vk23 kilopino

Heipsistä..mikäs systeemi tällä kilopinolla nykyisellään on eli laitetaanko edelleen joka maanantai uusi pino vai onko systeemit poissa ollessani muuttuneet?

Minä nyt kumminkin uuden aloituksen tein, joten kerronpa painot yms. nyt ainakin tähän ja korjailen sitten, jos ei näin enää toimita ;) !

Eli meidän tyttö on nyt 2kuukauden ja on pakko ruveta taas katsomaan mitä suuhunsa laittaa, sillä nyt Olivian syntymän jälkeen painoin 82,2kg ja tänä aamuna vaaka näytti 85,8kg eli aika huima nousu 2kuukauden aikana :ashamed: joten ei muuta kun pudotusta kehiin vaan!!

Ennen raskauttahan pudotin 12,5kg ja silloin paino jäi 82,5kg, joten enempi jo nyt taas ja jos en nyt ota itseeni niskasta kiinni niin ennenkuin huomaankaan niin painoa tulee taas liki 100kg :/ !

Meillä tyttö on täysimetyksellä, joten kovin radikaalisti en vielä rupea laihduttamaan, mutta vähennän herkut minimiin ja lisään liikuntaa ja kasviksia ;) niin eiköhän tää taas tästä!!

Tänään oon jo karannut rappuja ylös ja alas 5 kerrokseen, joten liikuntaakin on tullut jo harrastettua,eikös :D ??

Kaikille kovasti tsemppiä!!
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: JUU,TSEMPPIÄ VAAN OIKEIN PALJON SULLEKKIN!!!! MUN PITÄIS KANSSA VÄHÄN OTTAA ITTEENI NISKASTA KIINNI,JOS VAIKKA SAISI PUDOTETTUA EDES VÄHÄN NÄITÄ MUN YLIMÄÄRÄISIÄ KILOJANI :kieh: ..TUNTUU VAAN JOTENKI OLEVAN NIIN VAIKEAA... :kieh: ...JA KUN TOI HERKUTTELU (KARKIT&LEIVOKSET YM.) ON MULLE SELLANEN OIKEA PAHE,JOSTA MINUN ON TODELLAKIN VAIKEA OLLA EROSSA,OIKEESTAAN JOKA IKINEN PÄIVÄ TULEE TYÖNNETTYY SUUHUN JOTAIN HERKKUJA,JOSKUS ENEMMÄN,JOSKUS VÄHEMMÄN..MUTTA VARMAA ON SE,ETTÄ LIHOTTAVIA HERKKUJA TULEE SYÖTYY... :'( MITENKÄHÄN NIISTÄ HERKUISTA OIKEE PÄÄSIS EROON,KUN MULLE NE ON VÄHÄN KUN HUUMETTA.. :kieh:
 
joo ihan samalla tavalla pino alotetaan joka maanantai.... vissiinki se ketä vaan ekasti ehtii...

tällä viikolla minäkin muistin tulla ja tänäänb :D toisinaan kun on niiiiiiiin kiire et ehtii tulla vasta keskiviikkona ilmotteleee maanantai aamun painon B) B)

mulla puntari pnnahti tänä aamuna 76,00 kg eli pudotusta viimeviikosta huimat -200g....

hyvä niinkin nimittäin meni viime viikonloppu sen verran herkuttelun puolelle et oikeen jännitin mitä se puntari näyttääkään....

tavoitehan oli 75,5 kg toukokuun puoleen väliin joka ei siis toteutunut.... nää vikat kilot kun tippuu niin hiiiiitaaaasti :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 10:37 Taru kirjoitti:
Mulla tuli sitten tänään tasan 4 kuukautta tätä uutta elämää täyteen ja pudotusta yhteensä -18 kiloa.
Aivan mahtava saavutus,hienoa =) !!

Milläs tyylillä sä noin upean saavutuksen oot saanut??

Mulla meni eilinen päivä ihan nappiin, sillä vaikka oltiin synttäreillä niin en syönyt mitään..join vaan kahvin ;) ja en muutenkaan syönyt mitään herkkuja!!
 
Tintti1010
plussaa tuli 200 g...noh, jotenkin arvasin kun tuli herkuteltua aika paljon viime viikolla! Pitää jättää tällä viikolla herkut vähemmälle, niin jospa miullakin ois ens viikolla sitten miinusta! :)
Muuten Kultahippuset: onko siulla nyt imetysaikana kauheet makeanhimot? kun miusta tuntuu että pakko saaha jotain hyvää koko ajan... :whistle: :ashamed: ....tänään oon sitten juonu kaakaota, kun onhan se nyt terveellisempää ja vähemmän lihottavaa kuin suklaa jne. herkut... :)
Miulla oli esikon imetysaikanakin hirveet herkkuhimot ja söinkin niitä niin paljon, että lihoin 20 kg... :ashamed: ....nyt en kyllä aio sortua samaan!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 15:21 Tintti1010 kirjoitti:
Muuten Kultahippuset: onko siulla nyt imetysaikana kauheet makeanhimot?
Tintti1010:kyllähän mullakin niin taitaa olla, koska joka kerta mulla on paino tippunut huimasti raskausaikana ja sitten tullut tuplaten takasin imetys- ja kotiäitiaikana :ashamed: !

Nyt on tää viikko alkanut tosi hyvin, sillä takana on 2 oikein mainiosti onnistunutta päivää ja tää 3.päiväkin on alkanut jo hyvää vauhtia!!

Tuo sun 200g plussa ei oo lainkaan paha..hiukan kun vaan vielä nipistät herkuista pois niin miinusta rupee varmasti pukkaamaan :hug: !!

Kaikille kovasti tsemppivää... :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 11:49 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 15:21 Tintti1010 kirjoitti:
Muuten Kultahippuset: onko siulla nyt imetysaikana kauheet makeanhimot?
Tuo sun 200g plussa ei oo lainkaan paha..hiukan kun vaan vielä nipistät herkuista pois niin miinusta rupee varmasti pukkaamaan :hug: !!

Kaikille kovasti tsemppivää... :D
joo...näin on...viime viikolla tuli tosiaan syötyä herkkuja niin paljon, että ihme ettei tullut enempää plussaa! :whistle: ...mutta nyt tää viikko on alkanut paremmin joten toivoa on että ensi viikoksi pudotusta jo tulisi!!! :D
Meidän pikkuneiti joutu perjantaina kuumeen takia sairaalaan ja mie olin myös kipee, joten senkään takia ei hirveesti jaksanut laihutusta miettiä....nyt eilen tuli sitten esikkoon kuumetta 39,6, että meillä on nyt mennyt ihan sairastellessa! :/
 
qwert
heippa.

Viikko laihdutusta takana, ja pudotus oli 2,2kg. Olen HUISIN tyytyväinen.
:D

Huomenna on kaverin häät, toivottavasti en "repsahda" kovin pahasti. No, eipä tämä elämänmuutos yhteen päivään kaadu...
Niin, tavoitteena mulla on pudottaa 25kg, joten matkaa on vielä aika tavalla. Hiljaa hyvä tulee, olen ajatellut että jos kesän lopussa olis se 10kg plakkarissa, jolloin viikkopudotus pitäis olla (tämän viikon jälkeen) siis n. 900g viikossa.

Jos alkaa tuntua mahdottomalta, niin sitten tarkistellaan tavoitteita...
Käyn painonvartijoissa, ihan siis ryhmässä, ja pointseja laskeskellaan.
 
Annulia
jihuu tasan -1kg! Tosin kahdessa viikossa, kun en viime viikolla päässyt vaa'alle.. mutta joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen. Teillä muillakin mukavia tuloksia!
Tsemppiä kesään :wave:
Pidetäänhän pino pystyssä =)
 

Yhteistyössä