Mä oon maailman typerin ihminen.

Kaiken paskankin jälkeen olin koko ajan valmis yrittämään uudelleen jos vaan mentäisiin terapiaan miehen kanssa. 8 kuukautta olen toivonut ja odottanut jotain ihmettä tapahtuvaksi ja miehen tilaavan ajan terapiaan, hän kun ei missään nimessä halunnut erota.

Eilen sitten halusin keskustella asiasta niin hän eroaa mieluummin kuin lähtee kanssani terapiaan (ollaan joskus aikoinaan käyty). Kakkosvaiheen paperit laittaa kuulemma tällä viikolla. Siinä se.

Kuinka aikuinen ihminen voi olla näin tyhmä :headwall: :headwall: :headwall:

Tekis mieli vajota maan alle kun edes tunnustan jotain näin typerää :ashamed:
 
Tumpula
Rakkaus saa ihmisen tekemään kaikkea...

Terapian tarpeessa se mies olisi kyllä kaiken sen perusteella mitä sä olet kertoillut. Jos se ei sinne lähde niin sun on taatusti parempi ilman sitä. :hug:
 
vieras
:hug:

Optimistin ja pessimistin ero vaikka kaikkein pahin tapahtuisi; optimistilla on ollut hauskempaa tai muuten kivempi olla sen odotusajan kun pessimisti on sillä välin murehtinut koko ajan.

(Juu, ei muuta mitään mutta yrittää lohduttaa kömpelösti :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Rakkaus saa ihmisen tekemään kaikkea...

Terapian tarpeessa se mies olisi kyllä kaiken sen perusteella mitä sä olet kertoillut. Jos se ei sinne lähde niin sun on taatusti parempi ilman sitä. :hug:
Ei lähde ei, enkä tiedä olisko siitä terapiastakaan apua ollut, mutta sitten olis vihoviimeinenkin kivi käännetty.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Rakkaus saa ihmisen tekemään kaikkea...

Terapian tarpeessa se mies olisi kyllä kaiken sen perusteella mitä sä olet kertoillut. Jos se ei sinne lähde niin sun on taatusti parempi ilman sitä. :hug:
Ei lähde ei, enkä tiedä olisko siitä terapiastakaan apua ollut, mutta sitten olis vihoviimeinenkin kivi käännetty.
kyllä se viimeinen kivi taitaa nyt olla jo käännetty? eteenpäin sano mummo lumessa =) uusia haasteita kohti, ja niitähän elämässä riittää!
 
Jos jotain hyvää pitää tilanteessa nähdä niin se että onneksi noinkin pian kaikki selvisi ja matka jatkuu eteenpäin. On niin monia jotka koko elämänsä elävät väärän ihmisen kanssa odottaen onnea jota ei ikinä tule..
Sulla on vielä vaikka kuinka paljon aikaa aloittaa alusta ja tehdä elämästäsi sellainen jota voi muistella hymyillen eikä itkien.

Saanko kysyä minkälaisista ongelmista on kyse. Uskottomuudesta, alkoholista tms.?

:heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Jos jotain hyvää pitää tilanteessa nähdä niin se että onneksi noinkin pian kaikki selvisi ja matka jatkuu eteenpäin. On niin monia jotka koko elämänsä elävät väärän ihmisen kanssa odottaen onnea jota ei ikinä tule..
Sulla on vielä vaikka kuinka paljon aikaa aloittaa alusta ja tehdä elämästäsi sellainen jota voi muistella hymyillen eikä itkien.

Saanko kysyä minkälaisista ongelmista on kyse. Uskottomuudesta, alkoholista tms.?

:heart: :hug:

Jonkin asteisesta narsismista ja siihen liittyvistä lieveilmiöistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hitto. Mut hei, 8 kuukautta on kuitenkin suht lyhyt aika siihen nähden miten ihana loppuelämä eli kymmeniä kymmeniä vuosia sulla tulee olemaan.
Ei nyt sentään liiotella :LOL: kymmeniä vuosia :LOL: :LOL: :LOL:
Hups, ootsä sit yli kuudenkympin jo =)

Sulla on kyllä liioittelemisen jalo taito :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hitto. Mut hei, 8 kuukautta on kuitenkin suht lyhyt aika siihen nähden miten ihana loppuelämä eli kymmeniä kymmeniä vuosia sulla tulee olemaan.
Ei nyt sentään liiotella :LOL: kymmeniä vuosia :LOL: :LOL: :LOL:
Hups, ootsä sit yli kuudenkympin jo =)

Sulla on kyllä liioittelemisen jalo taito :D
Oho, luet mua kuin avointa kirjaa :) nimimerkillä oli se kala ainakin 10 kilonen...
 

Yhteistyössä