Haaveena vauva 2022

Kiitos kaikille! ❤ Kyllä tää palsta on ollut todella tärkeä tässä yritysaikana ❤ sanoin miehellekin aamulla, että nyt menen kertomaan nettiin mun kavereille :D ❤ niin monet kerrat itsekin itkenyt täällä liikutuksesta muiden onnistuessa, ja toisaalta myös myötäelänyt surussa! Nyt en ole itkenyt, vielä :D ja ihana kun vanhoja tuttuja taustalla ja myös muut taustailijat ilahduttaa, minäkin seurasin palstoja vuoden päivät, ennekuin tulin mukaan. Ja aika aktiivisesti täällä tullut pyörittyä :D ❤

Odotin negaa, ei mitään aavistusta että olisi onnistunut. Vkl itkin monet itkut, kun tutun tuntuisia kipuja oli, ajattelin että terolut vain pitää vuodon nyt pois. Eli ei ole ollut oireita, mistä kuvittelisin olevani raskaana. Pikemminkin tulkitsin tutuiksi pms-oireiksi. Aivan uskomatonta! :)
 
Kiitos kaikille! Kyllä tää palsta on ollut todella tärkeä tässä yritysaikana sanoin miehellekin aamulla, että nyt menen kertomaan nettiin mun kavereille niin monet kerrat itsekin itkenyt täällä liikutuksesta muiden onnistuessa, ja toisaalta myös myötäelänyt surussa! Nyt en ole itkenyt, vielä ja ihana kun vanhoja tuttuja taustalla ja myös muut taustailijat ilahduttaa, minäkin seurasin palstoja vuoden päivät, ennekuin tulin mukaan. Ja aika aktiivisesti täällä tullut pyörittyä

Odotin negaa, ei mitään aavistusta että olisi onnistunut. Vkl itkin monet itkut, kun tutun tuntuisia kipuja oli, ajattelin että terolut vain pitää vuodon nyt pois. Eli ei ole ollut oireita, mistä kuvittelisin olevani raskaana. Pikemminkin tulkitsin tutuiksi pms-oireiksi. Aivan uskomatonta!
Kyllä pääsi onnen kyyneleet puolestasi, kaikkea hyvää ja niitä tarrasukkia :love:
 
Luin tässä rytinällä 4 päivän kirjoitukset palstalta ja olipas ihania plussauutisia monella. ❤

Paljon onnea Minttuni, Sofialiina, Wbä ja Töppönen sekä onnea Irtokehys kaksosista. ❤ Mukava oli lukea hyviä uutisia ja toivottavasti muistin kaikki.

Omanapailen sen verran, että täällä alkoi uusi kierto viime viikolla. Huomasin sen ennakkoon alkaneesta äärimmäisestä ketutuksesta. Harmitti vähän, mutta samaan aikaan olin tyytyväinen normaalin pituisesta kierrosta, kun edellinen kierto kesti sen 64 päivää.

Nyt ei siis enää harmita, vaan toivon kiertojen jatkuvan normaalin pituisina, kunnes onni potkii.

Vielä ihan hurjan paljon onnea teille plussanneille. Luin juttuja hymy korvissa.
 
@minttuni apua! Hurjan paljon onnea!!!! ❤ Todellakin voi plussata ilman, että on sellainen olo! Yhdyn myös tohon "olin vaan tekemässä negatestiä pois alta". Olin Kyllä varma, että se plussa teille sieltä tulee!

@Irtokehys onnea kahdesta! Oli varmasti yllätys! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte molemmat pikkuiset syliin! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Minä, kuten moni muukin viime vuoden haaveilijoista, oon käynyt taustailemassa täällä silloin tällöin. Ja vitsit mikä plussien hyökyaalto täällä on menossa, ihan superisti onnea kaikille, etenkin @minttuni ❤

Täällä mä pillahdin itkuun, kun näin sun testien tulokset, eikä nää onnenkyyneleen meinaa loppua ja yritän samalla kellottaa omia supistuksia. o_O Oon niin onnellinen teidän puolesta! Paljon tarrasukkia matkaan ja nauti ❤
 
Nonii nyt on jotain alkanut tapahtumaan. Eilen tuli aamulla ekan kerran paperiin ruskeaa vuotoa kun pyyhin ja tuli muidenkin vessakäyntien yhteydessä. Ei paljoa joka kerralla. Tänään tuli aamulla alushousuihin ja paperiin kun pyyhkii. Mitäs tää voisi tarkoittaa? Nytkö ne kuukautiset on vihdoin alkamassa vai mitä luulette mistä voisi johtua? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Nonii nyt on jotain alkanut tapahtumaan. Eilen tuli aamulla ekan kerran paperiin ruskeaa vuotoa kun pyyhin ja tuli muidenkin vessakäyntien yhteydessä. Ei paljoa joka kerralla. Tänään tuli aamulla alushousuihin ja paperiin kun pyyhkii. Mitäs tää voisi tarkoittaa? Nytkö ne kuukautiset on vihdoin alkamassa vai mitä luulette mistä voisi johtua?
Mulla alkaa kuukautiset noin, mutta onhan täällä monella ollut pientä vuotoa myös raskauden alussa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä