Mitä ne nyt sitten on ne HALPISmerkit?

  • Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
kysyy hän
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lotta ja lassi on oikeesti ihan pe.....tä, Ciraf on ihan okei!

Koskeeko tämä muuten vain ulkovaatteita vai kaikkia vaatteita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessojen äiti:
:LOL: hyvä ketju merkkipelleille :LOL: :LOL: kiertäkää nämä kaupat ja merkit kaukaa ne saattavat olla halpoja,hih
Tuosta tuli mieleen et itelle ei tulis mieleenkään ostaa näitä kaikkien kehumia hemmetin kalliita merkkivaatteita kasvuiässä olevalle lapselle. Varsinkaan kun ei oo tuttava piirissä ketään kelle antaa esim. pari kuukautta pidetty haalari.

Suosin siis näitä "halpismerkkejä", hyvin on pitäny kutinsa ainakin kaikki tähän asti ostetut halpikset. Ja niitä tulen myös jatkossa ostamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainu:
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessojen äiti:
:LOL: hyvä ketju merkkipelleille :LOL: :LOL: kiertäkää nämä kaupat ja merkit kaukaa ne saattavat olla halpoja,hih
Tuosta tuli mieleen et itelle ei tulis mieleenkään ostaa näitä kaikkien kehumia hemmetin kalliita merkkivaatteita kasvuiässä olevalle lapselle. Varsinkaan kun ei oo tuttava piirissä ketään kelle antaa esim. pari kuukautta pidetty haalari.

Suosin siis näitä "halpismerkkejä", hyvin on pitäny kutinsa ainakin kaikki tähän asti ostetut halpikset. Ja niitä tulen myös jatkossa ostamaan.
Samoin, ja mä en varsinkaan näe mitään järkeä ostaa 50euron merkki vaatteita ihan vastasyntyneelle kokoa 50cm :/
 
mä oon ostanu halpaa ja kallista mut en silti ymmärrä miten jotkut pätee merkkivaatteilla.Ei toi uus reimatecinhaalari tee musta parempaa äitiä niinkuin ei toi toinen lassien haalari kyllä huononnakkaan mua...eikä varsin se halvin 20 euron toppapuku joka oli lapsellani viime talven.Tärkeintä on se että vaate toimii niisä oloissa kun on tarvis.merkeillä ei ole mulle mitään väliä.
 
Täh
Alkuperäinen kirjoittaja Hyppypapu:
Halpahallien merkkivaatteissa kannattaa katsoa ettei kyseessä ole kakkoslaatu. Jotkut ketjut myös tekevät niin että kun mallisto vanhenee, ylijääneet (merkki)vaatteet viedään halpahalliin myyntiin uuden malliston tieltä.

Mihis se merkki siitä katoaa tai laatu huononee, jos kaupan seinässä lukee eri nimi. Ei nyt mennyt jakeluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessojen äiti:
mä oon ostanu halpaa ja kallista mut en silti ymmärrä miten jotkut pätee merkkivaatteilla.Ei toi uus reimatecinhaalari tee musta parempaa äitiä niinkuin ei toi toinen lassien haalari kyllä huononnakkaan mua...eikä varsin se halvin 20 euron toppapuku joka oli lapsellani viime talven.Tärkeintä on se että vaate toimii niisä oloissa kun on tarvis.merkeillä ei ole mulle mitään väliä.
Komppaan tätä :wave: Hyvä Prinsessojen äiti =) !!!
 
vieras
Luulin Tuttaa laadukkaksi, mutta ihan sekundaa hintaansa nähden. Kankaat nukkaantuu ja saumoissa päättelemättömiä lankoja. Eli tässä tapauksessa merkistä ei ainakaan kannata maksaa.
 
qwerty
Onpas järkevää ostaa vauvalle tai taaperolle merkkivaatteita. Kuitenkin ne likaantuvat ja niitä saa jatkuvasti pestä. Sain juuri siskolta ison kassillisen vanhoja "halpis"-merkkisia käytettyjä vaatteita. Oli siellä joukossa jotain Gantia, D&G:a ja Burberryäkin. Kuitenkin kaikki yhtä käytetyn näköisiä, niin Cirafit kuin D&G:tkin.

Itselleni ostan silti mielelläni merkkivaatteita, koska inhoan kertakäyttövaatteita (vrt. H&M; parin pesun jälkeen trikoopaidat ihan kulahtaneita).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Onpas järkevää ostaa vauvalle tai taaperolle merkkivaatteita. Kuitenkin ne likaantuvat ja niitä saa jatkuvasti pestä. Sain juuri siskolta ison kassillisen vanhoja "halpis"-merkkisia käytettyjä vaatteita. Oli siellä joukossa jotain Gantia, D&G:a ja Burberryäkin. Kuitenkin kaikki yhtä käytetyn näköisiä, niin Cirafit kuin D&G:tkin.

Itselleni ostan silti mielelläni merkkivaatteita, koska inhoan kertakäyttövaatteita (vrt. H&M; parin pesun jälkeen trikoopaidat ihan kulahtaneita).
Ja katsokaa, tässä oppikirjaesimerkki itsensä pussiin puhumisesta. Mitähän tänki naisen päässä liikkuu...
 
qwerty
Naisen päässä liikku tällaista:

Mitä väliä jos vauvan vaatteet on vähän kulahtaneita ja nyppyisiä? Kyllä se oman paidan kulahtaneisuus ja nyppyisyys harmittaa enemmän, koska minähän en enää ole kasvuiässä, joten vatteet eivät jää parissa kuukaudessa pieniksi. Käytän omia vaatteitani vuosia, joten niiltä vaaditaan vähän enemmän kestävyyttä. BTW, olen ostanut yhden bodyn ja kietaisupaidan vauvalle, muut vaatteet olen saanut käytettyinä. Minulla ei siis lastenvaatteiden ostamisesta kovin paljon kokemusta ole.

Edelleen, aikuisten kannattaa satsata laatuvaatteisiin, jolita vaaditaan vähän eri kestävyyttä kuin vastasyntyneen vaatteilta.

 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.

 
Mutta kun se asia nyvvaan sattuu olemaan niin, että ihmiset joilla on rahaa rutkasti käytettävissään ostelevat pikkuputiikeista ne kolmenkymmenenyhdeksän euron sukkahousut eivätkä osaa pitää niitä kalliina.

Mulle ei tulisi näillä tuloilla mieleenkään laittaa Gantin collegehuppariin (80 cm) sataayhdeksäätoista euroa, mut ei mua haittaa vaikka raharikkaat niin tekevätkin.
Vauvan vaatteet jää kumminkin NIIN äkkiä pieniksi, jotta vituttaa vähemmän kun ne on kaivanut alelaarista.
Mutta tosiaan, JOS on rahaa, tokihan sitä hassaakin menemään enemmän.Niin se vain o.
 

Yhteistyössä