Puhelin hajos ja kaikki tiedot meni :/

Siellä on pojan ensiaskelvideoista lähtien kaikki. Kuvat oon tallentanu, mutta videopätkät ja tietty kaikki numerot ja osoitteet on kännyssä :headwall: :headwall: :headwall:

Ostin lauantaina kyllä uuden puhelimen, mutta kelle sitä soittais kun ei oo numeroita :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Voisko niitä jotenkin saada siirrettyä konelle tai tikulle, jossain huoltoliikkeessä? Mulle on joskus huollossa pelastettu mun tiedostoja =)
Eiköhän ne sieltä jotenkin saa ongittua, näppäimistö meni osittain paskaks. Omalla pin-koodilla en pääse, mutta tarttee kokeilla mutsin kortilla jos se vaihtais pin-koodinsa 1111 tai 2222, ne taitaa olla ainoot nappulat kun toimii. Jos ei onnistu niin tarttee viedä masiina huoltoon, varsinaista korjausta sille ei kannata enää tehdä.

Täs uudes puhelimes pystyy tallettamaan tiedot sekä kortille, että puhelimeen. Vanhassa oli joko tai.

 
Onko se miten hajonnut? Kokeileppa vielä kaapelilla ottaa tiedostoja koneelle, voi onnistua. Jos puhelin nyt edes lähtee päälle.

Eikö sulla sim kortilla ole mitään tietoja? Enirossa [netissä] pääset etsiin ystäviesi puhelin numerot ja muut ilmaiseksi, kun rekisteröidyt sinne [maksaa jonkun 25senttiä].
 
Jos pystyy purkamaan puhelimen osiksi, näppäimistötkin saattaa toimia. Siis sen näppäin listan alta, missä on vain ne painikkeet (ilman numeroita blablaa). Toivottavasti saat videon ja muut tiedot talteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Väliäkö tuolla ku ei ne vissiin oo muutenkaan koskaan mun viestit tullu perille :D
Sä unohdat lähettää :LOL: ;)
Mulle ei kukaan muista lähettää ikinä mitään :'( *kerjää sääliä*
Vaikee lähettää :whistle:

Elättäjät tulee joulukuussa jo sinne, pistänkö pienen paketin mukaan? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Väliäkö tuolla ku ei ne vissiin oo muutenkaan koskaan mun viestit tullu perille :D
Sä unohdat lähettää :LOL: ;)
Mulle ei kukaan muista lähettää ikinä mitään :'( *kerjää sääliä*
Vaikee lähettää :whistle:

Elättäjät tulee joulukuussa jo sinne, pistänkö pienen paketin mukaan? :D
Laita vaikka yks pieni hono johonkin nättiin kukka paperiin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Väliäkö tuolla ku ei ne vissiin oo muutenkaan koskaan mun viestit tullu perille :D
Sä unohdat lähettää :LOL: ;)
Mulle ei kukaan muista lähettää ikinä mitään :'( *kerjää sääliä*
Vaikee lähettää :whistle:

Elättäjät tulee joulukuussa jo sinne, pistänkö pienen paketin mukaan? :D
Laita vaikka yks pieni hono johonkin nättiin kukka paperiin :whistle:
Kukkapaperi ei tuota ongelmia...

On vain yksi ja ainoa hono ja se on iso |O

Valitettavasti tälle reissulle en kykene lähtemään eikä ne mua mukaan ottaiskaan, tulevat joulujuhliin ja matkat on maksanut firma.

Kevveemmällä, kevveemmällä...
 

Yhteistyössä