Hakutulokset

  1. T

    Koululaisella vesirokko, pienet kerhoon?

    Koitahan nyt ap ymmärtää että kyse on ihmishengistä eikä siitä että palstalaiset eivät haluaisi kiusallaan päästää lapsiasi kerhoon. Tarttuvien tautien tahallinen levittäminen on vastuutonta sillä tässä maassa on todella paljon ihmisiä joille erilaiset tartuntataudit ovat hengenvaarallisia...
  2. T

    Hiusten lähtö ja rasvoittuminen

    Useimmiten tilanne tasaantuu muutamassa kuukaudessa. Jos kolmen kuukauden kuluessa tilanne ei korjaannu yhtään, kannattaa harkita pillerimerkin vaihtoa. Jos olet aloittanut nyt pillerit raskauden ja imetyksen jälkeen, hiustenlähtö ja rasvoittuminen ei välttämättä johdu pillereistä lainkaan...
  3. T

    Mitä ne nyt sitten on ne HALPISmerkit?

    Halpahallien merkkivaatteissa kannattaa katsoa ettei kyseessä ole kakkoslaatu. Jotkut ketjut myös tekevät niin että kun mallisto vanhenee, ylijääneet (merkki)vaatteet viedään halpahalliin myyntiin uuden malliston tieltä.
  4. T

    paljon kaloreita saa syödä päiväs?

    Noita liikunnan kuluttamia kaloreita ei hirveästi kannata laskeskella jos haluat laihtua. Tuolla liikuntamäärällä ja energiamäärällä pysyt kyllä nykyisessä painossasi mutta joko et laihdu lainkaan tai se tapahtuu hyvin hitaasti. Laihtuminen vaatii kuitenkin energiavajeen mitä ei kovin helposti...
  5. T

    Miksi tämä nimimerkki ei vaihdu?

    keskusteluissa tämä pysyy samana vaikka yksityisviesteihin tulee kyllä uusi nikki näkyviin. Vanha ei nyt osaa eikä ymmärrä :ashamed:
  6. T

    Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

    Ei tietenkään, mitä ihmettä minä taas ajattelin :headwall:
  7. T

    Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

    Olisiko mahdollista että vaikka sinä et niiden vaatteiden ulkonäöstä pidä, joku muu voi aivan oikeasti pitää eikä siis osta vaatetta vain merkin takia vaan siksi että pitää sitä kivannäköisenä?
  8. T

    paljon kaloreita saa syödä päiväs?

    Lihakset satttavat rankan liikunnan laettua kerätä nestettä jopa viiden kilon verran. Tilanne kyllä normalisoituu kun elimistö tottuu. Mutta mitä tarkoittaa liikuntakulutuksen miinustettua joku 1100-1800kcal? Tuo 1500-1800kcal/vuorokausi on laihduttavalle, runsaasti liikkuvallekin se hyvä...
  9. T

    Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

    Halvempi on parempi koska köyhät ja rumat ne vaatteilla koreilee. Lisäksi kallis haalari lapsella tarkoittaa että olet pinnallinen, turhamainen ja olet ostanut haalarin lapsellesi vain ja ainoastaan siksi että voit tuntea itsesi paremmaksi kuin muut. Viis vedenpitävyydestä tai miellyttävästä...
  10. T

    Vauva tippui

    :o Kyllä ne vauvat joskus putoilevat. Vaikka minä en ole koskaan omiani mistään pudottanutkaan, se ei tarkoita ettei niin olisi voinut käydä. Kyse on kuitenkin sekunneista, huonosta tuurista tai ihan puhtaasta vahingosta. vauva voi tippua hoitopöydältä keneltä tahansa jos vaikka hoitaja sattuu...
  11. T

    Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

    Kyllä Reimatec on hyvä. Ei tarvinnut minunkaan kurahousuja pukea lapsenlapsille toisin kuin omien lasten kohdalla aikoinaan :D
  12. T

    Kuin mä oon saanu sen lehden ja suurin osa ei??

    Mutta miksi te odotatte niitä lehtiä? Jokin näytenumero? Mistä tulikin mieleen että en ole vieläkään saanu siitä täällä olleesta nettikyselystä sitä lehteä |O
  13. T

    sairaslomalla töihin?

    Ei saa mennä! Useimmat vakuutukset eivät korvaa jos jotain sattuu silloin kun olet töissä vaikka oikeasti olet sairauslomalla
  14. T

    olenko itsekäs kun en prese miehen eväskippoja?

    Kyllä minä voin pestä miehen termospullon ja eväsrasiat. Silloin jos olen muutenkin tiskaamassa nimittäin. Erikseen en todellakaan rupeaisi tiskaamaan.
  15. T

    Pesettekö miehenne työvaatteet?

    En koske niihin :x
  16. T

    Mitä tehdä kun soseet ei maistu??!!

    Jos lisäruualle on suuren korvikemäärän vuoksi tarvetta, niin voit aivan hyvin antaa makeita soseita. Minä en ole kahdenkymmenen vuoden aikana tavannut yhtäkään lasta jolle ei-makeat ruuat eivät olisi kelvanneet myöhemmin vaikka hedelmällä onkin kiinteät ruuat aloitettu. Almironista voi tehdä...
  17. T

    Korvikkeen määrästä kysymys

    Korvikkeen suositeltu enimmäismäärä on litra päivässä, ehdoton yläraja 1200ml tai isommalle lapselle 1500ml. Korvikkeen suuri nestemäärä alkaa siinä vaiheessa kun suositusannokset ylittyvät, olemaan liian suuri ja näinollen rasittaa munuaisia. Myös korvikkeen proteiinimäärä alkaa silloin olla...

Yhteistyössä