niin tärkeä juttu koko tän 7kuukauden urakan ajan, että tippa meinaa tulla linssiin :( !

Nytpä mietinkin, että ottaisko joku tämän viikottaisen kilopinon avauksen teon itselleen vai teettekö vaan niin, että se laittaa ketä kerkiää?!
Jos sen kuitenkin joku haluaa itselleen ottaa niin mulla tulee ensimmäisenä mieleen Tintti1010, sillä hän on minusta ehkä "näkyvin" nikki täällä ja jaksaa aina tsempata kaikkia niin mahtavasti :) !
Toki muitakin hyviä ehdokkaita on, mutta minulle tuli Tintti1010 heti vaan mieleen, että jos hän haluaa tehtävän itselleen ottaa!?
Minä siis lopetan laihduttelun nyt tai oon lopettanut jo ja siksipä ei nytkään paino varmaan tippunut lainkaan, vaikka alkuviikko menikin aivan mahtavasti :D !
Minun 7kk urakan tulos oli siis -12,5kg(välillähän se oli jo enempi, mutta kun tuli sitä takapakkia)!
Nyt rupeen kasvattelemaan masua, mutta toivon, ettei hirmuisesti tule kuitenkaan kiloja, vaikka vauva ja masu kasvaakin(näin on käynyt molemmista pojistakin) :) !
hurjasti tsemppiä teille kaikille ja mukavaa jatkoa :) !
Voitte olla varmoja, että vaikka laihdutuksen unohdankin tältä erää niin teitä en unohda ikinä vaan käyn päivittäin kurkkimassa täällä teidän muiden kuulumisia :) !
Ja minä palailen aikaisintaan 4/05, joten tytöt..pitäkäähän kilopino pystyssä ;) !
Kultahippuset vilkuttelee haikeana kaikille ihanille ystävilleen :'( ja poistuu taka-alalle kasvattelemaan masua :whistle: !
 
Tintti1010
voih...tulipas haikea olo.. :'(
Mutta, kaiken haikeuden keskeltä ONNEA ONNEA ONNEA tuhannesti!!!! :D :D :D :D :D :D Oon tosi onnellinen siun puolesta!!!! :D (ja samalla kateudesta vihreä... :whistle: ;) )
Ja ilomielin otan tehtävän vastaan, jos se vain muille sopii...?! :D ..mie tuun nimittäin hengailemaan täällä vielä pitkään, kaikkine kiloineni...!!! B)
Ja käy ihmeessä meitä kattomassa!!!! Ja kunhan elämäntilanne on taas siinä mallilla niin eikun mukaan vaan!!! Saat sitten entisen homman takasin...(mie oon vaan äitiysloman sijaisena... ;) :D :D )
Vielä kerran, ONNEA!!!!!! :) :D :) :D :) :D
...tässähän meinaa liikuttua ihan kyyneliin asti kun kuuli noin ihania uutisia, mutta samalla aika haikeita...ikävä tulee, joten olehan sanasi mittainen nainen ja käy kertomassa meille aina raskausuutisia!!!! ;) :D :D

 
mindis
:D ONNEA VIELÄ KILOPINONKIN KAUTTA PARHAALLE YSTÄVÄLLE :D ja taas mun tuli itku on se niin hieno juttu toi raskaus :D

juu ja minä täällä sit vaan tiputtelen kiloja,mikä tuntuu taas kerran epätoivoselta mut periksi en anna :D

ja mulle sopii hyvin uusi äitiyslomasijainen,on tosi TSEMPPAAJA JA PIRISTÄVÄ IHMINEN :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2004 klo 12:53 mindis kirjoitti:
:D ONNEA VIELÄ KILOPINONKIN KAUTTA PARHAALLE YSTÄVÄLLE :D ja taas mun tuli itku on se niin hieno juttu toi raskaus :D

juu ja minä täällä sit vaan tiputtelen kiloja,mikä tuntuu taas kerran epätoivoselta mut periksi en anna :D

ja mulle sopii hyvin uusi äitiyslomasijainen,on tosi TSEMPPAAJA JA PIRISTÄVÄ IHMINEN :D
Kiitos bestis, sä oot kyllä ihana :D !!!
Ja kiitos kaikille muillekkin onnitteluista!!se ei kyllä oikeestaan ollut tän avauksen tarkoitus, vaikka mukavahan niitä on saada, vaan se, että kilopino tarvitsee uuden "vetäjän" ja Tintti1010 taitaa siis ottaa tehtävän mielellään vastaan ;) !?
en mä teitä millään muotoa unohda vaan päivittäin käyn kurkkimassa kuulumisianne eli tapaamisiin ja hurjasti tsemppiä teille ihan jokaiselle :) !
 
merika
onnea sulle ja masuasukille. Toivottavasti se sun ehdottama kilopinolainen jatkaa - oli aina kiva lukee miten sulla oli mennyt ja miettiä et miten itsekin pääsis joskus tohon tavoitteeseen.

Onnellista odotusta. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2004 klo 10:49 merika kirjoitti:
onnea sulle ja masuasukille. Toivottavasti se sun ehdottama kilopinolainen jatkaa - oli aina kiva lukee miten sulla oli mennyt ja miettiä et miten itsekin pääsis joskus tohon tavoitteeseen.

Onnellista odotusta. :)
kiitokset!!
Kyllä mä ymmärsin, että Tintti1010 on ihan innokas jatkamaan ja siinä on myös aivan mahtava tsemppaaja, joten huolet pois, vaikka minä lopetankin niin kyllä tsemppiä löytyy teistä kaikista :) !
hurjasti tsemppiä!!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2004 klo 10:49 merika kirjoitti:
onnea sulle ja masuasukille. Toivottavasti se sun ehdottama kilopinolainen jatkaa - oli aina kiva lukee miten sulla oli mennyt ja miettiä et miten itsekin pääsis joskus tohon tavoitteeseen.

Onnellista odotusta. :)
Juu juu, jatkan jatkan!!! Tottahan toki!! :D Koitetaan pitää pino pystyssä! :)
 
voi kiitos kultahippunen tästä ajasta... :D ja tuhannesti onnea sinulle ja massulle... :D ja palaahan taas takaisin yhtä iloisena ja mielellään tule kertomaan kuulumisia... :D

ja tintti1010 juu mainiota kiva että alat vetäjäksi...kiitos olet mahtava ihminen... :D tsemppii sinusta löytyy...
tervetuloa :D

heh minusta ette kyllä vielä pitkään aikaan pääse eroon... :)
 
Kultahippuset: ONNEA! :D

Minä olen ollut taka-alalla tässä muutaman kuukauden, vaikka en kylläkään yhtä iloisesta asiasta... Meillä on maailma parisuhteessa järissyt niin paljon että mun vanha syöpöttely alkoi uudelleen. Eihän noita "tekosyitä" saisi olla, mutta minä sanoisin silti ylensyöntiä jonkinlaiseksi psyykkiseksi sairaudeksi. Nyt olen huomannut jälleen kerran heikkouteni. Parisuhteessa ei mene vieläkään hyvin, mutta yritellään ja minä yritän pikkuhiljaa palailla tänne kilopinoihini ja muihin, mutta vielä en oo uskaltanu vaakaan lainkaan... Aattelin nyt kevennellä ruokavaliota ja tulla mukaan kun uskallan. Mitä mieltä ootte kanssasisaret?
 
Anne-74
Tänne vaan äitäi! Kyllä me akkavoimalla annetaan voimia laihdutuksesta parisuhteenhoitoonkin. Samathan ne ongelmat on meillä kaikilla, toisilla vaan suuremmat ja toisilla pienemmät, mutta jaettaessahan ne suuretkin pienenee :)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2004 klo 22:59 Anne-74 kirjoitti:
Tänne vaan äitäi! Kyllä me akkavoimalla annetaan voimia laihdutuksesta parisuhteenhoitoonkin. Samathan ne ongelmat on meillä kaikilla, toisilla vaan suuremmat ja toisilla pienemmät, mutta jaettaessahan ne suuretkin pienenee :)
aivan!!! ja ei haittaa vaikka tulisi kiloja lisää, kilopinossa ei tarttee silti lopettaa käymistä!! mukaan vaan, äitäi ja hyppäät siihen vaakaan niin saat lahiksen käyntiin!!! :D
 

Yhteistyössä