Syyskuiset 2022 🍁🧡

Moikka! Tuntuu vähän epätodelliselta kirjoitella tänne, mutta plussasin tänään kun kuukautiset olivat jo reippaasti myöhässä. Kuukautisten perusteella LA olisi 3.9. ja nyt siis rv 5+1. Ovulaatiota en bongannut viime kierrossa, niin mennään tuolla.

Taustaa sen verran, että olen hieman alle 30v, mieheni minua joitain vuosia vanhempi. Meillä on pian 4v täyttävä esikoinen. Olemme haaveilleet toisesta reilun vuoden ja nyt 9kk yrityksen jälkeen olen raskaana Tähän aikaan mahtuu yksi keskenmeno rv8, joten se vähän mielessä kummittelee ja pelottaa, että miten tällä kertaa käy.

Oireita ei ole juuri muuta kuin rintojen arkuus. Esikoisesta oksensin jatkuvasti, toivon kovasti ettei nyt käy niin

Voisin liittyä listalle ja jos joskus suljettua FB ryhmää olisi tulossa, niin olen siitäkin kiinnostunut. Tsemppiä kaikille raskauden alkutaipaleelle!

Eli Suikku1, 2. lapsi, LA 3.9.
Onnea ja tervetuloa mukaan!! 😊❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Suikku1
Karkkis91
Moikka.
Ajattelin varovaisesti liittyä joukkoonne, UV:na tuli tehtyä testi jossa haalea mutta selkeä plussa. Edellinen meni viime pääsiäisenä kesken rv11 eli en uskalla kauheesti juhlia vielä.

Joka päivä testannut nyt ja vähän voimistunut mutta pelko edelleen. Jos laskureita uskominen ni tänää olisi RV 5+6 mutta edelliset kk oli niin myöhässä nekin että ei voi varmaksi sanoa, voipi olla vielä ihan alussa, joulun aikaan huomasin meinaa housuissa verta eli jos sillon kiinnittynyt ni sit ollaan iiiiihan alussa.. selvii varmaa sit joskus..

Oireita ollu nyt kyl parisen viikkoa siitä joulusta asti (megatissit, alamahan nippailua, järkkyy päänsärkyä, hassu tunne suussa, nonstop nälkä ja jano, järkky väsymys ja kiukku) ja ennen testiä oli jo sellainen tietävä tunne että nyt oon raskaana. Ei olla siis erityisemmin yritetty mutta ei olla tehty mtn estääkseen..

Ollaan uusioperhe (minä 30v ja mies 32) molemmilla edellisistä liitoista tänä vuonna 7 täyttävät pojat. Eli pojalla alkaa koulu syksyllä joten menis hyvin siihen väliin äippäloman alotuskin.

Mutta tosiaan oon erittäin pessimistinen tarkoituksella kun viimeksi oli nii iso isku se kesken meno ja kaikki tehdyt suunnitelmat romuttu etten uskalla juhlia kun vasta ehkä puolenvälin jälkeen jos silloinkaan..

Opiskelijana ei kauheesti varaa mennä yksityisille ultraamaan ja tarkistaa joten joutuu väkisinkin odotella sinne vko10. Jäi kyl hirveät traumat siitä ultrasta missä se keskenmeno todettiin, oli sen verran tärkeä töksäytys ultraajalta ja perään tunki lääkkeet kouraan millä sitten kotona tulee ulos... Ei kauheesti siis kiinnostaisi mennä samaan paikkaan tämän kanssa jos niin pitkälle päästään mutta taitaa olla ainoita Helsingissä (manskulla) jotka noita tekee..

Mutta kiva lukea teidän kokemuksia ja onnea kaikille ja paljon tarrasukkia!
 
  • Rakkaus
Reactions: Guinevere
Heippa!
Varovasti liityn mukaan keskusteluun. Joulun jälkeen saatiin pienimuotoinen yllätys plussan muodossa ❤
Viime vuonna oli nimittäin yritys päällä useamman kuukauden ja nyt, kun ei enää loppuvuonna "yritetty" niin tärppäsi.
Meillä entuudestaan yksi lapsi, kohta 2,5v ja itse täytän alkuvuodesta jo 35v. Kiva, kun täältä löytyi muitakin jo hieman vanhempia odottajia
Juurikaan oireita ei ole ollut, mulla ei esikoisestakaan kyllä ollut oikein mitään. Silloin olin aivan paniikissa koko alkuraskauden, kun ei ollut mitään tuntemuksia. Nyt osaan ottaa ehkä hieman rennommin, varhaisultraan ollaan kyllä menossa.

Listaan voi lisätä
Elrione,2.lapsi, LA 5.9.
 
  • Rakkaus
Reactions: Guinevere
Varasin neuvolan tammikuun lopulle ja varhaisultran ens viikon perjantaille. Jotenkin kyllä välillä tuntuu ettei olisi ollenkaan raskaana kun ei mitään oireita ja sit taas esimerkiksi tänään yököttävä olo koko päivän, mikään ei oikein maistu, paleltaa ja väsyttää.. toivoo vaan että olispa kaikki hyvin ❤ Mulla ollut selän kanssa ongelmia jo pidempään ja eilen sit jotenkin meni aivan niin kipeäksi etten meinannut päästä ylös, tänään sit olin fyssarilla ja lääkärissä. Toivottavasti tulee kuntoon pian 😬
Jos joku tosiaan jaksaa tehdä sen salaisen fb-ryhmän niin huikatkaa 😊 voisin ehkä sen vu:n jälkeen liittyä jos kaikki siellä hyvin ❤
 
Moikka.
Ajattelin varovaisesti liittyä joukkoonne, UV:na tuli tehtyä testi jossa haalea mutta selkeä plussa. Edellinen meni viime pääsiäisenä kesken rv11 eli en uskalla kauheesti juhlia vielä.

Joka päivä testannut nyt ja vähän voimistunut mutta pelko edelleen. Jos laskureita uskominen ni tänää olisi RV 5+6 mutta edelliset kk oli niin myöhässä nekin että ei voi varmaksi sanoa, voipi olla vielä ihan alussa, joulun aikaan huomasin meinaa housuissa verta eli jos sillon kiinnittynyt ni sit ollaan iiiiihan alussa.. selvii varmaa sit joskus..

Oireita ollu nyt kyl parisen viikkoa siitä joulusta asti (megatissit, alamahan nippailua, järkkyy päänsärkyä, hassu tunne suussa, nonstop nälkä ja jano, järkky väsymys ja kiukku) ja ennen testiä oli jo sellainen tietävä tunne että nyt oon raskaana. Ei olla siis erityisemmin yritetty mutta ei olla tehty mtn estääkseen..

Ollaan uusioperhe (minä 30v ja mies 32) molemmilla edellisistä liitoista tänä vuonna 7 täyttävät pojat. Eli pojalla alkaa koulu syksyllä joten menis hyvin siihen väliin äippäloman alotuskin.

Mutta tosiaan oon erittäin pessimistinen tarkoituksella kun viimeksi oli nii iso isku se kesken meno ja kaikki tehdyt suunnitelmat romuttu etten uskalla juhlia kun vasta ehkä puolenvälin jälkeen jos silloinkaan..

Opiskelijana ei kauheesti varaa mennä yksityisille ultraamaan ja tarkistaa joten joutuu väkisinkin odotella sinne vko10. Jäi kyl hirveät traumat siitä ultrasta missä se keskenmeno todettiin, oli sen verran tärkeä töksäytys ultraajalta ja perään tunki lääkkeet kouraan millä sitten kotona tulee ulos... Ei kauheesti siis kiinnostaisi mennä samaan paikkaan tämän kanssa jos niin pitkälle päästään mutta taitaa olla ainoita Helsingissä (manskulla) jotka noita tekee..

Mutta kiva lukea teidän kokemuksia ja onnea kaikille ja paljon tarrasukkia!
Haluatko myös tohon etusivun listalle?😊 ootko ehtinyt laskea vielä milloin olisi LA? Voin toki sinne lisätä ilman sitäkin 😊
Huh, tosi kurja kokemus sulla taustalla 😞 toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin 😊❤
 
Varasin neuvolan tammikuun lopulle ja varhaisultran ens viikon perjantaille. Jotenkin kyllä välillä tuntuu ettei olisi ollenkaan raskaana kun ei mitään oireita ja sit taas esimerkiksi tänään yököttävä olo koko päivän, mikään ei oikein maistu, paleltaa ja väsyttää.. toivoo vaan että olispa kaikki hyvin Mulla ollut selän kanssa ongelmia jo pidempään ja eilen sit jotenkin meni aivan niin kipeäksi etten meinannut päästä ylös, tänään sit olin fyssarilla ja lääkärissä. Toivottavasti tulee kuntoon pian
Jos joku tosiaan jaksaa tehdä sen salaisen fb-ryhmän niin huikatkaa voisin ehkä sen vu:n jälkeen liittyä jos kaikki siellä hyvin
Mä voin vaikka jossain kohtaa katsoa josko saisin fb-ryhmän väsättyä ☺. Whatsapp-ryhmä on tosi hyvä idis kanssa, mutta ne on vähän hankalia jos porukkaa on kymmenkaupalla kun ei pysy yhtään perässä (tai ainakaan minä en pysy 🙈) että kuka on kuka. Ja toisaalta tylsää jos tulee kauhean exclusive-klubeja niistä että ei mahdu aina kuin kymmenisen kuhunkin mukaan 🤔. Esikoisesta olen pienessä fb-ryhmässä ja se on ollut aivan ihana voimavara, ja edelleen aktiivinen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Evena_4
Moi! Ihana lukea teidän ekoista viikoista! Meillä ensimmäinen tulossa (la 7.9.) joten kaikki vertaistuki kullan kallista. Pääsisinkö mukaan listalle?

Ollaan kolmekymppinen pari ja toivotaan molemmat hirveesti että tää pysyisi kyydissä ja tulis syksyllä vauva... Jännittävää hommaa tämä...
Tervetuloa mukaan ja onnea 😍 Lisäsin sut listalle 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Viita
Meillä kävin nyt niin, että pieni ei valitettavasti pysynyt matkassa tämän kauempaa, vaan vuodot muuttuivat varhaiseksi keskenmenoksi. Surullista, mutta ehkä parempi nyt jo heti alussa, jos näin oli käydäkseen.

Onnellista odotusta kaikille, toivon sydämestäni, että teillä menee kaikki hyvin <3

Lämpimät pahoittelut! 😔 Kaikkea hyvää toipumiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: mamarski
Meillä kävin nyt niin, että pieni ei valitettavasti pysynyt matkassa tämän kauempaa, vaan vuodot muuttuivat varhaiseksi keskenmenoksi. Surullista, mutta ehkä parempi nyt jo heti alussa, jos näin oli käydäkseen.

Onnellista odotusta kaikille, toivon sydämestäni, että teillä menee kaikki hyvin <3
Voi ei Mamarski, oon tosi pahoillani - paljon voimia!
 
Meillä kävin nyt niin, että pieni ei valitettavasti pysynyt matkassa tämän kauempaa, vaan vuodot muuttuivat varhaiseksi keskenmenoksi. Surullista, mutta ehkä parempi nyt jo heti alussa, jos näin oli käydäkseen.

Onnellista odotusta kaikille, toivon sydämestäni, että teillä menee kaikki hyvin <3
Voi ei, kovasti jaksamista raskaaseen tilanteeseen 😔❤ ja kaikkea hyvää jatkoon!
 

Yhteistyössä