Hakutulokset

1. P

Toukokuiset 2021

la / nimimerkki / ikä / kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 14.5. / Sofianella / 30 / 1. 21.5. / Pioni89/ 30/ 1. 24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1.
  2. P

Toiveissa vauva 2021

On se uskottava, mut voi laittaa plussanneihi :love:
  3. P

Toukokuiset 2021

Tänään oli pakko tehdä Digi, näytti päivällä 1-2 eli suht oikein oon itekin päätellyt missä mennää. Tänää on alkanut palelemaan ja eilen jo alkoi väsyttää kesken päivän. Onko kukaan päässy julkiselle varhaisultraan? Mä en tosiaan tiiä tarkkaa mun kiertoa pillereiden jälkeen ni mietin et...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa kyllä @Heemilia lupaavalta! Mulla ollu kans vaikka ja mitä oireita niissä kierrossa missä ei tärpänny ja nyt tärppikierrossa ei sit oikeestaan mitää.
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Mä olin viikko oviksesta ystävän häissä ja en kyllä ollut kuivin suin :D ehkä se olikin se juttu, miksi kiinnittyi matkaan :D
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Äsken parin tunnin pidätyksellä suht yhtä vahvat viivat: https://aijaa.com/V95ymX Edit: nyt aamusta muistin, et tein pari päivää sit kans ovistestin ja sillo vielä viiva oli paljon vaaleampi, mut näkyvä.
  7. P

Toukokuiset 2021

Me tänään just miehen kans puhuttiin, et milloin aiotaan kertoa. Mies oli sitä mieltä, että ens toukokuussa :D no ehkä pitää vähän aikaisemmin kuitenkin... Yhdelle ystävälle kerron varmaan vielä tässä lähipäivinä, jos viiva vahvistuu. Ystävällä sama toive ja piinailtiin yhdessä niin, eiköhän hän...
  8. P

Toukokuiset 2021

Kyllä täällä on ainakin pää ihan sekaisin. En oo ikinä ennen ollu raskaana, täällä siis minä ja mies kumpikin 30v ja esikoinen olis kierroksessa :) Mulla kierto ei käynnistynyt pillereiden lopettamisen jälkeen, mut ekan terolut-kuurilla sit lähti ja toisesta kierrosta saatiin plussa. Oviksesta...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Kokoajan oikeassa nivusessa särkyä, jo ennen plussaa muuten tosi vähän mitään. Rinnoissa näkyy verisuonet ja silmässä sekä munasarjassa ollut yhtenä päivänä elohiiri.
  10. P

Toukokuiset 2021

Moikka! Tuun tänne varovasti vähän kurkkimaan, tänään sain ensimmäisen selkeän plussan:love: Ihanaa, että tälläkin on näin aktiivista ja siirryn tännne kunhan tässä sisäistän asian ensin:love:

Yhteistyössä