Haaveena vauva 2022

Pitkästä aikaa täällä taas. Käydään lapsettomuusklinikalla ja se on syönyt mun henkistä hyvinvointia taas vähäsen. Viime kierrossa en ovuloinut, vaikka Clear Blue digi näytti hymynaamaa... Toiveet ehti nousta, mutta sitten se vietiin taas pois. Sama kierto pitkittynyt Teroluteista huolimatta. Tänään viimeinen päivä Primoluteja, jos niillä alkais uus kierto ja pääsisin piikittämään (Letroista ei siis mitään hyötyä).

Haluaisin takaisin listalle: Myytta, yritys alkanut 12/17, 2. lapsi, kp 54/29

Onnittelut kaikille muuten plussista! <3
 
@Jonna_83 Aina kannattaa hyödyntää! Oon kuullu monelta et heti on tärpännyt kierukan poiston jälkeen (y)

On.
Ovistestailut alotettu, mulla nyt noita one stepin halpiksia ja cb digi. Tuli jo suht näkyvä toinen viiva one stepiin joten veikkaisin et ovis ois nyt ajoissa, kiitos varmaan viime kierron terolutien koska tänään vasta kp9 :)
Normi kierroissa mikä on ollu viimeksi lokakuussa ovisplussa on tullut kp 11-13
Kipuiluja on ollu jo parina päivänä, toivottavasti siellä kasvaisi hyvä munarakkula:X3:
 
Huomenta huomenta!
Täällä ovis alkaa selkeästi lähestymään pikkuhiljaa. Tänään heräsin selkeästi kosteampaan aamuun. Vähän alkaa jännittää ettei vaan kerkeä mennä hedelmälliset päivät ohi ennen viikonloppua. Pe vasta päästään talletuksiin. Flo ennustaa ovulaatiota ma-ti. Katsellaan. Aamulla cb tyhjä pallo onneksi, alan tänään tikuttaa liuskoilla iltaa. Mukavaa päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karen99 ja Alinna86
Pitkästä aikaa täällä taas. Käydään lapsettomuusklinikalla ja se on syönyt mun henkistä hyvinvointia taas vähäsen. Viime kierrossa en ovuloinut, vaikka Clear Blue digi näytti hymynaamaa... Toiveet ehti nousta, mutta sitten se vietiin taas pois. Sama kierto pitkittynyt Teroluteista huolimatta. Tänään viimeinen päivä Primoluteja, jos niillä alkais uus kierto ja pääsisin piikittämään (Letroista ei siis mitään hyötyä).

Haluaisin takaisin listalle: Myytta, yritys alkanut 12/17, 2. lapsi, kp 54/29

Onnittelut kaikille muuten plussista! <3
Mitä hoitoa teillä nyt tehdään? Onko sulla ollut ovulaation kanssa aiemmin mitään ongelmia? Lapsettomuushoidot on kyllä raastavia. Tuntuu, että koko elämä pyörii tämän aiheen ympärillä ja vaikuttaa niin paljon mielialaan, että tulee ihan fyysisiäkin oireita. Tsemppiä! <3
 
Onpa tylsää, oon tässä kierrossa alkanut mittaamaan myös aamulämpöjä ja aika vahvasti alkaa näyttää siltä etten varmaan edes ovuloinut tässä kierrossa.
Hirmutylsää! Joutuu taas melkein kuukauden odottelemaan jännittävämpiä aikoja.

Tai no tottakai sitä vielä silti elättelee toivonkipinää tällekin kuulle, josko olen vain mitannut lämmöt päin mäntyjä. Mutta vähän epäilen. :cautious:
 
Onpa tylsää, oon tässä kierrossa alkanut mittaamaan myös aamulämpöjä ja aika vahvasti alkaa näyttää siltä etten varmaan edes ovuloinut tässä kierrossa.
Hirmutylsää! Joutuu taas melkein kuukauden odottelemaan jännittävämpiä aikoja.

Tai no tottakai sitä vielä silti elättelee toivonkipinää tällekin kuulle, josko olen vain mitannut lämmöt päin mäntyjä. Mutta vähän epäilen.
Teitkö ovis testiä?
Komppaan kyllä tätä tylsää vaihetta..päivät senkun vaa matelee:rolleyes:

Mä oottelen et kukahan plussaa seuraavaksi? :love:
Millä mielellä Piinailijat?
Meinaako kukaan testailla lähipäivinä?
 
Teitkö ovis testiä?
Komppaan kyllä tätä tylsää vaihetta..päivät senkun vaa matelee

Mä oottelen et kukahan plussaa seuraavaksi?
Millä mielellä Piinailijat?
Meinaako kukaan testailla lähipäivinä?
Joo ovista testattu, piikki tuli 19.5. mutta tuntemusten mukaan ovis olisi ollut 5 päivää sitten. Tämän jälkeen olen testaillut jäljellä olevilla LH-testeillä varmuuden vuoksi kun lämmöt ei lähteneet nousuun, mutta uutta LH-piikkiäkään ei ole tullut. Just tilasin taas lisää ovistestejä, siltä varalta että ovis yrittäiskin tulla myöhemmin vielä, vaikken kylläkään usko että yrittää.

Eli voi olla että lämpöjen mittaus ei oo onnistunut, tai sit tää oli vain ovuloimaton kierros.

Ps. Aion silti alkaa testailemaan muutaman päivän päästä HCGtä. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Joo ovista testattu, piikki tuli 19.5. mutta tuntemusten mukaan ovis olisi ollut 5 päivää sitten. Tämän jälkeen olen testaillut jäljellä olevilla LH-testeillä varmuuden vuoksi kun lämmöt ei lähteneet nousuun, mutta uutta LH-piikkiäkään ei ole tullut. Just tilasin taas lisää ovistestejä, siltä varalta
Mä olen mennyt ihan niin pitkälle, että olen tilannut Puhdin kautta progestorinimittauksen viikon päähän ovulaatiosta, jotta saisin varmasti tietää tapahtuiko sitä. Näin siis testattiin myös julkisella.
 
Mä olen mennyt ihan niin pitkälle, että olen tilannut Puhdin kautta progestorinimittauksen viikon päähän ovulaatiosta, jotta saisin varmasti tietää tapahtuiko sitä. Näin siis testattiin myös julkisella.
Oon kans miettinyt kun ainakin jenkeissä myydään PdG-liuskatestejä samaan tapaan kuin LH-testitkin, että pitäiskö ihan hommata tuleviin kiertoihin!
Toistaiseksi jäänyt tilaamatta kalliin hinnan takia, kun aamulämpöjen pitäisi kuitenkin antaa tietoa samasta asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99
Oon kans miettinyt kun ainakin jenkeissä myydään PdG-liuskatestejä samaan tapaan kuin LH-testitkin, että pitäiskö ihan hommata tuleviin kiertoihin!
Toistaiseksi jäänyt tilaamatta kalliin hinnan takia, kun aamulämpöjen pitäisi kuitenkin antaa tietoa samasta asiasta.
Täytyykin tutustua noihin liuskoihin:)

Mulla ei aamulämmöt ole luotettavia koska nukun niin huonosti ja vaikea nukkua aamuöisin
 
Mä olen mennyt ihan niin pitkälle, että olen tilannut Puhdin kautta progestorinimittauksen viikon päähän ovulaatiosta, jotta saisin varmasti tietää tapahtuiko sitä. Näin siis testattiin myös julkisella.
Mäkin oon kerran käynyt tässä ja silloin ainakin tapahtui ovis vaikka epäilin että ei. Eli toivoa @Eimy On! :D
Nyt tässä kierrossa ajattelin käydä verikokeella kans tsekkaas kunhan saan ensin sen plussan ovis testiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Tänään on nippaillut yms. Aamulla ovistesti oli tosiaan nega ja kp9 vasta. Voihan nippailuja olla ja hyvissä ajoin ennen ovista? Apua eikai ovis karkaa ennen viikonloppua lima on vasta vetistä vuotoa.
Munarakkulat siellä kypsyttelee/kasvaa, mulla sama homma meneillään ja ollaankin näköjään samoilla kp sun kanssa. Mä veikkaan mun ovista tälleen parin vuoden kokemuksen perusteella saapuvaksi ylihuomenna eli varmasti ehitte hyödyntämään;):X3:
 
No mitä ihmettä, tein vikan CBdigin pois ja sainkin hymynaaman? Eli öö tänään onkin DPO-1.

Ehkä se n. viikon takainen LH-piikki oli tosiaan väärin tulkittu, koska silloin en saanut CBllä sitä kiinni ja luulin että mokasin testien suhteen, vaikka Onestep oli vahva - ei tosin yhtä vahva kuin viime kuun ovis+. Juilimiset näemmä kuvittelin.

Tämä selittää ne epämääräiset aamulämmötkin. Oon vaan vähän nyt kyllä hölmistynyt mutta ei muuta kuin vauvatanssia illemmalla sit vaan!

Mulle saa siis päivittää tälle pvälle piinailijoihin joko - 1 tai huomiselle DPO0. Ja kiitos siitä jo etukäteen.
 
Heippa, pieni katsaus tähän väliin, en ole täällä aktiivisesti kirjoitellut (ainakaan vielä), mutta täällä on hyvä tunnelma!

Mutta asiaan: Joskus valitettavasti käy ikävästi kuten meidän tapauksessa. Tänään np-ultrassa (11+2) todettiin sikiön kuolleen rv 9+0. Lähipiirissä aika paljon keskenmenoja joten jalat olivat onneksi maassa koko raskauden ajan. Lisäksi oma ikä vaikuttaa riskiin.

Surku toki tuli ja harmitus, mutta onni on kuitenkin tietää, että nämä on luonnollisia eikä asian estämiseksi ole mahdollista itse tehdä mitään. Nyt odottelen tyhjennystä ja yhdessä puolison kanssa katsetta tulevaan, uutta yritystä vain heti kun mahdollista.

Kaikesta huolimatta kaikille plussanneille hurjasti onnea, olette onnenne ansainneet! :)
Nautitaan onnistumisista ja puhutaan avoimesti myös näistä ikävämmistä puolista, itseä se avoimuus on helpottanut asian käsittelyä paljonkin.
 
Heippa, pieni katsaus tähän väliin, en ole täällä aktiivisesti kirjoitellut (ainakaan vielä), mutta täällä on hyvä tunnelma!

Mutta asiaan: Joskus valitettavasti käy ikävästi kuten meidän tapauksessa. Tänään np-ultrassa (11+2) todettiin sikiön kuolleen rv 9+0. Lähipiirissä aika paljon keskenmenoja joten jalat olivat onneksi maassa koko raskauden ajan. Lisäksi oma ikä vaikuttaa riskiin.

Surku toki tuli ja harmitus, mutta onni on kuitenkin tietää, että nämä on luonnollisia eikä asian estämiseksi ole mahdollista itse tehdä mitään. Nyt odottelen tyhjennystä ja yhdessä puolison kanssa katsetta tulevaan, uutta yritystä vain heti kun mahdollista.

Kaikesta huolimatta kaikille plussanneille hurjasti onnea, olette onnenne ansainneet!
Nautitaan onnistumisista ja puhutaan avoimesti myös näistä ikävämmistä puolista, itseä se avoimuus on helpottanut asian käsittelyä paljonkin.
Olen kovin pahoillani :cry::cry:

Jouduin läpikäymään tuon saman pettymyksen tänä keväänä. Oli todella rankkaa eikä kukaan tai mikään siinä oikein lohduttanut.

Toivon sinulle voimia tähän koitokseen!
 
  • Surullinen
Reactions: Krippis ja minttuni
Tänään varattu aika perjantaille verikokeisiin kp 3. Pakko oli alkaa toimimaan, koska tähän asti mies on ollut sitä mieltä, että yritetään vielä ilman mitään tarkempia tutkimuksia, mutta minulla ei vaan enää usko riitä luomusti raskautumiseen. Ollaan siis marraskuussa käyty jo ekan kerran tutkimuksissa ja silloin minusta ei löytynyt mitään vikaa. Nyt siis minä käyn verikokeissa ja sitten varaillaan miehelle siemenneste tutkimus aikaa. Jostain kumman syystä ei ole enää moneen kuukauteen harmittanut menkat, koska jotenkin vain on luopunut toivosta luomusti raskautumiseen ja tietää, että sieltä ne menkat aina tulee joko ajallaan tai myöhässä. Noh mutta katse uutta kiertoa kohti
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis ja Alinna86
Olen kovin pahoillani

Jouduin läpikäymään tuon saman pettymyksen tänä keväänä. Oli todella rankkaa eikä kukaan tai mikään siinä oikein lohduttanut.

Toivon sinulle voimia tähän koitokseen!
Kiitos samoin!

Olen aika positiivisin mielen kyllä ja lähinnä toivoisin, että tyhjennys olisi jo ohi ja päästäisiin uudelle yritykselle. :)

Itseä helpottaa tieto etten voinut tälle mitään, jokin rakennevika aiheutti tämän. Ja se, että pidin tiukasti jalkoja maassa kun tiedostin riskin. Surut on surtava ja elämä jatkuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99
Kiitos samoin!

Olen aika positiivisin mielen kyllä ja lähinnä toivoisin, että tyhjennys olisi jo ohi ja päästäisiin uudelle yritykselle.

Itseä helpottaa tieto etten voinut tälle mitään, jokin rakennevika aiheutti tämän. Ja se, että pidin tiukasti jalkoja maassa kun tiedostin riskin. Surut on surtava ja elämä jatkuu.
Mulla se lääkkeellinen tyhjennys meni melko hyvin vaikka rankka kokemus olikin, varsinkin kun en saanut niistä ohjeista selkoa että kuinka kauan siinä menee. Pahoinvointi tuli myös yllätyksenä. Illasta oli jo käytännössä kivut loppuneet ja sitten se olikin kuin tavalliset kuukautiset. Kannattaa ainakin varata jotakin helposti alasmenevää ruokaa valmiiksi kun siinä ei sitten kauppaan pääse.
 
  • Tykkää
Reactions: 1984
Mulla se lääkkeellinen tyhjennys meni melko hyvin vaikka rankka kokemus olikin, varsinkin kun en saanut niistä ohjeista selkoa että kuinka kauan siinä menee. Pahoinvointi tuli myös yllätyksenä. Illasta oli jo käytännössä kivut loppuneet ja sitten se olikin kuin tavalliset kuukautiset. Kannattaa ainakin varata jotakin helposti alasmenevää ruokaa valmiiksi kun siinä ei sitten kauppaan pääse.
Okei! Hyvä pointti!

Tosin mä menen sairaalaan tyhjennykseen (kuulemma kun viikkoja oli sen verran paljon).

Mulla on kokemus abortista (ja lääkkeellisestä keskeytyksestä), onhan se aika inhottavaa. Se ei mennyt ihan putkeen ja lopulta päädyin kohdun tulehduttua kaavintaan, joten en tällä kertaa suostu lähtemään ennen kuin ne ultraa, että kaikki ok. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Okei! Hyvä pointti!

Tosin mä menen sairaalaan tyhjennykseen (kuulemma kun viikkoja oli sen verran paljon).

Mulla on kokemus abortista (ja lääkkeellisestä keskeytyksestä), onhan se aika inhottavaa. Se ei mennyt ihan putkeen ja lopulta päädyin kohdun tulehduttua kaavintaan, joten en tällä kertaa suostu lähtemään ennen kuin ne ultraa, että kaikki ok.
Voi ei, onpa ikävät kokemukset sulla alla. Tehdäänkö sulle kaavinta vai lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa?
 
Voi ei, onpa ikävät kokemukset sulla alla. Tehdäänkö sulle kaavinta vai lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa?
Lääkkeillä mennään, käännyin niiden puoleen kuitenkin kun riskit pienemmät ja toiveena kuitenkin raskautua uudelleen. Sanoin kyllä ensin, että voitteko vaan kaapia suoraan. Kertoivat riskeistä niin päätin antaa lääkkeille vielä mahdollisuuden. :)

Nyt oikeastaan toivon, että vuoto alkaisi jo itsestään niin saisi prosessia käyntiin. Ja kieltämättä ajatus kuolleesta sikiöstä kohdussa ei varsinaisesti kirkasta mieltä, ihan jo pelkän infektioriskin vuoksi...
 

Yhteistyössä