Motako olet jo ehtinyt?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Isä sanoi mulle, kun ex lähti, että älä sinä tyttö murehdi, ehdit elämäs aikana kihlautua kymmeniä kertoja
Motako olet jo ehtinyt?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Isä sanoi mulle, kun ex lähti, että älä sinä tyttö murehdi, ehdit elämäs aikana kihlautua kymmeniä kertoja
Mä oon tuottanu isälle pettymyksen, ja ollu vaan sen ensimmäisen ja viimeisen kerran kihloissa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Motako olet jo ehtinyt?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Isä sanoi mulle, kun ex lähti, että älä sinä tyttö murehdi, ehdit elämäs aikana kihlautua kymmeniä kertoja
Vielä ehtii. Sitä paitti kännis ja kihloos on kivaa, mut krapulas ja naimisis yhtä helevettiäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä oon tuottanu isälle pettymyksen, ja ollu vaan sen ensimmäisen ja viimeisen kerran kihloissa :ashamed:
Pitää varmaan viikonloppuna yrittää kihlata jokuAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Vielä ehtii. Sitä paitti kännis ja kihloos on kivaa, mut krapulas ja naimisis yhtä helevettiä
Kunhan muistaa sit heivata sen ennen aamua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Pitää varmaan viikonloppuna yrittää kihlata jokuAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Vielä ehtii. Sitä paitti kännis ja kihloos on kivaa, mut krapulas ja naimisis yhtä helevettiä
Mä yritin pitää eka avioliiton kasassa 12 vuotta, mies tuli ja meni, kävi vieraissa ja katui, ja taas mentiin..... :/Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Kyllä ja siksi olenkin maailman typerin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös tässä ollu vaikka mitä kummallista taustalla teillä?
eikö sun kannattais jo unohtaa tuommoinen mies...
Iha pikkane pläntti löytyy, liikalannoituskin on pahastaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä::hug:
muistakko mitä mie sanoin eilen puhelimessa? no mie lisään vielä että mitä sitä paskalla ko ei oo peltoakaan!