Tervetuloa uusille!
Itestäki kiva, että täällä myös jo vähän vanhempia odottajia, ja osalla on vanhempia lapsiaki jo. Ite täytän keväällä 35 ja lapsiki kohta jo seittemän (ei siis ihan perinteisin ikäero mahd. sisaruksille eikä perhemuoto muutenkaan).
Voiskohan tonne alotussivun listaan muuten lisätä myös iät, ihan mielenkiinnosta? Ois myös kiinnostavaa tietää, mistä kaikki on kotosin. Ite oon HUS-alueelta/Helsingistä.
Muaki kiinnostais myöhemmin Facebook-ryhmä, jos nyt tästä alkuvaiheesta selvitään eteenpäin...WhatsAppia oon huonompi käyttämään/seuraamaan, kun en jaksa kännykän jatkuvaa piippailua.
Täällä tänään 5+0 ja päätin "pyöreiden" kunniaks tehä vielä viikkonäyttöisen r-testin, kun laskeskelin, että nyt on vääjäämättä menny yli kolme viikkoa hedelmöityksestä, jollon siihen viikkonäyttöön pitäis tulla se "3+". Noh, tein, mutta siihen näyttöön tuliki joku virhekoodi, eli se ei toiminu! Oli sitte pakko lähteä vielä ostamaan uutta samanlaista - odotin vielä, että ois tarpeeks panttaillu pissaa, luin ohjeet vielä tarkasti uudestaan, tein uuden testin, JA TAAS SAMA VIRHEKOODI!! Nyt siis tuhlasin 30 euroo niihen kahteen testiin ihan turhaan, enkä varmana uskalla ostaa enää kolmatta, kun ei näytä toimivan! Aargh, miten ärsyttävää, mitä vikaa mun pissassa on?! = (
Onko muilla kokemusta noista viikkotesteistä? Muutama vuos sitte tein samanlaisen, ja sillon toimi ihan hyvin.
Varasin kuitenkin myös varhaisultran, mutta vasta viikoille 8+1, eli vielä saa odotella...