Mitä ne nyt sitten on ne HALPISmerkit?

  • Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkin sekaisin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja sekosin:
Tarkoitettiinko halpaa kuten edullista tai alhaista hintaa, vai halpaa kuten huonolaatuista...?
Halpaa, kuten edullista, alhaista hintaa.
Näin mä ainakin käsitin...
No niin minäkin käsitin. On se kumma että joidenkin mielestä matala hinta on aina ja väistämättä yhtä kuin p**** laatu. Meni keskustelu raiteiltaan nopeasti.
Juu, on se kumma. Kaiken huippu oli se, kun mun ostamia Vikingin goreja haukuttiin huonoiksi, koska ne maksoi alekorissa kaksikymppiä pari, koska "eihän hyviä goretex-kenkiä tosiaankaan saa koskaan noin halvalla" :D. Ihan kuin se laatu huononisi samantien, kun kaupan työntekijä liimaa kenkiin oranssin alennustarran ja laittaa ne alekoriin :headwall:.
 
sekaisin
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Juu, on se kumma. Kaiken huippu oli se, kun mun ostamia Vikingin goreja haukuttiin huonoiksi, koska ne maksoi alekorissa kaksikymppiä pari, koska "eihän hyviä goretex-kenkiä tosiaankaan saa koskaan noin halvalla" :D. Ihan kuin se laatu huononisi samantien, kun kaupan työntekijä liimaa kenkiin oranssin alennustarran ja laittaa ne alekoriin :headwall:.
Niin! Alesta ostettu Reimatec sitten on varmaan "vain Reima", ja vedenpitävyys on pudonnut alle Tec-tason ;-D


 
Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Juu, on se kumma. Kaiken huippu oli se, kun mun ostamia Vikingin goreja haukuttiin huonoiksi, koska ne maksoi alekorissa kaksikymppiä pari, koska "eihän hyviä goretex-kenkiä tosiaankaan saa koskaan noin halvalla" :D. Ihan kuin se laatu huononisi samantien, kun kaupan työntekijä liimaa kenkiin oranssin alennustarran ja laittaa ne alekoriin :headwall:.
Niin! Alesta ostettu Reimatec sitten on varmaan "vain Reima", ja vedenpitävyys on pudonnut alle Tec-tason ;-D
Ja meidän neljänkympin Remu on varmaan samaa tasoa kuin joku surkee halpis kakkoslaadun haalari :D. Vaikka mun mielestä se vaikuttaa olevan ihan yhtä hyvä kuin toisen lapsen täyteen hintaan hankittu Remu :saint:. Mä oon varmaan erehtyny.
Ja kirppikseltä uutena ostamani Jonathan on varmaan ainakin täysi susi :kieh:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja repskopsja tips:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos lassie on halpis merkki on myös Jonathan osittain sekin,osa nimittäin jonathanin puvuista on saman hintasia ku lassie..tai parin euron ero.
Ja mikä mukavinta. jonathanit on tehty samoista materiaaleista kuin reimatec ja ovat jopa testatusti parempia kuin -tecit ja silti tiedätte kumpaa "arvostetaan parempana" Ja hullut maksaa...
Niinpä ne vaan autotkin tehdään pellistä - ja jotkut vaan kestää?
 
Sohvi
Näitä haalarimerkkikeskusteluja lukiessa alkaa pikkusen hymyilyttään.
Jo on kumma että tota ReimaTeciä suorastaan palvotaan täällä, muka HIENO merkki.
Pyh, se ei ole mikään laatumerkki ensinkään mitä marketit myy.
Reimat ja Remut on tasan normaaleja tavaratalohaalareita eikä yhtään enempää.

 
XXS
Eilen ostin Prismasta pojalle tarjouksesta takin. Merkkiä ei tullut edes vilkaistua, mutta materiaali vaikutti hyvältä ja muutenkin varmasti lämmin takki. Minulle vaatteen ykkös ostokriteeri ei ole hyväksi kehuttu merkki, vaan muuten hyvä hinta-laatusuhde.
Tosiasia on, että olipa merkki mikä hyvänsä, niin ainakin vilkkaat poikalapset saa ne kyllä hajalle, ja sittenpä ei harmita niin paljon, kun se revennyt haalari ei ollutkaan sitä kaikkein kalleinta merkkiä.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Lassieko on sekundaa?
tätä minäkin ihmettelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Lassieko on sekundaa?
tätä minäkin ihmettelen.
:eek: Meillä ollu vähän kaiken merkkisiä, myös tuota jumalallista reimatecciä ja kaikista parhaat puvut on ollu tähän mennessä Lassiella! Tosin melko tasasena parässä tullee Remu, mutta Lassie on ollu kyllä ehottomasti paras!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Lotta&Lassi, Ciraf, Lassie (osittain ainakin), kaikki Tarjoustalo/Halpahalli-tavara. Mutta ei niitä tarvitse kiertää kaukaa :)
Lassie (osittain ainakin) on sitten varmaan myöskin Reima (osittain ainakin)...kaiken järjen mukaan siis...kaikki Reima kun ei ole mitään tecciä myöskään.
Lassieko on sekundaa?
tätä minäkin ihmettelen.
Täälläkin Lassiet kestäneet hyvin ja olleet lämpimiä yms.
 

Yhteistyössä