Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No niinpä! Tuntuu ihan käsittämättömältä. Oireita on yhtä vähän kuin syksyllä keskenmenneessä raskaudessa, joten luotto oli aika nollassa. Mut ehkä nyt tästä raskaudesta saadaan vauva!
  2. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Nähtiin ultrassa viikkoja vastaava sykkeellinen alkio! ❤
  3. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    On niin helppo sanoa noin, jos oma kokemus on onnellisesti päättynyt raskaus. Mulla oireeton raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viime syyskuussa.
  4. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Oon menossa varhaisultraan. Mullakin on taustalla kkm. Ekassa, siinä keskenmenneessä, raskaudessa kävin varhaisultrassa viikkojen epäselvyyden vuoksi, mutta nyt ihan keskenmenopelon vuoksi. Mullakin on "negatiivinen asenne". En vain pysty luottamaan, että tästä raskaudesta syntyisi meille...
  5. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Myös mua huolettaa oireettomuus. Eilen oli sentään rinnat arat, mutta tänään taas ei mitään. Edellisessä raskaudessa vähäisetkin oireet loppui kuin seinään ja tuli kkm. Pelottaa että nytkin käy niin.
  6. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mäkin tein tänä aamuna viikkonäyttötestin ja sain myös tulokseksi 2-3 viikkoa. Nyt rv ~4+5, kai siis ihan paikkansapitävä tulos ? Teen viikon päästä uuden viikkonäyttötestin, näkeepä sitten onko muutosta tullut. Miestä huvittaa nää viikkonäyttötestit. Onhan ne nyt ihan silkkaa rahastusta mutta...
  7. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ostin kans kaks viikkonäyttötestiä vaikka vannoin edellisessä raskaudessa, etten enää osta. Onhan ne ihan turhaa elektroniikkaa kun ovat kertakäyttöisiä. Huomenna ois rv~4+5, joten saa nähdä mitä viikkonäyttötesti näyttää vai näyttääkö virhekoodia. :D Mulla on kova huoli tästä raskaudesta...
  8. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi ei! Lämpimiä ajatuksia sinulle <3
  9. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No voihan! Toivotaan kovin että on vain ihan harmitonta alkuraskauden tiputtelua!
  10. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No joo, voi mut lisätä. Hapskrankki 1. lapsi LA 9.9. Ajattelin ensin etten vielä halua mihinkään listaan kun on niin alussa ja edellisen raskauden kkm kummittelee voimakkaasti mielessä, mutta menköön. Yritän opetella rouva.pupun ajatusmaailmaa ja olla minäkin raskaana koko rahan edestä. :D
  11. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tein haalean plussatestin myöhään eilisiltana dpo14 (ehkä). Hyvä päätös vuodelle -21. :) Mies nauroikin, että hän jo oli taputtelemassa vuotta pakettiin mutta sitten tulikin vielä yksi pikkumuutos. Tänä aamuna tein uuden testin, joka oli jo ihan selkeä plussa vaikkei yhtä vahva kuin...
  12. H

    Huhtikuiset 2022

    Tein plussatestin 19.8. ja pari päivää sen jälkeen viikkonäyttötestin, joka sanoi 3+. Eihän se mikään lääketieteellisen luotettava ole mut sen mukaanhan jo tuolloin olisi voinut olla se viisi viikkoa. Tästähän sainkin sitten taas uuden huolenaiheen, että onko hcg-arvo liian korkea ja mitä se...
  13. H

    Huhtikuiset 2022

    Viikkoja oli tosi paljon vähemmän kuin olisi edellisistä menkoista laskien ollut, nimittäin 5+5 kun menkkojen mukaan olisin ollut muistaakseni 9+ jotain. Mun kierrot on aina olleet epäsäännöllisiä ja pitkiä, joten sen puolesta ihan mahdollistakin että ovulaatio on ollut tosi myöhään, varsinkin...
  14. H

    Huhtikuiset 2022

    Mullakaan ei oo oireita, tosin siis ei oikein mitään oireita. Mua se vähän huolettaa, mutta ylihuomenna on varhaisultra. Jospa kaikki olisi kunnossa!
  15. H

    Huhtikuiset 2022

    Tein torstaina positiivisen raskaustestin kun mies yllytti. Tänä aamuna sit viikkonäytöllinen testi, ja siihen tuli 3+ viikkoa. Raskauden kestosta ei oo pienintäkään aavistusta, koska tää on eka kierto pillerien jälkeen ja mulla on kierrot aina olleet tosi epäsäännöllisiä ja usein pitkiä...

Yhteistyössä