Hakutulokset

1. P

Toukokuiset 2021

@Kasikuus meillä on kans ens viikon keskiviikkona uusinta kierros ultrassa, toivottavasti tää viikko menee nopsaa :) Meillä työnimenä on bebe sukunimi, meillä on sen verran lyhyt ja ytimekäs sukunimi että sointuu nätisti. Me ei nyt olla Virtasia, mut jos oltais niin hän olis bebe Virtanen...
  2. P

Toukokuiset 2021

Voi vitsit ihminen voi olla pöljä!o_O Oon varmaa sanonut, että mulla on älykello ja nyt plussan jälkeen oon sitä seurannut tarkemmin. Sykkeet koholla ja en palaudu, yleensä palautumisen luku body battery on ollu Max 35/100 plussan jälkeen ja tänään se oli 78 ja nyt mietin, et onko kehitys...
  3. P

Toukokuiset 2021

Meillä oli ainakin neuvolan oma ohjeistus, että pitää ottaa yhteyttä viikoilla 6-7, että saa käynnit oikeisiin ajankohtiin eli soita jo ihmeessä!
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Mä en saanu pcllä viivaa tummenemaan, tein sen lisäksi yhen digin, missä luki raskaana ja luotin niihin kahden herkän testin jälkeen. Tällä viikolla kävin ultrassa ja kyllä siellä sikiö oli, vaikka viiva ei tumma ollutkaan. Eli tarkoituksena oli sanoa, että ei se kaikilla tummene ja silti kaikki...
  5. P

Toukokuiset 2021

Mä haluaisin kans kertoo kasvotusten, mut en usko että onnistuu kun asutaan kaukana toisista. Omalla äitillä on loppuvuodesta synttärit ja mietin, et rakentaisi sille tulevan mummon selviytymispakkauksen lahjaksi:love:
  6. P

Toukokuiset 2021

Täällä muutama ystävä tietää, koska heidän kanssa kävisin läpi myös jos kävisi huonosti. Tuleville isovanhemmille kerrotaan ekan ultran jälkeen. Oon yrittänyt keksiä kivaa tapaa kertoa mm mun äidille, koska tulee ekaa kertaa mummoksi :) joulun aikoihin varmaan sit töissä ja avoimesti muillekin...
  7. P

Toukokuiset 2021

Täällä ultra takana, pienen pieni sikiö löytyi oikeasta paikasta ja pienen pieni sykekin lääkärin mukaan, mutta mennään vielä 2vko päästä varmistamaan uudelleen. :love: Ollaan ultran mukaan vielä aikaisemmassa vaiheessa, mitä luultiin.
  8. P

Toukokuiset 2021

Eiköhän meitä ala kohta puolin sinne valumaan, kunhan varhaisultrat ja varmemmat viikot on käsillä :)
  9. P

Toukokuiset 2021

Täällä kans tänään neljältä ultra, jänskääää!! Ja paljon onnea @Sofialla kihlauksesta :love:
  10. P

Toukokuiset 2021

Täällä kans ultra nyt torstaina ku mun laskujen mukaan 5+6 ja neuvola sit ens viikon pe ku on 7+0 :) mies tulee ultraan mukaan, mut neuvolaan meen yksin.
  11. P

Toukokuiset 2021

Joo, erikseen sopimuksessa sovittu. Kai sitä voisi yrittää neuvotella lyhyemmäksi, mut oon kallistumassa siihen, että sanon sinne toiseen paikkaan, et katsotaan parin vuoden päästä uusiksi :D
  12. P

Toukokuiset 2021

Mulla on tilanne, että oon vakipaikassa töissä ja oon keväällä hakenut yhtä toista vakipaikkaa, jonka olisin tosissani halunnut. No se rekry oli jo sopimusta vaille valmis, kunnes korona. Keväällä sovittiin, että palataan syksyllä asiaan ja ei siinä. Nyt on syksy, mulla 3kk irtisanomisaika ja...
  13. P

Toiveissa vauva 2021

Hauskaa iltaa teille! :D
  14. P

Toukokuiset 2021

Voi ei @IinesAnkka82 mitä uutisia, paljon tsemppiä! <3
  15. P

Toukokuiset 2021

Mulla on, mulla aika Garminin kello kädessä ja sekin on jo huomannut sykkeen nousun. Tänään pitäisi lähteä spinningiin, meinaan jo nukahtaa tähän sohvalle ja katsotaan, tuleeko siitä pyöräilystä mitään vai lopetanko tän kerran jälkeen.
  16. P

Toukokuiset 2021

Mä en tiedä yhtään missä mennään, jos laskisin menkoista ni oisin jo nyt 5+4, ovisplussan mukaan olisin 5+3 , mut omien ovistuntemusten mukaan oletan olevani vasta 4+6. Eli ens to kun mennään ultraan, ni 5+6 - 6+4 välillä kuvittelen olevani :D
  17. P

Toukokuiset 2021

Siis saatteko te muut tehtyä töitä? Mun aivot on ihan sumussa vaikka nukun vielä hyvin. Hirveä tsemppaus palavereissa, etten ihan aivottomalta kuulosta, mut sit muu aika menee vaan haahuillessa...
  18. P

Toukokuiset 2021

Meillä on @Wema samana päivänä varhaisultra, toivottavasti kumpikin saadaan hyviä uutisia ja sykkeet kuuluisi <3 Mä en oo ennen ollu raskaana ja oon ihan hukassa, et mitä saan ja mitä en syödä. Onko mitään hyvää sovellusta, mistä näkisi helposti?
  19. P

Toukokuiset 2021

Täällä kans päässä vaan surisee, minkä takia haluaisinkin kertoa jo ystäville ketkä on juuri saanu vauvat. Mut en halua kertoa, kun tiedä miten tämä etenee. Nettiä on tullu selattua sit ihan liikaa, mieskin jo sanoi että kannattaako ihan noin paljon :D
  20. P

Toukokuiset 2021

Täällä myös esikoista odotellaan ja ollaan miehen kanssa kumpikin 30. Mä soittelin jo neuvolaan, koska en tiedä varmana viikkoja, ensi viikolla to jo varhaisultra, että nähdään kesto. Jos omat epävarmat laskelmat on ees lähellä, ni ens to on 5+5. Mulla siis pillereiden lopetuksen jälkeen piti...

Yhteistyössä