vk 27:n kilopino :o)

Tervehdys..missäs kaikki luurailee, kun vielä on pino aloittamatta??
Tosin taitaa kesä viedä mukanaan eikä tule palstailtua niin kovin..näin ainakin mulla =) !

Mulla takana hyvä viikko ja puntari näyttikin aamulla 83,9kg eli 1,4kg vähempi kuin viime maanantaina, jee =) !

Harmittaa vaan niin vietävästi ne 2 perättäisen viikon plussat..muuten ois kivat pudotukset jo, mut nyt uutta pudotusta periaatteessa vaan 300g..tosin mitäpä sitä jälkikäteen harmittelemaan..sinnillä eteenpäin vaan =) !

Kaikille kovasti tsemppiä!!
 
Tintti1010
Täällä ilmoittaudun herkkuvuoren keskeltä.... :whistle: :D ;) ....on se vaan niin helppoa aina alottaa laihutus joittenkin juhlien jälkeen kun kaapit ja pöydät notkuu herkkuja jotka on jääneet yli... :D ...noh, yritän tänään lahjotella niitä mummoille ja muille jotka vaan huolii niin ettei tuu ite taas mässättyä ihan hirveesti... :ashamed: :whistle:
Meidän neiti sai siis eilen nimen: Sara Miina Emilia
Vitsi kun katto noita ristiäiskuvia missä kaksoisleuka paistaa niin kummasti tää salaatin järsimien alko taas kiinnostaa ;) ;) ;) :LOL:
Noh, nyt tilanne siis plusmiinusnolla joten katellaan ens viikolla miten käy... :)
 
heti alkuun mulla taas menny plörinäksi..ei kertakaikkiaan onnistu,nytki menin tuuraan työhön missä emäntä tykkää heti huonoo ja motkottaa jos ei ota lautasta täyteen ja kokoajan jotain on tyrkyttämässä..eli alotan taas torstaina kun työt loppuu.. :ashamed: :xmas:
 
Jasu
Eka viikko takana ja paino pudonnut 2,5kg. Aloituspaino tasan 70kg, nyt 67,5kg, ei hassummin. Yhtään herkkua en ole syönyt, enkä muutakaan epäterveellistä viikon aikana. Suunnitelmissa oli käydä tytön ja rattaiden kanssa pitkällä kävelylenkillä 3-4 kertaa viikossa, mutta kertaakaan ei tullut käytyä. Tein pitkää päivää töissä, olin väsynyt ja vettäkin satoi monena iltana, joten lenkkeilyt jäi..Jospa tällä viikolla sitten.
 
Mulla painolasti keventynyt n.1,5 kg kuluneen viikon aikana.Tänään hieman pohjanoteerausta,kun tuli vietettyä lastenkutsuja ja itsekin vähän maisteltua kakkua sun muuta...Mutta noin muuten ihan tyytyväinen olen ainakin asennepuolella viimeviikkoon.Vielä kun sais annoskokoa pienennettyä,niin tulostakin alkais tulla.Huomenna uus päivä taas ja itsekuria ripaus ylimääräistä,jotta tänpäivänen tulee kurotuksi kiinni...
 
Taivaansini
Mulla nihkeästi laskee paino :eek: Oon syönyt vähemmän ja terveellisemmin, napostellut vähemmän ja juonut vettä enemmän, mut tuskasen hitaasti lähtee kiloja, plääh! Mutta ehkäpä se tästä, vähitellen... :) Tsemppiä muillekin!
 
Vatsataudista toipuvana vaaka näytti 1,2kg vähemmän.. Mutta saattaa olla huijauslukemat:) Hieman on motivaatio hukassa kun nyt on hyvät säät ja tekis mieli grillailla kaikkia herkkuja.. Varsinkin kun pari päivää oli ihan syömättä taudin takia. Onko vinkkejä makkaran korvikkeiksi grillailuun? Tsemppiä kaikille urakassa!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 12:19 Pomppis kirjoitti:
Onko vinkkejä makkaran korvikkeiksi grillailuun?
kaupassa myydään sellasia kananfileepihvejä, niissä ei oo nahkaakaan ja on tosi hyviä! :p :p :p :p :p :p :p :p tosin hinta on aika suolainen, mutta jos niitä nyt sillon tällön grillailee niin kyllä niitä sitten raaskii ostaa... :)
Myös herkkusienet joihin laittaa pikkasen aurajuustoa sisään niin on hyviä...tosi siinä aurassa on kaloreita aika paljon, mutta kun laittaa vaan vähän mauksi niin... :p
 

Yhteistyössä