Hakutulokset

  1. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Voi Piipero, täälläkin itketään puoletasi :hug: En usko, että mitkään sanat voivat lohduttaa, mutta muista, että täällä ainakin on on monta myötäeläjää. Nyt ei hirveästi huvita kertoa omasta vauva-arjesta. Totean vain, että kaikki menee hyvin pikkusen ilmavaivat vaivaavat neitiä, mutta...
  2. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    12.11. klo 5:24 pullahti maailmaan 3,658 kg ja 50 cm tyttö, takana päivän mittainen synnytys sektiolla. Ja rv oli 40+2.
  3. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Täällä taitaa olla synnytys pikku hiljaa käynnistymässä *hui* Nyt on supistellut säännöllisesti vähintään 10 min välein klo 4 alkaen. Supparit alkaa oleen aika tuskasia, mutta soittelin sairaalaan ja ne sanoi, että voin olla kotona niin pitkään kun vaan pystyn (esikoisen synnytys kesti 29 h...
  4. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Onnittelut kaikille vauvautuneille :heart: Tulin vain pikaisesti poksumaan lasketunajan kunniaksi *POKS* rv 40+0 Enää pahimmillaan kaksi viikkoa jäljellä. Kai ne joka paikassa käynnistää rv 42:lla jos ei sitä ennen pikkuinen halua tulla pihalle?? Liina ja ötö 40+0
  5. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Tsemppiä kaikkille synnyttämään lähteneille! Ja :hug: kaikille sinne jo kovasti kaipaaville. Huomenna on mullakin laskettuaika ja olis ihan kiva jos pikkunen päättäs syntyä sillon (saa tulla mun puolesta jo tänäänkin :D ). Ootteko muuten huomannut, että tän viikon perjantai on perjantai 13...
  6. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Aarghh, mulla menee hermot kun mun äiti soittelee joka päivä kysyäkseen, että joko supistelee ja joko ollaan lähdössä sairaalaan |O Oon luvannut ilmottaa sille kun llähtö tulee ja sanonut moneen kertaan, ettei oo mitään merkkejä, että synnytys olis lähellä. Silti se vaan pommittaa mua. Ja sit...
  7. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Onnittelut kaikille vauvansaaneille :flower: En enää pysy perässä ketä oon jo onnitellut ja ketä en. Miyaki ihania uutisia! Ootko itte tuntenut kun vauva kääntyy vai tuliko yllätyksenä? Toivottavasti pikkuinen nyt malttaisi pysyä oikein päin. niina22 :hug: Jennyli ihana kuva! Onko...
  8. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Ihanaa luntasataa! Oli pakko tehdä ittelle glögiä ja nautiskella siitä kun esikoinen on päikkäreillä. Paljon onnea Pelagialle :flower: Neuvolassa taas käyty ja kaikki hyvin. Neuvolantäti kysyi vieläkö varataan aika seuraavalle viikolle ja aattelin, ettei tää pikkuinen sit ainakaan synny...
  9. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Pikaisesti vain merkkailen. Onnea taas kaikille vauvautuneille :flower: Täällähän on alkanut tapahtumaan oikein kunnolla heti kun päästiin marraskuun puolelle :D Liina ja ötö 39+1
  10. L

    Hartan vastaa teutonia?

    Meillä oli Hartanin Skaterit pari vuotta käytössä (vaihdettiin tuplarattaisiin siirtymisen takia :whistle: ). Mun mielestä oli todella laadukkaat vaunut! Käsijarru kesti muuten hyvin, mutta jarrupala kului tietenkin tuon kahden vuoden aikana. Ylimääräinen jarrupala kannattaa ostaa ehdottomasti...
  11. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Paljon onnea Varrille :flower: Tsemppiä huomiseen röhkypossu ja polkkajäde! Lispu mun synnytystapa-arvio ratkee oikeestaan vasta huomenna kun tehdään vielä kokoarvioultra. Alakautta nyt ilmeisesti kuitenkin yritetään synnyttää ja huomenna selviää aiotaanko käynnistellä tms. Juttelin...
  12. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Onnea Mamacita vauhdikkaasta neidistä! Thorille tsemppiä paranemiseen ja kaikille muillekin jotka tuskasesta olosta kärsitte. Torstaina mulla olis kokoarvioultra. Jännää nähdä taas pikkuinen :heart: söpöjooseppi täällä kanssa samanlaisia tuntemuksia. Toisaalta haluais tän tuskasen...
  13. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Täälläkin yksi huonosti viime yön nukkunut :wave: Tosin ihan ilman supistuksia sain pyöriä sängyssä. Hannanmamma *reps* Onneks sulla oli hyvä kuitti miehelles ;) Meillä lähti mies äsken viemään moottoripyörää talvisäilöön vanhemmilleen noin 200 km päähän, joten nyt olis tosi hyvä hetki...
  14. L

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Thor isot onnittelut tytöstä :flower: ja kiitokset pinon päivityksestä. Täällä vielä kaikki nukkuu, paitsi minä, joka oon ollut hereillä jo monta tuntia. Uni ei vaan tuu silmään, vaikka kuinka väsyttää |O Liina ja ötö 38+5
  15. L

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Paljon onnea Jennylille :flower: Kuulostaa siltä, että tänä viikonloppuna tulee monta vauvaa! Tsemppiä kaikille, jotka siihen koitokseen pääsevät. Voisin ittekin liittyä siihen ryhmään, mutta ilman supistuksia ei taida olla toivoakaan :laugh: Mä kärsisin tällä hetkellä mielläni...
  16. L

    Onko sokerirasituksessa tolkuton väsymys ollut merkki et sokerit heittää?

    Mulla sokerit pyllyllään, eikä väsyttänyt.
  17. L

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Käväisen vain pikaisesti kertomassa, että eilen otetusta possurokotteesta ei tullut mulle muita oireita kun kipeä käsi illaksi ja yöksi. Kaikki, joilla on tylsää yrittäkää nyt vaan nauttia siitä omasta ajasta ja rauhasta kun vielä kerkiätte. Tiedän ei ole helppoa, mutta hakekaa vaikka...
  18. L

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Onpas taas kerinnyt tapahtumaan, vaikka eilen kävin lukemassa :D Onnittelut Emmamma! Toivottavasti asiat kääntyisivät vielä parhain päin Edta :hug: Tein nyt sen päätöksen, konsultoituani tuttua lastenlääkäriä, että menen huomenna ottamaan possuinfluenssarokotteen, . Toivottavasti...
  19. L

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    *poks poks* rv 38 (enää maksimissaan 4 viikkoa synnytykseen) Koirien ja vaunujen kanssa lenkkeily sujui meillä ainakin ihan ilman harjoittelua ja koira oppi hyvin siinä lenkkien lomassa esim. puolen vaihdot käskystä oli tosi kätevä uusi taito. Aluksi ne vaunut tosiaan hieman hirvittivät...
  20. L

    *** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

    Paljon onnea mere79 ja TT :flower: Nyt onkin syntynyt monta poikaa putkeen, koskakohan tulee tytttöjen vuoro..? Iso jaksamis :hug: heituskalle ja chiralle (ja kaikille muillekin, jotka sitä tarvitsevat). Oma napa vaan pomppii jatkuvasti kun pikkuinen rummuttelee masua ja aika mojovia...

Yhteistyössä