Mä en voi sitten ulkoilla pojan kanssa ainakaan tänä talvena :/

Käväsin viikonloppuna kymmenen kauppaa läpi ja etsin itselleni kosteussuojattua ja lämmintä ulkoilupukua, ei ollut. Kaikki puvut oli tarkoitettu niille jotka syövät pelkästään salaattia ja asuvat kuntosalilla :headwall:

Kyllä tulee pojalle itku kun ei äiti voi tehdä lumienkeleitä :ashamed:
 
hei
Mutta pääasai että saan nauttia talven riemuista lapseni kanssa. Tänään mennään ekaa kertaa luistelemaan pojan kanssa! Toinen niin jännittää, kohta pitää alkaa poikaa herättelemään unilta hellästi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä tuskailin samaa miehelle..
naisten mallit icepeakilla loppuu kokoon 42 ja mun tissit ei mahu niihin..
piti ostaa lopulta miesten malli ja voit kuvitella miltä se näyttää päältä |O

Mulla meni 42 nippa nappa kii mut ei siin haarniskas voi enkeleitä tehdä :/

 
Voi sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Käväsin viikonloppuna kymmenen kauppaa läpi ja etsin itselleni kosteussuojattua ja lämmintä ulkoilupukua, ei ollut. Kaikki puvut oli tarkoitettu niille jotka syövät pelkästään salaattia ja asuvat kuntosalilla :headwall:

Kyllä tulee pojalle itku kun ei äiti voi tehdä lumienkeleitä :ashamed:
Mitenkähän maailmassa ihmiset on ulkoilleet, ennenkö kosteussuojavaatteita oli keksittykään...

P.s. Itse mahdun kokoon 34 tai 36, mutta käytän silti miesten/unisex ulkoilupukua (koko xs), eli eiköhän niistä löydy muodokkaammallekin. Suosittelen koluamaan Top Sportin alen, omani maksoi 20e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Käväsin viikonloppuna kymmenen kauppaa läpi ja etsin itselleni kosteussuojattua ja lämmintä ulkoilupukua, ei ollut. Kaikki puvut oli tarkoitettu niille jotka syövät pelkästään salaattia ja asuvat kuntosalilla :headwall:

Kyllä tulee pojalle itku kun ei äiti voi tehdä lumienkeleitä :ashamed:
Mitenkähän maailmassa ihmiset on ulkoilleet, ennenkö kosteussuojavaatteita oli keksittykään...

P.s. Itse mahdun kokoon 34 tai 36, mutta käytän silti miesten/unisex ulkoilupukua (koko xs), eli eiköhän niistä löydy muodokkaammallekin. Suosittelen koluamaan Top Sportin alen, omani maksoi 20e.

Voi kuules kun kolmessa Top Sportissa kävin viikonlopun aikana :whistle:

Ja mitä tulee kosteussuojaan, niin kyllä se täällä etelän loskakeleissä on loistava enkelintekoon :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Asiasta kolmanteen: miten teidän pikkuiset jakselee?
Hienosti, pari poikaa etsii kotia :whistle:
Älä yritä, meille ei tule lisää! Nyt näyttää siltä että molemmat poikaset jäävät meille, Rambolle ei ole löytynyt hyvää kotia, eläinkauppaan en vie sitä myytäväksi. Mulla oli niin suuri homma noitten kanssa että en voi luovuttaa sitä yhtä kelle vain.

Onko kolme marsua yhdessä huushollissa liikaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Asiasta kolmanteen: miten teidän pikkuiset jakselee?
Hienosti, pari poikaa etsii kotia :whistle:
Älä yritä, meille ei tule lisää! Nyt näyttää siltä että molemmat poikaset jäävät meille, Rambolle ei ole löytynyt hyvää kotia, eläinkauppaan en vie sitä myytäväksi. Mulla oli niin suuri homma noitten kanssa että en voi luovuttaa sitä yhtä kelle vain.

Onko kolme marsua yhdessä huushollissa liikaa?
Ei, mulle on jäämässä kaks vauvaa äidin seuraks :D ja pojat siihen asti kunnes löytävät kodin.

Eilen luin marsulehdestä eräästä kasvattajasta jolla on yli 80 marsua :eek:

 

Yhteistyössä