*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

söpöjooseppi kovin samalta kuullostaa tilanne, kumpa saisin lähdettyä, aina mietin et nyt kyllä lähen ja sit kumminkin jään.. mutta joku päivä se mitta tulee kait niin täyteen et on vaan lähdettävä. ja nyt vielä kun on pikkuinen tulossa, en halua olla masentunut ja surullinen äiti, kyllähän lapsi siihenkin reagoi joten ajattelen nyt vain vauvani parasta, hänet kun on laitettava etusijalle. itseasiassa kesällä kun oli meillä kunnon kriisi hain asuntoa mutta vieläkään ei ole kuulunut ja olen virallisesti asunnoton olevinaan tällä hetkellä. pitää varmaan ajaa asiaa eteenpäin jos oikeesti kohta on muutettava omaan lukaaliin.. kiva tämmösiäkin vielä miettiä, aaaaargh!! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni89:
TUPUNA kauhea tilanne sielä :( mulla on tänään taas joku itku päivä ja hormonit pomppii, aloin itkemään kun luin tota sun tekstiä.. :(
Mun äiti on alkoholisti ollu koko ikäni melkein ja se oli aikoinaan tosi kovapala. Nyt asiaa jo osaa käsitellä. Lapsena sitä vaan aina uskoi turhia lupauksia toistensa perään jne.
Onneksi isälläni uusi ihana vaimo josta varmasti tulee hyvä isoäiti pikkuiselle, omasta äidistäni kun ei siihen ole... :(
Mutta toivottavasti asiat siellä järjestyisi ja saisit rauhallisin ja iloisin mielin nauttia loppuraskaudesta! :) <3
Menet vaan sinne sun äitin luo, tekee varmasti hyvää!
surullista kuulla että niin moni kamppailee ton viinan kanssa :'( mutta onneksi sun isällä on raitis vaimo joka varmasti haluaakin olla isoäitinä pikkuselle =) :heart:
 
tupuna21 Uskon, että jos tuo tilanteenne jatkuu niin joku kaunis päivä saat voimia siihen lähtemiseen. Itse tiesin kun se juominen alkoi uudelleen, että ei mene kauan niin lähden. Se tuntui uskomattomalta ajatukselta pitkän aikaa, mutta pikkuhiljaa huomasin suunnittelevani elämääni yksin lapsen kanssa yhä enemmän ja enemmän.

Se aamu kun mies tosiaan häipyi töiden sijaan juomaan oli ihan kauhea. Sanoin hänelle meneväni etsimään omaa asuntoa, mutta hän ei edes reagoinut, lähti vain. Muistan kun seisoin itkien peilin edessä vauva sylissäni ja hoin itselleni että nyt pysyt vahvana, sun on pakko lähteä. Ja jostain ihmeen kautta sain kun sainkin viimein sitä voimaa lähteä!

Muuttoni jälkeen huomasin myös pojassamme muutoksen. Hän alkoi nukkua ja syödä paljon paremmin! Oli kai vaistonnut minun stressini... :ashamed: Sitä häpeän vieläkin etten lähtenyt aiemmin, mutta tällaiset asiat vaativat oman aikansa.

Tiedän että se on vaikeaa, mutta keskity nyt vain omaan ja vauvasi hyvinvointiin. Tulet kyllä ihan varmasti tekemään oikeita päätöksiä kun niiden aika koittaa.
 
Jennylin puolesta saan kunnian laittaa tänne halloween-yllätys-uutiset :heart:
Poika syntyi 31.10. klo 00.46, mitoin: 3420g ja 50cm.

Niin se vaan voi synnytys käynnistyä varoittamatta...

Onnea vielä Jennylille ja koko perheelle!


Kuiskaten 37+0 (perässä tullaan, hitaasti mutta varmasti :xmas: )
 
CB huijuijui, taitaa lähtö olla lähellä, ja vielä laskettuna päivänä :D

Fiona älä huoli mullaki LA vasta 25 päivä ja erittäin katkerana luen näitä lähtiöiden juttuja, no ei oikeesti :D tahtoooooooooo vaan jo itekki :)

Jennylille onnea pojasta :heart:

Tupuna voimia kauheasti tilanteeseesi :hug:

Täällä ei mitään uutta eikä ihmeellistä, tylsyyskuolema hiipii edelleen :D
 
Onnea Jennylille :hug: . Veikkaus osui tosiaan oikeaan =) !

Tupunalle voimia :hug: . Rankka tilanne sinulla, mutta yritä olla positiivinen niin vauvakin voi hyvin :heart: . Voisi toimia tuo muutaman päivän paikalta liukeneminen...
 
Jennyllille onnittelut! Täällä supparit jatkuu edelleen, vuotoa tulee nyt pyyhittäessä sellasta rusehtavaa.. Ja vähän tullut myös ph-suojaan..
Kivut on kohta puoliin sitä luokkaa, että taidampa soittaa uudestaan äippäpolille..
 
POKS, POKS 40+0 :heart: vuokrasopimus päättyi, mutta eipä halua asukas poistua. Tää haluaa synnyttään nyt heti :whistle:

:heart: Jennylille sekä muille perheenjäsenille SUURENSUURET onnittelut poikavauvan johdosta :heart:

tupuna21 paljon :hug: :hug: sinne ikävään tilanteeseen. Mene ihmeessä äitisi luokse keräämään voimia jos vaikka se saisi miehesi tajuamaan tilanteen vakavuuden. Ei tee sinulle, eikä vaaville hyvää ressata tilanteesta, nyt ajattelet vai itseäsi ja lasta ja toimit sen mukaan, vaikka päätökset ei aina helppoja olekkaan :hug: :heart:






 
pikkuihra älä vaan ota lääkettä.. tai käy niinkun mulle.. edelleen täällä odottelen et koska ne jatkuu.. eipä taida.. luulen että aamuyöstä herää taas supistuksiin..ja EN AIO särkylääkettä ottaa vaiks kuinka sattuis, sanoin miehellekin ettei anna mun ottaa tääl kotona mitään :LOL:

Jennylille onnittelut myöskin täältä.

Jos huomenna syntyy pikkunen täällä niin se ois meidän suvussa sitten 3:lla samana päivänä synttärit :| Pikkuveljellä, veljen vaimolla ja sitten tällä pikkusella. Nooh toisaalta odotan supistuksia ..toisaalta taas en :snotty:
 
Me oomma kotona pojan kans. :D
Viikko tuli lepäiltyä sairaalassa ja ei siellä ainakaan laihtumaan pääse,kun ruokaa tarjotaan parin tunnin välein. =)
Vointi on hyvä leikkuun jäljiltä...poitsukin voi hyvin.
Maanantaina on labrassa kontrolli bilirubiinista.
 
Paljon onnea Jennylille :flower:

Kuulostaa siltä, että tänä viikonloppuna tulee monta vauvaa! Tsemppiä kaikille, jotka siihen koitokseen pääsevät. Voisin ittekin liittyä siihen ryhmään, mutta ilman supistuksia ei taida olla toivoakaan :LOL:

Mä kärsisin tällä hetkellä mielläni suppareista, mutta sain eilen toisenlaisen vaivan, peräpukaman |O Mulla ei oo koskaan ollu sellasia, joten kertokaa viisaammat mitä sellatteen kanssa pitää tehdä? Jotain voidetta siihen kävin ostamassa, mutta ei vielä ainakaan oo auttanut. Ei muuten tunnu hirveen mukavalle :x

tupuna21 paljon voimia :hug: Koeta saada voimaa lähteä, lapsesi takia, jos miehesi juomatavat ei muutu. Itselläni on alkoholisti isä, joka ei suostunut hoitoon, vaikka äitini uhkasi muuten lähteä. Eikä se juominen loppunut siihenkään kun sitten perhe lähti.

En tiedä johtuuko possurokotteesta, jonka otin torstaina päivällä, mutta eilen illalla mulla särki päätä ja tänään kanssa pikkusen. Sitä ennen oli vain käsikipua. Tosin ei toi särky ollut kovinkaan pahaa, eikä mitään verrattuna migreeniin, ja se voi kyllä johtua huonosti nukutuista öistäkin.

Liina ja ötö 38+4
 
Mua kanssa nyt niin ärsyttää tuo ukko kun se ei näytä tajuavan mistää mitään..

Ensinnäkin kun se vaa on taas istunu koko päivän koneella tekemässä omia juttuja ja mun pitäs jaksaa juosta aamusta iltaa ton Juhon perässä kun jos en kato sen perään lähes kokoajan ni hän on joko kirjahyllyssä kiipeemässä tai verhoissa tai hyppii sohvalla ja jos sanon että mies vois ees sen aikaa kattoo että mä saan ruuan tehtyy ni hän vaa sanoo että eikö täällä saa omaa aikaa ollenkaa vaan pitää kokoajan näitte lasten kanssa olla |O

Ja sitte myös ärsyttää se että monesti hän sanoo mulle että miksi teet näitä lapsii sitte jos et kerra ees jaksa olla heidän kaa,no mähän oon niitte kanssa 24/7 että sillee..mutta se siitä valituksesta.

tupuna :hug:

pikkuihra sullaki taitaa lähtö olla kohta
 
Johan täällä on alkanu tapahtuu ku ei hetkeen käy.. :D

Onnea Jennylille ja perheelle pojasta.. :heart: :hug:

Tsempitykset niille jotka lähtö kohta tulossa.. :hug:

:hug: kaikille jota sitä tarvitsee..
tupuna :hug:

ON: normi, käsi ei enää kipiä.. vauva möyrii masussa.. ei mitää kipeitä supistuksia ole ollu, välillä on ollu sellasta menkkamaista jomotusta alavatsalla ja selän puolella.. siinäpä se..

TB 38+5:heart:
 
Kuulumiset kuitattu!

kurjaa, kun niin monella on ongelmia kotona miesten kanssa, jaksamista kaikille!

taaperotx4 Eiköhän se ole yhteinen projekti niitä lapsia tehdä, tuskin yksin niitä olet alulle laittanut :whistle:

Terveiset närästyshelvetistä, sorruin syömään muutaman palan suklaata ja nyt se kostautuu :kieh: täällä touhuttu energisenä koko päivä, ja massukin kivikovana, joten nyt lepoasentoon

 
Toiset miehet vaan ei koskaan opi.

Kaverini on 30v miehen kanssa jolla jo yksi lapsi edellisestä suhteesta,nyt heillä 5kk vanha poika. Tää äijä kanssa tykkää notkua baareissa enemmän ja vähemmän,välillä tulee aamuyöstä kotiin,välillä ei..,kotityöt jää kaikki kaverille+muksun ja elukoiden hoito, hänellehhän oikein maksetaan siitä |O Terveyskeskuksessa kun olivat lääkärille menossa istui tää äijä yli TUNNIN autossa,ei sitten tullut mieleen että sen ajan olis voinut istua tän naisen ja lapsen kanssa odotus aulassa :headwall: Muutaman kerran on" joutunut" muksua hoitamaan niin sitäkin pitää sitten voivotella ja mainostaa viikko tolkulla..Just tulostin asuntohakemus paperit kaverille jos vihdoin pääsis siitä äijästä eroon..

Kyllä tota tapausta seuratessa on oma äijä sentään alkanut tuntumaan ihan mukavalta :heart: :D


Voi kun pääsis jo tositoimiin,on jotenkin tosi ahdistava olo taas..... :ashamed: Maha kiristää koko ajan,mitään ei jaksa tehdä,välillä tulee kauhea tuskan hiki ihan yhtä äkkiä..*valivalivali* :LOL:
 
TAAPEROX4 juu olisit tosiaan sille miehelle sanonut että eiköhän hänkin ole siinä lasten saamisessa yhtä vahvasti mukana! :)

Tänään sitten on taas saanut oikein kunnolla huolestua ensimmäistä kertaa pikkuisen liikkeistä! :( kertaakaan aikaisemmin ei ole niitä tarvinnut miettiä tai laskea.. Nyt aamusta asti ollut niin vaisua, join mehua ja söin paljon makeaa mutta ei.. Just ja just saa liikkeet kasaan. :(
Meinasin jo näytille lähteä mutta kun sen 10nyt ainakin sain niin katselen vielä illan. Mutta nyt siis ymmärrän miltä se tuntuu...ei mukavalta todellakaan..
 
jennylille täältäkin suuren suuret onnittelut pojasta :flower: :flower: :heart:

tää alkais nyt pakkaamaan kimpsuja ja lähen ainakin ens yöksi pois näin alkuunsa...

millonkohan tulee lisää beibi uutisia.. :D innolla odotan =)
 

Yhteistyössä