Hakutulokset

  1. H

    Mun toyboy menee vaihtoon, se vanheni VUODELLA!

    Olis vanhentunu päivän kerrallaan niin kuin mäkin :mad: Pakko laittaa vaihtoon. No, kyllä se nuori liha tulikin jo maisteltua, taidan hankkia vielä nuoremman :p
  2. H

    Lapsellani on suuri syrjäytymisen vaara...

    kun hänellä ei 6-vuotiaana ole harrastuksia, näin kertoi minulle sossu viime keväänä tehdessään olosuhdeselvitystä :D Mitäkön olisi sossu sanonut siihen, että olen jo useamman vuoden raahannut väkipakolla lapseni harrastuksiin vain siksi, että minä niin haluan... :D
  3. H

    Onkelma, miten toimin?

    Tapaamiset meni pikkasen uusiks isän ja pojan välillä ja nyt mulle iski ongelmanpoikanen. Keskiviikkotapaamiset jatkuvatkin vastaisuudessa yön yli eli isä hakee pojan hoidosta ja palauttaa aamulla pojan hoitopaikkaan. Pitääkö mun keskiviikkoisin viedä vaihtovaatekassi hoitoon yöpymistä...
  4. H

    Klonkku

    En oo tosiaankaan täällä ollu ja ihmettelen koko ajan miten tänne nyt eksyin :D Mä kun löysin sen kuuluisan elämä, tiedät kyllä mistä :laugh: :laugh: :laugh:
  5. H

    Mulle tuotiin just kebabpizza

    :p :p :p
  6. H

    4-vuotiaan autohullun logiikkaa :D

    Poika otti eilen hoitoon (pph) m&m-karkkeja jotka ovat kuulemma bensaa. Kotimatkalla kun olin hakenut pojan hoidosta, selitti tämä pienimies takapenkiltä tällaisia. -Äiti, bensaa on vielä jäljellä. -Hyvä, annoithan varmasti kaikille kavereillekin. -En, Sakarille en antanut. -Miksi et...
  7. H

    Sossuntädit tulevat tänään kylään...

    kuuluko niille jotain tarjota?
  8. H

    Onneksi olen ollut päivähoidossa lapsena

    Ilman sitä mulla olis vähemmän ihania ihmisiä ympärilläni. Mun vanha hoitotätini kävi just mua moikkaamassa :heart: Oon ollut kolmessa paikassa hoidossa aikanaan ja edelleen olen jokaisen perheen kanssa tavalla tai toisella tekemisissä (ja mun päivähoitoajoista on reippaasti yli 30 vuoyta...
  9. H

    Mä oon maailman typerin ihminen.

    Kaiken paskankin jälkeen olin koko ajan valmis yrittämään uudelleen jos vaan mentäisiin terapiaan miehen kanssa. 8 kuukautta olen toivonut ja odottanut jotain ihmettä tapahtuvaksi ja miehen tilaavan ajan terapiaan, hän kun ei missään nimessä halunnut erota. Eilen sitten halusin keskustella...
  10. H

    Perjantaina on sitten sossun eka syyni. Mitäs ne siellä oikeen kyselee?

    Käräjäoikeutta varten tekevät syynin eli huoltajuusjuttuja :/ Lapussa luki, että vanhempia kuullaan erikseen ja yhdessä sekä lasta, kotikäynnit tehdään kummankin vanhemman luo. Mitä kaikkea ne "utelee"?
  11. H

    Mä en voi sitten ulkoilla pojan kanssa ainakaan tänä talvena :/

    Käväsin viikonloppuna kymmenen kauppaa läpi ja etsin itselleni kosteussuojattua ja lämmintä ulkoilupukua, ei ollut. Kaikki puvut oli tarkoitettu niille jotka syövät pelkästään salaattia ja asuvat kuntosalilla :headwall: Kyllä tulee pojalle itku kun ei äiti voi tehdä lumienkeleitä :ashamed:
  12. H

    Sain äsken ystävältäni lahjaksi lipun Sir Elwoodin keikalle

    ja ystävä tulee tietty mukaan :D :D :D
  13. H

    Ottaa pikkasen taas kupoliin

    Poika on reilun viikon isällään ja taas mies pitää puhelinta suljettuna :headwall: Harmittaa kun poika nimenomaan pyysi, että soittelisin hänelle :/
  14. H

    Kuka on narsistin uhrit-kerhon perustaja?

    :attn:
  15. H

    Mä oon tekokuusia vailla ja en löydä mistään :/

    Ne sais olla max 60cm korkeita. Eilen illalla juoksin kuin heikkopäinen mokomien muovikasojen takia :headwall: Mut mä tarviin |O
  16. H

    Mä oon ny "virallisestikin" mummoikäinen

    Mulle määrättiin moniteholasit |O :headwall: |O |O :headwall: :headwall: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: B)
  17. H

    Käytiin uudessa neuvolassa ekaa kertaa ja voi veeeeee

    Oli siis pojan 4-v neuvola ja oli sitten neuvolan tädillä ymmärrys hukassa :/ Poika ei vastannut tädin esittämiin kysymyksiin ja sanoin hälle, että on hitaasti lämpiävää sorttia, että punnittaisko ja mitattais ekaks. Ei, ei ottanut täti kuuleviin korviinsa vaan jatko ilmeisesti samalla...
  18. H

    Puhelin hajos ja kaikki tiedot meni :/

    Siellä on pojan ensiaskelvideoista lähtien kaikki. Kuvat oon tallentanu, mutta videopätkät ja tietty kaikki numerot ja osoitteet on kännyssä :headwall: :headwall: :headwall: Ostin lauantaina kyllä uuden puhelimen, mutta kelle sitä soittais kun ei oo numeroita :'(

Yhteistyössä