Reima tecin haalari on kyllä niin hyvä.

Meillä oli aamulla -1 kun menetiin ulos ja laitoin talvihaalarin, siis tuon reimatecin. (Alle vaan doby ja sukkikset.) Niin ja goretex kengät. Tyttö pomppi lätäköissä, makasi märällä ruohollayms. ja sisälle tullessä vaatteet oli ihan märät ulkoapäin mutta tyttö oli aivan täysin kuiva. Ihanaa kun on tuollasta hyvää merkkiä vaatteet, en kadu kyllä ollenkaan kauppoja. =)
 
doby :LOL:

antaa maailman sodan sitten puhjeta jos on puhkeatakseen..

niin ja on pakko hk´hkuttaa.. ostin koko setin huutonetistä 40e. talvihaalari, ecco gore tex kengat ja pipoja ja reimatecin hanskoja, kaikki melkein uuden veroisia B)
 
vieras
Meillä on ihan perusreima, oliko se ennen casual, ajanut saman asian kuin tec!

Kerrankin keväällä poika kaatui syvään rapakkoon kun päällä oli jo toista talvea käytössä ollut perusreima, ja ainoastaan toinen sukka kastui, ja sekin siksi kun lahje oli noussut sen verran että goretexkenkä hörppäs vettä sisään varresta!
 
Pian joku sanoo, että:
-Halpishaalari ja Kuomat pitää ihan yhtä hyvin kosteutta kuin kallis Reimatec ja goret
Tai:
-Ei se Reimatekkikään vettä pidä samalla lailla kuin kurahousut, kyllä se päästää veden läpi jos lapsi leikkii lätäkössä, ainakin meidän Jennalla päästi. Ja meidän Jonilla oli jalat ihan märät kun se käveli vesilammikon läpi goretex-kengät jalassa.

B)
 
vieras
Siinä on muuten oma riskinsä, kun ostaa käytettyä kosteudenpitävää vaatetta tuntemattomalta. On voinut pestä vaatteen niin monta kertaa, ettei enää pidäkään kosteutta ulkona, vaikka vaate itsessään näyttäisi lähes käyttämättömältä.
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Pian joku sanoo, että:
-Halpishaalari ja Kuomat pitää ihan yhtä hyvin kosteutta kuin kallis Reimatec ja goret
Tai:
-Ei se Reimatekkikään vettä pidä samalla lailla kuin kurahousut, kyllä se päästää veden läpi jos lapsi leikkii lätäkössä, ainakin meidän Jennalla päästi. Ja meidän Jonilla oli jalat ihan märät kun se käveli vesilammikon läpi goretex-kengät jalassa.

B)

Tää on kyllä hyvä kun viet sanat suusta niin kohta ei tartte tapella näistäkään peesii riittää tähänkin ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mutta 40 euron kaupoilla joissa tuli paljon muuta mukaan, en tehnyt kauheen huonoja kauppoja enkä ottanut isoa riskiä vai mitä?
Kyllähän käytäntö on jo näyttänyt toteen, et hyvät kaupat tein. Onnittelut siitä :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
miili, valitsit oikeabn puolen sotarivistöissä :p

ja akaiken maailman ajan kulua sitä voikin harrastaa kun lapset on päikkäreillä :D
Mä oon myös teidän joukoissa =) mutta laajentaisin avauksen Reimatec-sanan koskemaan myös muita vastaavia kosteussuojavaatteita.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
te ootte jo konkareita täällä. ei tullu mieleenkään et saan tuollaisia kaiken maailman vastauksia... tai voisin saada... mutt aainahan halpismerkkejä pitää puolustaa vai mitä :LOL:
Mä en ymmärrä, että miksei saisi puolustaa kun on hyviä kokemuksia. :O
Tai miksi pitäisi olla kateutta, jos ei osta Reimatecia? Ei ole rahasta kiinni, mutta halpispuvut huomattu hyviksi niin miksi tuhlata?
Btw, ennemmin panostan UUSIIN lasten kenkiin kuin ostan käytetyt.
 
juupsis juu
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei kannata käyttää pikkusella käytettyjä kenkiä. Kenkien pitää olla aina uudet :wave:
Lainattu täältä: http://www.piltti.fi/index/hoidetaan/lehtiartikkelit_kehitysjaterveys/0107_tukevia_askelmia

"Paukku ei allekirjoita väitettä, jonka mukaan kengät tulisi aina ostaa uusina. Jos sisaruksilta on jäänyt hyväkuntoisia, oikeankokoisia kenkiä, niitä voi hyvin käyttää. Pikkulapsen jalka kasvaa yleensä nopeammin kuin hyvä kenkä kuluu loppuun. "

Että näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
te ootte jo konkareita täällä. ei tullu mieleenkään et saan tuollaisia kaiken maailman vastauksia... tai voisin saada... mutt aainahan halpismerkkejä pitää puolustaa vai mitä :LOL:
jos ne halpismerkit on todettu hyviks niin miksi niitä ei saisi kehua/puolustaa? :eek: tunnetko sä ittes paremmaksi kun lapsella on reimatecit?sun kirjoitukset meinaa antaa ihan sellaisen vaikutelman... :/
 
En kyllä tunne itseeni paremmaksi millaan tavalla vaikka satuin tekemään onnekkaan ostokset huutonetistä sattumoisin reimateciä, tuossahan jo sanoin, että en edes tiennyt ostavani niin kallista merkkiä! Olin vaan iloinen että on tuollainen haalari joka pitää noin ihanasti vettä. Saa kai täällä olla iloinen ja jakaa sen muille? Vai pitääkö kaikki ilo kitkeä pois maailmasta? :/
 
Tulipa mieleeni et mun ei olis pitäny osallistua koko keskusteluun, mulla ei nimittäin oo kokemusta kun ReimaTeceistä ja Rasavilistä =) . Mut kertokaa te joilla on kokemusta näistä JA jostain halvemmasta merkistä (molemmat uutena ostettu että voi verrata) et miks se halvempi on parempi. Mähän voin ens keväänä hypätä "punasten" puolelle tässä sodassa jos oikein hyvin osaatte perustella kantanne. Nyt nää hymiöt heti tänne, ettei kukaan pahota mieltään =) =) =) B)
 

Yhteistyössä