Mä oon tekokuusia vailla ja en löydä mistään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Ohlsonillakaan en käyny kun on ihan keskustassa, niin ja tää idea tuli eilen illalla.


Mä haluun ne kuuset kattoon, latva alaspäin :D valot ja koristeet ostin niihin jo eilen. Mulla kun ei oo olkkarissa tilaa kuuselle eikä kattolamppuja niin aattelin sitten tempasta kuuset valoineen kattoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Hong kong.....tai tuu hakee meiltä...lojuu tuolla varaston nurkas muutama :wave:
Kaarinan honkkarissa ei ollu :whistle:
Ai...no kokeile siitä mikä o siin myllyn vieres.....tai kaarinakirpputorilta...sielhän on yleensä joulun alla ollu muovikuusia....

Myllyyn asti ei millään viittis :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Ohlsonillakaan en käyny kun on ihan keskustassa, niin ja tää idea tuli eilen illalla.


Mä haluun ne kuuset kattoon, latva alaspäin :D valot ja koristeet ostin niihin jo eilen. Mulla kun ei oo olkkarissa tilaa kuuselle eikä kattolamppuja niin aattelin sitten tempasta kuuset valoineen kattoon.
Hieno idea!! :xmas:

Plantagenissa oli kans pieniä kuusia. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En tiedä, kuinka siellä päin, mut täällä meidän suunnalla on nähnyt sellasia ainakin Jyskissä ja . Ohlsonilla
Ohlsonillakaan en käyny kun on ihan keskustassa, niin ja tää idea tuli eilen illalla.


Mä haluun ne kuuset kattoon, latva alaspäin :D valot ja koristeet ostin niihin jo eilen. Mulla kun ei oo olkkarissa tilaa kuuselle eikä kattolamppuja niin aattelin sitten tempasta kuuset valoineen kattoon.
Hieno idea!! :xmas:

Plantagenissa oli kans pieniä kuusia. :wave:

No kun sekin pulju on siellä Myllyn vieressä :snotty:




 

Yhteistyössä