Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
En kyllä tunne itseeni paremmaksi millaan tavalla vaikka satuin tekemään onnekkaan ostokset huutonetistä sattumoisin reimateciä, tuossahan jo sanoin, että en edes tiennyt ostavani niin kallista merkkiä! Olin vaan iloinen että on tuollainen haalari joka pitää noin ihanasti vettä. Saa kai täällä olla iloinen ja jakaa sen muille? Vai pitääkö kaikki ilo kitkeä pois maailmasta? :/
saa toki iloita mutta ei ole kohteliasta vähätellä ja nauraa sille jos jotkut ovat tyytyväisiä halvempaan =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
En kyllä tunne itseeni paremmaksi millaan tavalla vaikka satuin tekemään onnekkaan ostokset huutonetistä sattumoisin reimateciä, tuossahan jo sanoin, että en edes tiennyt ostavani niin kallista merkkiä! Olin vaan iloinen että on tuollainen haalari joka pitää noin ihanasti vettä. Saa kai täällä olla iloinen ja jakaa sen muille? Vai pitääkö kaikki ilo kitkeä pois maailmasta? :/
Jos sinä saat iloa elämääsi, kun naurat halpispukujen ostajille niin siitä vaan. Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset. =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tulipa mieleeni et mun ei olis pitäny osallistua koko keskusteluun, mulla ei nimittäin oo kokemusta kun ReimaTeceistä ja Rasavilistä =) . Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi. Mähän voin ens keväänä hypätä "punasten" puolelle tässä sodassa jos oikein hyvin osaatte perustella kantanne. Nyt nää hymiöt heti tänne, ettei kukaan pahota mieltään =) =) =) B)
No se halvempi on "parempi" koska se on halvempi. :whistle:
En kuulu ihmisiin, jotka maksavat merkistä. =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tulipa mieleeni et mun ei olis pitäny osallistua koko keskusteluun, mulla ei nimittäin oo kokemusta kun ReimaTeceistä ja Rasavilistä =) . Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi. Mähän voin ens keväänä hypätä "punasten" puolelle tässä sodassa jos oikein hyvin osaatte perustella kantanne. Nyt nää hymiöt heti tänne, ettei kukaan pahota mieltään =) =) =) B)
No se halvempi on "parempi" koska se on halvempi. :whistle:
En kuulu ihmisiin, jotka maksavat merkistä. =)
Ai sori, Rasavilista ei ole kokemusta.
 
On ne hyvät varusteet ja hyvät kaupat teit. Itsellä kokemusta Reimatecistä, Remusta, Reimasta, Muumista, Fixistä, Lotta ja Lassista ja Lassien supratechistä. Noista Reimatec ja Remu ovat ylivoimaisesti parempia kuin muut kokeilemani merkit.
 
vieras
sannuli:
sun on nyt ehdottomasti hävitettävä moiset hirvitykset ja ostettava kirpparilta joku lotta & lassi, maksaa saa korkeintaa 1-2 e

ja noista käytetyistä kengistä, omalla lapsella on asentovirhe jalassa ja käyttökengät kyllä yhden talven aikana muvautuvat sen mukaan, näin ollen en uskalla kyllä käytettynä ostaa vieraalta koska en tiedä onko siellä ollut samoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tulipa mieleeni et mun ei olis pitäny osallistua koko keskusteluun, mulla ei nimittäin oo kokemusta kun ReimaTeceistä ja Rasavilistä =) . Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi. Mähän voin ens keväänä hypätä "punasten" puolelle tässä sodassa jos oikein hyvin osaatte perustella kantanne. Nyt nää hymiöt heti tänne, ettei kukaan pahota mieltään =) =) =) B)
Rasavilia on moni kehunut, se voi olla jopa parempi kuin Reimatec (tosin ei Reimatecit ole meillä rikki menneet, päästäneet vettä läpi tms), mutta kiesus ne on rumia :x . Anteeks vaan. Olisin saanut alesta pojalle Rasavilin talvihaalarin 22 eurolla, mutta en ostanut sitä, kun en ihan oikeasti voinut kuvitella pukevani lastani sähkönsiniseen haalariin jossa oli keltaista ja vihreää (tms) koristeena :ashamed: ja se oli vielä hölmön mallinenkin. Rasavilin rukkaset on aivan huippuja, hyvän mallisia ja kestäviä!
Mutta Remu ja Jonathan on myös loistavia, niistä meillä on vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia, ihan yhtä hyvin on lapset pysyneet kuivana kuin reimatekissäkin.
*muoks* siis meillä ei ole käyttökokemusta Rasavilin haalareista, rukkasista vaan, haalareitakin on kyllä kokeiltu päälle mutta jätetty kauppaan esteettisistä syistä =)
 
no
meillä on ollu nyt käytössä jonathanin välikausihaalarit, ja toppapuvut on myös tarkoitus ostaa jonathania, ihan hyviä on ainakin olleet nuo välikausipuvut...

En kyllä tiiä että kelpaako tuo jonathan "halpismerkiksi"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
. Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi.B)
Halvempi on parempi koska köyhät ja rumat ne vaatteilla koreilee. Lisäksi kallis haalari lapsella tarkoittaa että olet pinnallinen, turhamainen ja olet ostanut haalarin lapsellesi vain ja ainoastaan siksi että voit tuntea itsesi paremmaksi kuin muut. Viis vedenpitävyydestä tai miellyttävästä ulkonäöstä.

Halpishaalari sen sijaan on erinomainen ja kurahousut ovat niin kovin kätevät pukea, ja halpishaalari tulee halvemmaksikin joten se tarkoittaa että et kuulu ihmisiin joiden täytyy päteä kalliilla merkkivaatteilla itsetuntoa nostaakseen. Lapsistakaan ei tule pinnallisia ja itsekeskeisiä kun eivät saa kalliita vaatteita. Mieluiten halpishaalarikin on toki ostettava kirpputorilta ja sen on myös näytettävä siltä, siksi kaikkein paras halpishaalari on se turkoosi-kirkkaanpunainen vuodelta 1990. Mitä rumempi haalari, sen parempi äiti olet.

Silloin voit lapsesi ulkonäöllä osoittaa kaikille että teillä ei olla pinnallisia materialisteja ja teillä lapsia rakastetaan aidosti, toisin kuin näitä Reimateclapsiraukkoja jotka saavat vain materiaa, eivät hoivaa ja välittämistä. ;) :kieh: :LOL:
 
nauku
Minä ostin pojalle Reimatecin haalarin,hanskat ja hatun. Tytölle 2-osaisen Reimatecin ja hanskat. Meniköhän yhteensä 370eukkaa. Sitten tytölle vielä kengät 70eukkaa, pojalle ei onneksi tarvinnut kenkiä ostaa. Kallista se on jos haluaa lapsensa pukea hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Meillä oli aamulla -1 kun menetiin ulos ja laitoin talvihaalarin, siis tuon reimatecin. (Alle vaan doby ja sukkikset.) Niin ja goretex kengät. Tyttö pomppi lätäköissä, makasi märällä ruohollayms. ja sisälle tullessä vaatteet oli ihan märät ulkoapäin mutta tyttö oli aivan täysin kuiva. Ihanaa kun on tuollasta hyvää merkkiä vaatteet, en kadu kyllä ollenkaan kauppoja. =)
Mä olen ihan samaa mieltä!!! Meillä on kummallakin ollut nyt syksyn Reimatecit ja talveksi myös. Ja olen ollut tosi tyytyväinen!!!!!

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sannuli:
sun on nyt ehdottomasti hävitettävä moiset hirvitykset ja ostettava kirpparilta joku lotta & lassi, maksaa saa korkeintaa 1-2 e
Onko joku sanonut, ettei saisi ostaa? Mutta kyllä minusta vaan tuntuu, että joillakin on vaan tarve päteä vaatteiden ja tavaroiden avulla.
Ja sitten kuvitellaan, että "vähempään" tyytyvät ovat kateellisia ja köyhiä jne jne
 
Bonita
on sitten ihme ja kumma kuinka tämä aihe aina vaan saa immeiset toistensa raiveniin kii.... aikoinani tappelin mukana, mutten kyllä enää jaksa tästä aiheesta riehua. Olen tosissani sitä mieltä, että oikeaan keliin on oikeat vaatteet olemassa, ja jokainen voi ihan rauhassa pitää parhaana sitä mistä eniten tykkää. Ei heilauta mua mihinkään päin jos joku tykkää muusta kuin minä. Eihän kaikki tykkää mun miehestäkään vaik mun mielestä se on ihan tajuttoman HOT.
Ja ihan aikuisten (?!) oikeesti, makuasioista ei voi kiistellä ;O) Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kas kummaa, joku jopa mummosta!
Iloista iltapäivää kaikille, käykääpäs ulkoilemassa raikkaassa syys-säässä, täällä etelä-Suomessa ainakin on ihana auringonpaiste, taitaa tulla se pakkasyö taas tännekin! Ja huomenna aamiaisen jälkeen mitkä tahansa haalarit lapsille ylle ja peuhaamaan putoilevien lehtien sekaan !
Ihanaa kun on syksy =o)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nauku:
Minä ostin pojalle Reimatecin haalarin,hanskat ja hatun. Tytölle 2-osaisen Reimatecin ja hanskat. Meniköhän yhteensä 370eukkaa. Sitten tytölle vielä kengät 70eukkaa, pojalle ei onneksi tarvinnut kenkiä ostaa. Kallista se on jos haluaa lapsensa pukea hyvin.
Eipä oo :whistle:
terveisin nimimerkki Vikingin goretex-kenkiä alesta 20?/pari, Remua 40 eurolla, Reimateciä (haalari, hattu) alle puoleen hintaan.....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Tulipa mieleeni et mun ei olis pitäny osallistua koko keskusteluun, mulla ei nimittäin oo kokemusta kun ReimaTeceistä ja Rasavilistä =) . Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi. Mähän voin ens keväänä hypätä "punasten" puolelle tässä sodassa jos oikein hyvin osaatte perustella kantanne. Nyt nää hymiöt heti tänne, ettei kukaan pahota mieltään =) =) =) B)

no meilla reimatec kastui läpi,lassiet laitan ihan samalle tasolle remun kanssa,oon ollu enemmän kuin tyytyväinen niihin =) ehkä meidän reimatec oli joku maanantai-kappale :(
 
Pyydän anteeksi jos loukkasin nauramalla halpismerkeille. :heart:

Se oli tarkoitettu huumoriksi. Nyt en kovin kauaa ehdi jäädä asiasta keskustelemaan kun tyttö ähisee tai oikeastaa juttelee tuoll aprveke vaunuissa jotain omiaan, on siis hereillä ;)

Itse yleensä ostan itselleni halpismerkkejä, kun muuhun ei ole ollut varaa. Mieheni on minua tahan merkki maailman ihmeisiin opettanut, osti mulle 99e ulkoilutakinkin, alkuperäinen hinta300 ja olin todella vastaa, että kauheea rahan tuhlausta tuolla saiisi jo kolme takkia! mUtta oikeassa mokoma oli kyll'ä on kestänyt sen kolmen halvan takin verran ja enemmänkin ja ollut kuin unelma käyttää..

Hyvää viikonloppua iis kaikille :wave: =)
 
Vieras
pitäisi laittaa kurahousut? :whistle:
Kaikki kun eivät asu loskaisessa etelä-Suomessa.
Sitä paitsi, taitaa nuo vaatteilla koreilut mennä ainakin osittain ihan hukkaan koska ainakaan minulla ei ole mitään käsitystä siitä, että onko poikani päiväkodin lapsilla Reimatecit vai halpishaalarit. :D
Ja miksi vaihtoehtona olisi joko Reimatec tai kirppishaalari?
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä on ollu nyt käytössä jonathanin välikausihaalarit, ja toppapuvut on myös tarkoitus ostaa jonathania, ihan hyviä on ainakin olleet nuo välikausipuvut...

En kyllä tiiä että kelpaako tuo jonathan "halpismerkiksi"...
Eikös Jonathanin haalareissa ole korkeampi vesipilari kuin Reimatecin?

Reimatecissa ei ole kovinkaan kummoinen hinta-laatusuhde sen takia, että se on erittäin suosittu ja arvostettu merkkituote. En tarkoita, että se olisi huono haalari, mutta halvemmallakin saa yhtä hyvän.

Mä en halunnut Remun haalaria, kun niissä ei ole vetoketjun alla sitä suojakangasta edes siellä ihan päässä. Se raapii lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
En kyllä tunne itseeni paremmaksi millaan tavalla vaikka satuin tekemään onnekkaan ostokset huutonetistä sattumoisin reimateciä, tuossahan jo sanoin, että en edes tiennyt ostavani niin kallista merkkiä! Olin vaan iloinen että on tuollainen haalari joka pitää noin ihanasti vettä. Saa kai täällä olla iloinen ja jakaa sen muille? Vai pitääkö kaikki ilo kitkeä pois maailmasta? :/
saa toki iloita mutta ei ole kohteliasta vähätellä ja nauraa sille jos jotkut ovat tyytyväisiä halvempaan =)
Ainahan täällä vähätellään niitä kalliimpiakin merkkejä ("halpikset on ihan yhtä hyviä, tyhmää maksaa liikaa, halpishaalaritkin pitää vettä" ) ja sanotaan että mun lapset ei kyllä ikinä ainakaan missään Reimatecissä kulkisi....miksi ei siis saisi sanoa myös päinvastaista? :saint:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Ainahan täällä vähätellään niitä kalliimpiakin merkkejä ("halpikset on ihan yhtä hyviä, tyhmää maksaa liikaa, halpishaalaritkin pitää vettä" ) ja sanotaan että mun lapset ei kyllä ikinä ainakaan missään Reimatecissä kulkisi....miksi ei siis saisi sanoa myös päinvastaista? :saint:

Missä täällä vähättelyä on ollut?
Ap itse vähätteli halpispukuja ja nauroi niiden ostajille joten miksi ei saisi sanoa jos on hyviä kokemuksia. Minusta se Reimatec vaan ei ollut yhtään sen parempi kuin halpispuvutkaan, mutta sitäkö ei saisi sanoa ääneen?
Miksi? Koska osaa alkaa kyrsimään kun on tainnut tulla sittenkin maksettua liikaa?
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä on ollu nyt käytössä jonathanin välikausihaalarit, ja toppapuvut on myös tarkoitus ostaa jonathania, ihan hyviä on ainakin olleet nuo välikausipuvut...

En kyllä tiiä että kelpaako tuo jonathan "halpismerkiksi"...
Eikös Jonathanin haalareissa ole korkeampi vesipilari kuin Reimatecin?

Reimatecissa ei ole kovinkaan kummoinen hinta-laatusuhde sen takia, että se on erittäin suosittu ja arvostettu merkkituote. En tarkoita, että se olisi huono haalari, mutta halvemmallakin saa yhtä hyvän.

Mä en halunnut Remun haalaria, kun niissä ei ole vetoketjun alla sitä suojakangasta edes siellä ihan päässä. Se raapii lasta.

Noihin vesipilari-arvoihin en ole perehtynyt ollenkaan, eli siihen en osaa vastata!

Mulle on hirveän tarkkaa se, miltä vaatteet näyttää, siksi en minäkään kelpuuta esim. rasavilin pukuja, reimat ja reimatecit on ihan sieviä, mutta kaikista tärkeintä on se, että lastemme vaatteet olsivat sellaisia ettei niitä ole monella samanlaisia... Ja täälläpäin kun ei myydä tuota jonathania niin siksi päädyttiin keväällä siihen merkkin eikä ole tullut toisia samanlaisia pukuja omalla kylällä vastaan!
 

Yhteistyössä