Mitä ne nyt sitten on ne HALPISmerkit?

  • Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Lassieko on sekundaa?
 
!!!
Jaa.typerä kysymys.Mielestäni kukin ostaa sitä mihin kukkaron nyörit antaa varaa.Toiselle halpis on Ciraf,toiselle Reima ja kolmannelle Peak..ja neljännelle Versase.Joten ei sitä voi määrittää kuin omien rahojen perusteella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Naisen päässä liikku tällaista:

Mitä väliä jos vauvan vaatteet on vähän kulahtaneita ja nyppyisiä? Kyllä se oman paidan kulahtaneisuus ja nyppyisyys harmittaa enemmän, koska minähän en enää ole kasvuiässä, joten vatteet eivät jää parissa kuukaudessa pieniksi. Käytän omia vaatteitani vuosia, joten niiltä vaaditaan vähän enemmän kestävyyttä. BTW, olen ostanut yhden bodyn ja kietaisupaidan vauvalle, muut vaatteet olen saanut käytettyinä. Minulla ei siis lastenvaatteiden ostamisesta kovin paljon kokemusta ole.

Edelleen, aikuisten kannattaa satsata laatuvaatteisiin, jolita vaaditaan vähän eri kestävyyttä kuin vastasyntyneen vaatteilta.
Juu eihän se mitään haittaa, vaikka pukee lapsensa säkkiin.:) Ulkoilukamppeista tässä mun mielestä on kyse, ei vastasyntyneen sisävaatetuksesta...
 
repskopsja tips
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lassie on halpis merkki on myös Jonathan osittain sekin,osa nimittäin jonathanin puvuista on saman hintasia ku lassie..tai parin euron ero.
Ja mikä mukavinta. jonathanit on tehty samoista materiaaleista kuin reimatec ja ovat jopa testatusti parempia kuin -tecit ja silti tiedätte kumpaa "arvostetaan parempana" Ja hullut maksaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lotta&Lassi,Ciraf,Lassie (niin paskaa laatua ettei tosikaan ja rumia) ja kaikki Anttilan,Vapaa Valinnan yms halapahallien retkut.
Siis meillä on ollu ytöllä 3 lassien (ulko)haalaria ja hyvin on kelvannu lapselle päälle, eikä mitään saumojen ratkeamisia ym. ole tullu niihin. Ja viimetalven haalari oli tosi nätti vaaleansininen, missä oli aniliininpunaiset somisteet. Mutta jokainen tietysti maksaa vaatteista niin paljon kuin haluaa, minä en vaan laske lassieta sekundaksi.
 
niipsis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lotta&Lassi,Ciraf,Lassie (niin paskaa laatua ettei tosikaan ja rumia) ja kaikki Anttilan,Vapaa Valinnan yms halapahallien retkut.
Siinäs haukut, mut tuntuu, ettei sulla ole kyllä yhdestäkään mainitsemastasi merkistä käyttökokemusta...vai onko?

 
järki hoi
Meillä on aikas paljon Lotta&Lassi-vaatteita. Paremmin pitävät kuosinsa ja värinsä pesusta toiseen kuin moni "parempi" merkki. On paljon muunkin merkkisiä vaatteitä, sekä Stokkalta että Halpisesta. Kummassakin hyviä ja huonoja.

Joillakin on se paremmuuden tai heikommuuden päättäminen suoraan sidoksissa hintalappuun. Kallis hinta ei aina ole yhtä kuin parempi vaate.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niipsis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lotta&Lassi,Ciraf,Lassie (niin paskaa laatua ettei tosikaan ja rumia) ja kaikki Anttilan,Vapaa Valinnan yms halapahallien retkut.
Siinäs haukut, mut tuntuu, ettei sulla ole kyllä yhdestäkään mainitsemastasi merkistä käyttökokemusta...vai onko?
Mä mietin ihan samaa. Ja pirunko väliä sillä on, mitä kukakin maksaa lastensa ulkopuvuista?? En ymmärrä tätä ollenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ande:
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessojen äiti:
mä oon ostanu halpaa ja kallista mut en silti ymmärrä miten jotkut pätee merkkivaatteilla.Ei toi uus reimatecinhaalari tee musta parempaa äitiä niinkuin ei toi toinen lassien haalari kyllä huononnakkaan mua...eikä varsin se halvin 20 euron toppapuku joka oli lapsellani viime talven.Tärkeintä on se että vaate toimii niisä oloissa kun on tarvis.merkeillä ei ole mulle mitään väliä.
Komppaan tätä :wave: Hyvä Prinsessojen äiti =) !!!
Juurikin samaa mieltä :D!
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Mutta Reima ilman tecciä on myös aika hintavaa, verrattuna moneen muuhun ei-kosteuttapitävään vaatteeseen.
Lassiellahan on jotain parin-kolmenkympin haalareita, mutta myös moninverroin kalliimpia.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Mutta Reima ilman tecciä on myös aika hintavaa, verrattuna moneen muuhun ei-kosteuttapitävään vaatteeseen.
Lassiellahan on jotain parin-kolmenkympin haalareita, mutta myös moninverroin kalliimpia.
Mutta tuskin ne Reimat ilman tecciä ja yhtään sen ihmeellisempiä kuin Lassien tavalliset haalarit. Mielestäni juuri jossain lehdessä oli vertailussa talvihaalareita ja siinä kyllä Reimatec jäi hyvin monelle muulle haalarille toiseksi vedenpitokyvyssä ja hankauksessa. Mutta kukin saa ostaa mitä haluaa, mut ei silti tarvitse haukkua niitä joille kelpaa joku muu kuin se mukamas ainoa oikea Reimatec.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lotta&Lassi,Ciraf,Lassie (niin paskaa laatua ettei tosikaan ja rumia) ja kaikki Anttilan,Vapaa Valinnan yms halapahallien retkut.
Siis meillä on ollu ytöllä 3 lassien (ulko)haalaria ja hyvin on kelvannu lapselle päälle, eikä mitään saumojen ratkeamisia ym. ole tullu niihin. Ja viimetalven haalari oli tosi nätti vaaleansininen, missä oli aniliininpunaiset somisteet. Mutta jokainen tietysti maksaa vaatteista niin paljon kuin haluaa, minä en vaan laske lassieta sekundaksi.
Se vaaleansininen haalari aniliininpunaisin somistein oli tosi nätti! Olisin ostanut sen omallenikin, mutta ei ollut tarvetta :/

Ja ettei kukaan ymmärtäisi väärin: meidän lapsilla on noita "halpiksiakin", ja ne on olleet ihan hyviä siihen tarkoitukseen joihin ne on ostettu. Mutta nyt, kun lapset on liikkuvaisia ja kumpikin päiväkodissa, niin vaadin etenkin ulkovaatteilta tiettyjä ominaisuuksia, joihin halvimmat merkit ei valitettavasti yllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Mutta Reima ilman tecciä on myös aika hintavaa, verrattuna moneen muuhun ei-kosteuttapitävään vaatteeseen.
Lassiellahan on jotain parin-kolmenkympin haalareita, mutta myös moninverroin kalliimpia.
Mutta tuskin ne Reimat ilman tecciä ja yhtään sen ihmeellisempiä kuin Lassien tavalliset haalarit. Mielestäni juuri jossain lehdessä oli vertailussa talvihaalareita ja siinä kyllä Reimatec jäi hyvin monelle muulle haalarille toiseksi vedenpitokyvyssä ja hankauksessa. Mutta kukin saa ostaa mitä haluaa, mut ei silti tarvitse haukkua niitä joille kelpaa joku muu kuin se mukamas ainoa oikea Reimatec.
Tässähän puhuttiin halpiksista, siis halvoista, eli hinnasta. Ei siitä, onko Reiman tecitön haalari yhtään sen parempi kuin vaikkapa Lassien yli tuplasti halvempi haalari...
 
[/quote]
Mutta tuskin ne Reimat ilman tecciä ja yhtään sen ihmeellisempiä kuin Lassien tavalliset haalarit. Mielestäni juuri jossain lehdessä oli vertailussa talvihaalareita ja siinä kyllä Reimatec jäi hyvin monelle muulle haalarille toiseksi vedenpitokyvyssä ja hankauksessa. Mutta kukin saa ostaa mitä haluaa, mut ei silti tarvitse haukkua niitä joille kelpaa joku muu kuin se mukamas ainoa oikea Reimatec.
[/quote]

Meillä oli viime talvena (kuten ylempänä mainitsin) lassien normi-haalari tytöllä, ja se oli kovien pakkasten (siis yli - 7astetta) vaatteena. Sitten oli lauhemmille keleille toinen, huonompi haalari.
Jos 200euron haalarissa ryvetään loskassa ja kastellaan se läpimäräksi, ja vielä kuivataan väärin, niin ei kai siinä mikään vaate kestä...
Tämä nyt vaan tuntuu olevan semmonen aihe, että tästä syntyy joka kerta tappelu täällä. :eek:
 
!!!
Minulle merkillä on väliä!Kun löydän mieluisen merkin ja koen sen käytössä kestäväksi ja laadukkaaksi ,pyrin aina ostamaan näitä muutamia merkkejä. Ensiksi ne on helppo löytää muutamista kaupoista-inhoan shoppailua ja toiseksi ne sopivat lapsieni vartalolle /tai omaani. Olen löytänyt sekä itselleni,miehelleni kuin lapsilleni n. 5 merkkiä joita tykkään ostella.
 
vieläkin sekaisin
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja sekosin:
Tarkoitettiinko halpaa kuten edullista tai alhaista hintaa, vai halpaa kuten huonolaatuista...?
Halpaa, kuten edullista, alhaista hintaa.
Näin mä ainakin käsitin...
No niin minäkin käsitin. On se kumma että joidenkin mielestä matala hinta on aina ja väistämättä yhtä kuin p**** laatu. Meni keskustelu raiteiltaan nopeasti.

 
rapu
Noi prismojen ja Cittareiden ja anttilan lastenvaatteet on aika rumia....ei siis yhtään semmosia mitä tykkään vauvalle pukea.
Aika pitkälle sitä vaaleanpunais/sinis-linjaa.
Tällä hetkellä Lindexissä on semmosia värejä ja kuoseja mistä tykkään.
 

Yhteistyössä