Hakutulokset

  1. P

    Elokuiset 2022

    Mäkin laitan viestiä :)
  2. P

    Elokuiset 2022

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Jos kaikki menee hyvin, niin tänä vuonna saadaan nyytit syliin ❤️
  3. P

    Elokuiset 2022

    Me ollaan miehen kanssa kumpikin 32v ja toista odotetaan. Tähän asti raskaus on mennyt hyvin samalla kaavalla kuin esikoisesta eli lähinnä etovaa oloa, jos kerkeää tulemaan nälkä tai kuuma... normaalisti rakastan kesää, mut ens kesää en välttämättä. Me on kerrottu kummankin äideille ja sit mun...
  4. P

    Elokuiset 2022

    Onnea hääparille! ❤️ Neuvolassa ainakin viime vuonna alkoivat kuunnella sydänääniä vasta rv 15 paikkeilla, koska niiden kuuluvuus on sitä ennen epävarmaa ja ei haluta huolestuttaa äitejä, jos ääniä ei saadakaan kuuluviin vaikka kaikki olisikin hyvin ❤️
  5. P

    Elokuiset 2022

    Riippunee missä sairaanhoitopiirissä on, ainakin husin alueella neuvola tekee lähetteen ja itse saa maisan kautta varata ajan :)
  6. P

    Elokuiset 2022

    Viikkoja 6+6 eli laskettu olis 11.8. ☺️
  7. P

    Elokuiset 2022

    Täällä oli tänään varhaisultra, pieni sydän siellä jumpsutti ❤️ ja oli vain yksi, kun jännitin kaksosia ku sain leffaviivat jo ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa 😂
  8. P

    Elokuiset 2022

    Kiva, että täällä on toinen vastaavassa tilanteessa. Meillä kotona 7kk tyttö ja voin sanoa, että jännittää mitä tästä tulee🙈 Mulla edellinen raskaus oli helppo, mutta mistäpä sitä tietää millainen tämä on!
  9. P

    Elokuiset 2022

    Tännehän on tullut porukkaa 😍 Mä oon itse 32v ja jaloissa pyörii kohta 7kk esikoinen, en aloittanut ehkäisyä laisinkaan synnytyksen jälkeen, kun ollaan aina haluttu pienellä iköerolla lapset. Mutta en ikinä olisi uskonut, että tämänkin raskaus lähtee ensimmäisestä kierrosta ❤️ Mulla esikoisen...
  10. P

    Elokuiset 2022

    Ihanaa et teillä pääsee neuvolassa ultraan, meidänkin neuvolassa on ultra, mut eivät suostunut et olisivat sillä tarkastanut viikot joulun aikoihin. Siks pitää mennä varhaisultraan..
  11. P

    Elokuiset 2022

    Meillä on aika 17.12. :) Ootteko muut miettinyt käyvänne varhaisultrassa?
  12. P

    Elokuiset 2022

    Moikka ja onnea kaikille😍 Täällä tuli myös sunnuntaina plussattua. Mua jännittää kun tuo plussa on ihan kamalan tumma siihen nähden, et menkkojen alkuun oli vielä 5 päivää. Meillä on siis kaksosia aika paljon suvussa ja esikoisesta plussa oli samoilla päivillä paljon vaaleampi. Varattiin jo...
  13. P

    Haaveena vauva 2022

    Minä, kuten moni muukin viime vuoden haaveilijoista, oon käynyt taustailemassa täällä silloin tällöin. Ja vitsit mikä plussien hyökyaalto täällä on menossa, ihan superisti onnea kaikille, etenkin @minttuni ❤️ Täällä mä pillahdin itkuun, kun näin sun testien tulokset, eikä nää onnenkyyneleen...
  14. P

    Toiveissa vauva 2021

    Itse kävin terveystalolla ja sain pulittaa 240, koska tuohon 119e päälle tulee lääkärin palkkio ja jokainen lääkäri saa itse määritellä oman palkkionsa:rolleyes:
  15. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla ei ollut ennen plussa mitään oireita, eikä vieläkään näin rv 13 tissit ole mitenkään kipeät tai raskaat! :) Eli, oireettomuuskin voi olla hyvästä. Itse raskauskin on mennyt hyvin vähäisillä oireilla, mitä nyt oon hereillä joka yö joitain tunteja... Itselle tuli ensimmäisen kerran mieleen...
  16. P

    Toukokuiset 2021

    Tänään aamulla käyty Perhe-Artessa ja voi vitsit se oli ihana paikka!:love: Suosittelen pk-seutulaisille sekä Lahdessa on toinen toimipiste. Kaikki oli niinkuin pitikin! Syke sykki villinä mein pienellä perunalla. Viikotkin tarkentui 7+6, mitkä vastasi omia laskelmia:love: Neuvola laskee mun...
  17. P

    Toukokuiset 2021

    Meillä siirtyi ultra perjantaihin kätilön sairastumisen vuoksi. Mulla alkaa etova olo sekä väsymys väistyä, saan nyt jo pakotettua itseni syömään suht kaikkea. Tänää meni ekan kerran kuukauteen kanaa :ROFLMAO:
  18. P

    Toukokuiset 2021

    Ihania uutisia @Kasikuus :love: Kukahan kysyi kissoista, meillä on myös kaksi kattia ja kysyin tästä neuvolassa. Neuvolan täti sanoi, että niin kauan riski on tosi pieni kun en syö sitä kakka. Eli jos lapiolla kerää kakat ja pesee sit kädet saippualla, niin sisäkissojen kohdalla riski on...
  19. P

    Toukokuiset 2021

    Täällä kans kahvikissa ja kahvi jäi jo useampi viikko sit pois. Tilasin just nami tuvalta raskauspakkauksen, salmiakki ja sushi on mun paheet...
  20. P

    Toukokuiset 2021

    Mulla ihan sama:sick:

Yhteistyössä